Položka: SCP-004Třída objektu: EuclidZvláštní postupy ukládání: Při manipulaci s předměty SCP-004-2 přes SCP-004-13 je nezbytný správný postup. Položky nesmí být přesunuty mimo místo, pokud nejsou doprovázeny dvěma bezpečnostními pracovníky úrovně 4. Za žádných okolností by neměla být přes SCP-004-1 převzata jiná součást SCP-004. Účinky tohoto postupu jsou dosud neznámé a stávající náklady na experimentování činí další výzkum nepraktický. Pokud by některý z objektů obsažených v obalu SCP-004-1 byl porušen nebo zařízení bylo porušeno, musí být klíče vneseny dovnitř a dveře uzavřeny před aktivací nástěnné hlavice Site 62. Neoprávněné odstranění klíčů z testovací oblasti je důvodem k okamžitému ukončení.Pro základní přístup k SCP-004-1 je vyžadován prostorový stupeň 1; Pro použití SCP-004-2 až -13 je vyžadována clearance úrovně 4.Popis: SCP-004 se skládá ze starých dřevěných dvířek (SCP-004-1) a sad z dvanácti rezavých ocelových klíčů (SCP-004-2 přes SCP-004-13). Samotné dveře jsou vstup do opuštěné továrny v [DATA EXPUNGED].Chronologická historie07/02/1949: Skupina tří mladistvých, kteří pronásli do federálního majetku poblíž ███████████ najdou dveře. Podle jejich svědectví nalezli v železné schránce sadu zrezivělých klíče a zjistili, jaké dveře se klíče odemknou. Mladiství jsou vzati do vazby poté, co se obrátí na šerifa █████████████████, když jeden z jejich přátel (SCP-004-CAS01) chybí.07/03/1949: Místní úřady shledávají oddělenou pravou ruku SCP-004-CAS01 osm kilometrů od SCP-004-1. Ostatní části tělesa SCP-004-CAS01 jsou rozptýleny až 32 km od továrny. Při vyšetřování zadržení mladiství informují úřady, že při otevření dveří jedním z klíčů byl SCP-004-CAS01 roztrhaný na několik kusů, z nichž každý zmizel. Nadace SCP v tomto okamžiku přebírá šetření.07/04/1949: Agent SCP █████ obdrží klíče od místních úřadů k zahájení testování. Zkoušky ukazují, že SCP-004-2 přes SCP-004-13 všechny zasahují do jediného zámku na velkých zablokovaných dveřích. 12 Personál třídy D je určen pro testování účinků dveří. Z dvanácti testovaných subjektů, z nichž každý zkouší jiný klíč pro vstup do místnosti, přežívají pouze dva. Otevření dveří libovolným klíčovým klíčem kromě SCP-004-7 nebo SCP-004-12 způsobilo, že se testované předměty r07/04/1949: Agent SCP █████ obdrží klíče od místních úřadů k zahájení testování. Zkoušky ukazují, že SCP-004-2 přes SCP-004-13 všechny zasahují do jediného zámku na velkých zablokovaných dveřích. 12 Personál třídy D je určen pro testování účinků dveří. Z dvanácti testovaných subjektů, z nichž každý zkouší jiný klíč pro vstup do místnosti, přežívají pouze dva. Otevření dveří libovolným klíčovým klíčem kromě SCP-004-7 nebo SCP-004-12 způsobilo, že se testované předměty roztrhly ve více směrech; nicméně žádné rozložené části nebyly nalezeny až později. V době psaní byly obnoveny pouze dvě části každého subjektu (s výjimkou subjektu používajícího SCP-004-█, jehož díly byly rozptýleny v těsné blízkosti). Ostatní mají ze všech důvodů a cílů zmizely z existence. Ze dvou přežívajících subjektů se vrátil nepoškozený pouze jeden (s použitím SCP-004-7). Druhý se vrátil do téměř katatonického stavu, dokázal se jen vyjmout z místnosti a pak se zhroutit na podlaze a musel být zdrženlivý, aby mu zabránil vyklouznout jeho oči (viz Příloha A: Účinky duševního zdraví SCP- 004). Předmět s využitím přístroje SCP-004-7 uvedl, že vstoupil do velkého pokoje, což je nemožné pro velikost připojené budovy. Po jeho odchodu byl SCP-004-1 otevřen a vstoupil ozbrojený tým z úrovně 3. Velikost místnosti není možné měřit a rám dveří a jednotlivci v místnosti jsou jedinou částí místnosti, která může být cítit nebo osvětlena. 16/1949: Podezřelí mladiství a šerif ██████████████████ jsou ukončeni. 08/02/1949: ██████████████████ je prohlášen za nebezpečnou oblast "kvůli nevybuchnuté výzbroji" a vybudovaným plotům, aby se zabránilo civilnímu vniknutí. Testy pro určení bezpečnosti expozice prostředí za SCP-004-1 začínají.oztrhly ve více směrech; nicméně žádné rozložené části nebyly nalezeny až později. V době psaní byly obnoveny pouze dvě části každého subjektu (s výjimkou subjektu používajícího SCP-004-█, jehož díly byly rozptýleny v těsné blízkosti). Ostatní mají ze všech důvodů a cílů zmizely z existence. Ze dvou přežívajících subjektů se vrátil nepoškozený pouze jeden (s použitím SCP-004-7). Druhý se vrátil do téměř katatonického stavu, dokázal se jen vyjmout z místnosti a pak se zhroutit na podlaze a musel být zdrženlivý, aby mu zabránil vyklouznout jeho oči (viz Příloha A: Účinky duševního zdraví SCP- 004). Předmět s využitím přístroje SCP-004-7 uvedl, že vstoupil do velkého pokoje, což je nemožné pro velikost připojené budovy. Po jeho odchodu byl SCP-004-1 otevřen a vstoupil ozbrojený tým z úrovně 3. Velikost místnosti není možné měřit a rám dveří a jednotlivci v místnosti jsou jedinou částí místnosti, která může být cítit nebo osvětlena. 16/1949: Podezřelí mladiství a šerif ██████████████████ jsou ukončeni. 08/02/1949: ██████████████████ je prohlášen za nebezpečnou oblast "kvůli nevybuchnuté výzbroji" a vybudovaným plotům, aby se zabránilo civilnímu vniknutí. Testy pro určení bezpečnosti expozice prostředí za SCP-004-1 začínají.
12/01/1950: Potvrzují se anomálie prostorově-časové expozice v důsledku expozice SCP-004. Testování je pozastaveno až do dalšího upozornění. 07/02/19 ██: Nezjištěné pozůstatky SCP-004-CAS01 se objeví nečekaně mimo SCP-004-1. Navzdory tomu, že byli zabiti desetiletími, pozůstatky SCP-004-CAS01 se nerozkládají žádným způsobem a jsou stále teplé na dotek. Krev zůstává nekoagulovaná. Pozůstatky jsou předem připraveny k testování. 07/04/19 ██: Nezbytné pozůstatky jednoho z dvanácti (12) původních testovacích předmětů se objevují podobným způsobem jako SCP-004-CAS01. Zbytky byly označeny jako SCP-004-CAS02. Záznamy naznačují, že SCP-004-CAS01 a CAS02 používají SCP-004-██. 03/21/1999: S masivním šířením jaderných zbraní a 3. světovou válkou jen █ █ let od začátku se začala výstavba na místě uvnitř SCP-004-1. Stránky jsou určeny k uskladnění dodávek pro ███████ person-days. 04/21/1999: ██████████████████ objednal rozšíření stránky uvnitř SCP-004-1 o nouzové uložení pro všechny mobilní modely SCP-███ a ██-petabajtová databáze pro ukládání všech dat SCP. Zařízení je nyní označováno jako Site-62. 25. září 2000: Místo-62 je funkční. Laboratoře a kontejnmentové jednotky jsou kompletní a mohou obsahovat nejnebezpečnější exempláře. Bylo zahájeno zálohování databáze SCP. 01/25/2001: Vzhledem k časovým anomáliím (viz "Vesmírné-časové anomálie" níže), všichni zaměstnanci pracující na Site-62 jsou nyní povinni trvale bydlet na místě. Rodiny zaměstnanců musí být informovány o tom, že jejich blízcí zahynuli při průmyslové nehodě. Kultovaná těla byla připravena na pohřeb. 14. 4. 2003: masivní výpadek elektrické energie na severovýchodě Spojených států a přes Kanadu. Kvůli počátečnímu selhání vícenásobných generátorů SCP byl server Site-62 bez napájení po dobu padesáti tří (53) minut. Během těch padesát tři (53) minut byli ti, kteří byli na místě, zcela bez zdroje světla. Oni hlásili "snímání" stvoření a lidí, ačkoli nebyly vidět ani cítily žádné abnormální entity. Vybraný personál zařízení měl možnost číst █████████████ (Příloha A) a řekl, že by stvoření "cítili" byly humanoidní velikosti, ale jinak podobné masivnímu zelenému stvoření.
Space-Time anomálie Zdá se, že SCP-004 propaguje prostorotomorální anomálie. Personál, který opouští zařízení, ztrácí čas. Ti, kteří byli na místě několik týdnů, trvají na tom, že byli v zařízení jen několik dní, záznamy o dokončené práci a spotřebě dodávek podporují jejich nároky. Jiné časové anomálie zahrnují SCP-004-2 až -13, zejména obnovení SCP-004-CAS01 a SCP-004-CAS02 přesně ██ let po použití SCP-004-██. █████████████████████ byl pověřen vyšetřováním všech aspektů těchto časových anomálií. Prostorové anomálie zahrnují neuvěřitelně velké rozměry oblasti otevřené SCP-004-7. Stejně tak událost zatemnění z roku 2003 naznačuje, že existuje alternativní rovina existence uvnitř stejného prostoru, který Site-62 zaujímá. Další poznámky Testování na SCP-004 ukazuje, že deset klíčů otevře SCP-004-1 na rozměru, kde se zákony fyziky a topologie výrazně liší od zákonů naší domácí dimenze. Testované subjekty, které splňují tyto nepřátelské podmínky, jsou rozloženy a jejich části těla uloženy na různých místech, z nichž pouze tři jsou ověřeny na Zemi. Materiál uložený ve dvou z těchto bodů se objeví okamžitě; materiál uložený ve třetí části se zdá být přesně ██ let do budoucnosti. Dalších sedm míst je momentálně neznámá. Současné testování se zaměřuje na dvě možnosti výzkumu. První je nalezení způsobů, jak přežít nepřátelské topologie SCP-004. Druhý [DATA EXPANDED] naznačuje, že SCP-004-2 přes -13 může otevřít jiné dveře než SCP-004-1. Příloha A: Účinky duševního zdraví SCP-004-12 Všichni zaměstnanci třídy D používající SCP-004-12 se vrací v katatonickém stavu a nemohou mluvit. Někteří mohou mít dostatek energie, aby se pokoušeli vykouzlit oči. Ze 16 subjektů přežilo pouze 4. Pouze jeden znovu získal řeč po dlouhotrvající psychoterapii. Dokázal psychiatrovi říct, že viděl masivní zelené stvoření, které bylo tak velké, že se jeho tělo rozšířilo za jeho zorné pole. Ohlásil vrozený strach a náhlá uznání, "jako by to bylo něco, co bylo hluboce zakořeněno v [jeho] primárních obavách", a nucené implantaci "nepochopitelných" vzpomínek. Subjekt vykazuje akutní anterográdní a retrográdní amnézu.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...