SCP-029

1 1 0
                                    

Položka: SCP-029

Třída objektu: Keter

Zvláštní postupy ukládání: SCP-029 musí být uvězněn v uzavřené buňce třídy 5. Musí mít přístup k ničemu fyzické povahy. Její buňka musí být umístěna za trojitým vzduchovým uzávěrem, aby nedošlo k jejímu úniku. Od incidentu 029-34a už SCP-029 již není krmen, protože se zdá, že nepotřebuje stravu, aby přežila. K dispozici jsou tři (3) stráže v práci po celou dobu na její buňce a dvě (2) stráže na monitoru povinnost.

Světlomety byly instalovány ve stěnách komory a musí být po celou dobu. Jednou za měsíc musí být komora vyčištěna a zkontrolována pro vady.

Za absolutně žádných okolností nejsou žádní muži, kteří by se setkali s SCP-029 žádným způsobem. Jakýkoli muž, který se setká s SCP-029, má být zadržen ve vazbě třídy 3 pro rozhovor před ukončením.

SCP-029 požádal:

Postel (odmítnuto)
Přikrývka (odmítnuto)
Knihy (odmítnuto)
Oblečení (popřeno)

To je směšné! Dívka nemůže mít ani oblečení? Nejsme zvíře, necháme ji pokrýt! -Dr. Ericka Bodeenová

Dr. Bodeen, dostaneš povolení k dodávce oblečení do SCP-029. -Dr. Světlo

Od incidentu 029-53b je nutné, aby každý, kdo má potenciální přístup k SCP-029, nejprve sledoval sledovací pásmo 029-Bodeen jako připomínku hrozeb při práci s předměty SCP a zejména SCP-029.

Popis: SCP-029 vypadá jako pubescentní žena asijsko-indického původu. Zdá se, že trpí alopémií universalis. Přes 80% její pigmentace je skutečně černá, zatímco zbytek její kůže má úplný nedostatek melaninu, až do bodu albinismu. Její oči jsou také tmavě černé barvy.

SCP-029 má vážné vražedné tendence a vykazuje pozoruhodnou schopnost používat jakoukoli položku jako zbraň. Nicméně, ona má vážný nátlak proti prolévání krve, preferovat místo toho uškrtit její oběti. SCP-029 prokázal obratnost a fyzické reakce čtyřikrát rychleji než průměrný člověk. SCP-029 také vykazuje značnou odolnost proti poškození všech forem. Obě tyto extra lidské schopnosti jsou velmi brzděny v přítomnosti jasného nebo přímého světla, přirozeného nebo umělého. Navíc všichni muži, kteří se ocitli v přítomnosti SCP-029, což je oblast definovaná současným vnímáním, se nacházejí v souladu s její vůlí. Tito muži jsou ochotni zabít nebo dokonce zemřít pro SCP-029.

SCP-029 se označuje jako █████████, což zhruba znamená "Dcera temnoty", "Dcera stínů" nebo "Dcera noci". Rozhovory s SCP-029 se ukázaly jako obtížné provést, protože SCP-029 neustále pokouší zabíjet nebo převádět všechny, kdo s ní mluví. Během jejích let zajetí se černé skvrny na kůži zvětšily.

SCP-029 byl poprvé předveden agentuře ve venkovské Indii. Pokus o jeho život vedl jej k malému kultu mužů, kteří tvrdili, že jsou "Thuggees", ve službách dcery. Několik týdnů vyšetřování dokázalo, že věří, že svět je v posledních letech "Kali Yugy", a že tím, že obětují miliony životů Dcery temnoty, mohou zvednout bohyni a ukončit svět. Oni také věřili, že k tomuto shromáždění se přidávají pouze oběti, které se uskutečňují prostřednictvím uškrcení. Události vedly agenta k jejich horské pevnosti, kde objevil SCP-029. Po ztrátě zmíněného agenta [DATA EXPUNGED], který skončil s nabytím SCP-029.

Dodatek: Sedm (7) let po zachycení se SCP-029 začalo projevovat anomální růst její černé pigmentace. Když se o tom zeptala, tvrdila, že její "stoupenci byli na cestách ještě jednou." Vyšetřování nás vedlo ke koncentraci takzvaných "Thuggees", které unikly našemu prvnímu náporu. Poté, co zjistili, že všichni její stoupenci byli na jeden z jejich svatých dnů, byla zavolána taktická letecká stávka. Když první bomba klesla, SCP-029 se probudila ze spánku a křičela na vrchol svých plic. SCP-029 pokračovala v křik na další čtyři (4) hodiny, vykřikovala a říkala, že "zabíjíme své lidi". Od té doby došlo k úplnému zastavení růstu černé pigmentace. Také od té události SCP-029 zdvojnásobila své úsilí o útěk. SCP-2820 byl navržen jako možná metoda neutralizace v případě zhoršení situace.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now