SCP-034

3 1 0
                                    

Položka: SCP-034

Třída objektu: Bezpečná

Zvláštní postupy ukládání: SCP-034 se musí uchovávat v bezpečném pokoji s přístupem uděleným pouze osobám úrovně 4. Samotný SCP-034 bude uchováván v uzavřeném pouzdře, které je pod 24 hodinovým dozorem. Pokud není v laboratorních podmínkách, ochranný plášť SCP-034 nelze za žádných okolností odstranit. Každý personál, který je v kontaktu s SCP-034, musí být umístěn do 24hodinového pozorovacího období, dokud jejich totožnost nebude potvrzena.

Popis: SCP-034 je primitivní nůž z čistého obsidiánu. Z testů vyplývá, že SCP-034 je přibližně 1000 let starý. Navzdory své hrubé konstrukci a věku je SCP-034 stále neuvěřitelně ostrý a nevyžaduje žádnou údržbu. Expertní analýza předpokládá, že SCP-034 může pocházet z jihoamerického původu a že byl použit v rituálech nativní Ameriky. Několik účtů od španělských conquistadorů, kteří zkoumají oblast █████████, tuto hypotézu podporuje, s podrobnými spisy o tom, jak █████ kněží obléknou své oběti živými podobnými noži a nosí si pokožku jako poctu svým bohům .

SCP-034 má schopnost dovolit nositeli, aby převzal vzhled další osoby. Pokud se SCP-034 používá k odřezání kusu masa od živého jedince a tento kus masa je umístěn proti pokožce jiného jedince, druhý by převzal nejen vzhled, ale všechny fyzikální vlastnosti prvního jednotlivce . Zkoušení ukázalo, že minimální množství pokožky může být pouze jeden (1) čtverečný centimetr. Testování však také ukázalo, že doba, kterou fasáda vydrží, je přímo úměrná množství použitého masa. Poměr času, který fasáda vydrží k použitému tělu, byla měřena přibližně za jednu hodinu za každý použitý čtvereční centimetr. Jakmile uplyne časový limit, dotyčný jedinec se vrátí do původní podoby.

Analýza schopností SCP-034 ukazuje, že její metoda napodobování jiného jedince je téměř bezchybná. SCP-034 nejen mění fyzický vzhled, ale i skutečné fyzikální atributy, včetně výšky, hmotnosti, svalové hmoty, hustoty kostí, růstu vlasů, zraku, síly, fyzických zdravotních stavů a ​​dokonce i DNA. Subjekty si stále zachovávají svou původní osobnost a vzpomínky. Přestože proces je téměř okamžitý a trvá jen několik vteřin, lidské testovací subjekty popisují transformační proces jako extrémně bolestivý. Subjekty mohou také trpět psychickým traumatem v závislosti na rozsahu jejich fyzické přeměny. Nežádoucí účinky jsou obzvláště závažné, pokud se subjekt objevuje jako osoba s odlišným pohlavím nebo s velmi odlišnými fyzickými atributy.

Nicméně, aby mohly správně fungovat, musí být jedinci, kteří mají SCP-034 odříznut jejich tělo, stále ještě biologicky živí, aby udrželi fasádu. Pokud by osoba, jejíž identita byla ukradena, skončila, okamžitě se vyčerpá. Další podrobnosti lze nalézt v Labové zprávě 034A. Také se zdá, že SCP-034 pracuje pouze na lidských subjektech. Mezioborové experimenty s SCP-034 vedly k [DATA EXPANDED]

SCP-034 vstoupil do držení Nadace, když se podvodník přestrojený jako Dr. ███████ pokusil proniknout na stránku ██. Impostor byl zadržen, když úřady objevily skutečného dr. ████████ vázaného v jeho domě s velkou částí jeho pravé ruky kůže. Další podrobnosti lze nalézt ve Zprávě o výslechu pošty 2211.

Lab Report-034A: Rozhodli jsme se otestovat několik scénářů, které se zabývají limity schopností SCP-034.

* Test 1: Vzorek odebraný z mrtvého lidského těla a aplikován na předmět D-452. Žádný efekt.

* Test 2: Vzorek odebraný z D-532 a aplikovaný na D-452. D-452 úspěšně napodobuje vzhled D-532. Po ukončení D-532 se D-452 okamžitě vrátí zpět do původní podoby.

Test 3: Vzorek odebrán od mrtvého mozku a aplikován na předmět D-452. D-452 úspěšně napodobuje vzhled pacienta a dokáže udržet fasádu.

* Test 4: Vzorek odebraný z terminálně nemocného lékaře a aplikovaný na předmět D-452. Terminální nemoc pacienta byla způsobena vlastní genetickou vadou. D-452 úspěšně napodobuje vzhled pacienta i nemoc. Jak současně vyprší současně nemocný pacient, tak i D-452, po kterém se D-452 vrátí zpět do původní podoby.

* Test 5: [DATA EXPUNGED]

Zpráva o výslechu pošty 2211:

Podle standardního operačního postupu jsme se nejprve pokusili dotazovat vězně pomocí nenásilných a neinvazivních prostředků. Nicméně, když se tyto metody ukázaly jako neúčinné, začali jsme provádět běžné techniky dotazování. Zatímco jsme částečně úspěšní, považovali jsme za nezbytné použít SCP-███, SCP-███, SCP-███ a SCP-███. Podařilo se nám naučit se následující skutečnosti:

Vězeň měl rozsáhlé znalosti o existenci nadace a jejích vnitřních činnostech.
* Vězeň měl rozsáhlé znalosti o dalších agenturách a skupinách souvisejících s SCP.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now