Položka: SCP-024
Třída objektu: Euclid
Zvláštní postupy ukládání: Kvůli své povaze nemůže být SCP-024 přesunut na bezpečné místo, takže bezpečnostní opatření musí být umístěna na místě. Aby bylo možné skrýt své umístění, bylo kolem SCP-024 vytvořeno pět (5) identických replik. Pevný bezpečnostní obvod musí být stále udržován kolem jednotky SCP-024 po celou dobu, přičemž samostatné bezpečnostní týmy střeží SCP-024 a jeho repliky. Žádný z bezpečnostních týmů, kromě vedoucích týmů, nebude informován o umístění SCP-024. SCP-024 musí být zajištěn magneticky uzavřenými otryskávacími dveřmi a vyztuženými, obrněnými stěnami, aby nedošlo k neoprávněnému vstupu.
Bezpečnostní a výzkumní pracovníci nemohou za žádných okolností vstoupit do SCP-024. Pouze pracovníci třídy D mají přístup pouze k výzkumným účelům. Všichni vědci mají sledovat a experimentovat s SCP-024 ze vzdálené laboratoře. Jakýkoli personál, který se pokouší opustit laboratoř dálkového pozorování nebo zadat SCP-024 bez předchozího souhlasu výzkumného pracovníka úrovně 4, musí být okamžitě zadržen s povoleným ukončením.
Pokud by došlo k překročení kontejnmentu nebo pravé povahy SCP-024, musí být celá směs zničena prostřednictvím speciálních demoličních nábojů vysazených v celé směsi.
Popis: SCP-024 je opuštěnou zvukovou scénou, kterou kdysi vlastnil █████████. Nicméně SCP-024 sám byl opuštěn od roku 19 ██, a není známo, zda se jeho zvláštní vlastnosti projevily před nebo po jeho opuštění. SCP-024 je umístěn v srdci ██████████, ███████████ a byl zpočátku objeven, když skupina mladých dospívajících pronikla do opuštěné části. Svědectví osamělého "vítěze", když se obrátila na policii, stačila na to, aby se prostředky na fundaci mobilizovaly tak, aby obsahovaly SCP-024.
Po vstupu do SCP-024 jsou návštěvníci okamžitě pozváni anonymním hlasatelem, který komunikuje prostřednictvím interkomu a je schopen slyšet a pochopit hlasy lidí v rámci SCP-024. Vyhlašovatel informuje "účastníky", že se chystá zúčastnit herní show, v níž budou vítězové vyhrát báječné ceny, ale také varují, že hra bude velmi nebezpečná a že poražení nikdy neopustí SCP-024 . Právě v tomto okamžiku má hlasatel možnost zvolit, zda má zůstat nebo opustit SCP-024. Soutěžící, kteří přijmou, se budou nadále účastnit hry, zatímco ti, kteří odmítnou, jsou okamžitě vyloučeni z SCP-024. Soutěžící, kteří vyhrál hru nebo odmítnout účast, se nikdy nemohou znovu dostat do SCP-024, protože vstup je odepřen neproniknutelnou, neviditelnou bariérou.
To je pak, že soutěžící jsou vedeni ke skutečné hře. Styl, složení a vzhled hry se vždy mění v každé individuální přehrávání, ale hra je vždy soustředěna kolem dlouhého, komplikovaného překážkového kurzu, který musí soutěžící procházet. Pravidla se také liší. Některé překážky mohou povolit pouze jediný vítěz, zatímco jiní povzbudí vytvoření týmů, aby vyhrál hru. Více často než ne, překážky viděné v těchto hrách se pohybují od neuvěřitelně benigní až po extrémně nebezpečné a život ohrožující. Protože se soutěžící pokoušejí vyjednávat o kurzu, hlasatel bude neustále aktualizovat svůj status a aktivně se účastnit hry, často s radou, rozhovorem se soutěžícími a přidáním nových pravidel. Jak hra postupuje, překážky se stávají mnohem nebezpečnějšími a obtížněji překonatelné a není překvapením, že celý tým soutěžících podléhá rigorům překážky. Pokud se taková událost stane, hlasatel vyjádří smutek o nedostatku vítěze a SCP-024 se vypne, resetuje se pouze tehdy, když vstoupí nová skupina soutěžících.
Jakékoli pokusy o "porušení pravidel", jako je napadení ostatních soutěžících a úmyslné obcházení překážek, jsou potlačeny extrémním násilím. Vyhlašovatel vykřikne útočníka, který bude z kurzu rychle a vytrvale vystřídán "strážci studia". Tito strážci studia se okamžitě stanou v rámci SCP-024, když je vyzváni hlasatelem a zmizí, když to není potřeba. Soutěžící už nikdy nebude vidět.
Pokud je vyhlášen vítěz, obdrží náhodnou hlavní cenu. Všichni soutěžící, kteří přežili kurz, ale nepodařili se vyhrát, jsou okamžitě prohlášeni poraženými hlasatelem. Světla se vypnou a vítěz se okamžitě objeví mimo SCP-024 se svou cenou, zatímco poražení úplně zmizí.
Nejdůležitějším aspektem SCP-024 je však to, že po každé hře se v poštovní schránce mimo hlavní vstup SCP-024 objeví VHS kazeta nebo DVD. Tato nahrávka je kompletní záznam o celé hře, která byla dříve hrána, přestože vítězové tvrdili, že v SCP-024 nikdy neviděli žádné kamery nebo nahrávací zařízení. Také divnější je, že diváci v diváckém studiu mohou být viděni v pozadí. Vítězové opět tvrdili, že neviděli život
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...