Položka: SCP-016
Třída objektu: Keter
Zvláštní postupy ukládání: SCP-016 musí zůstat v mezích pěti až pěti (5x5x5) metrů, udržované při teplotě nepřekračující nula (0) stupňů Celsia. Samotný SCP-016 musí zůstat v Petriho misce v krytu kontejnmentu vždy, pokud zaměstnanci úrovně 4 nebo O5 nedoporučují jinak. Úplná dokumentace experimentů s SCP-016 musí být předložena před a po odebrání vzorků a duplikátů SCP-016. Nedodržení těchto postupů bude mít za následek ukončení nebo opětovné přidělení pracovníků třídy "D". Povolení k získání vzorků a pokusu s SCP-016 v podmínkách kontejnmentu BC-L5 mohou být povoleny pouze oprávněným osobám.
Pokud dojde k výskytu ohniska, a to i přes výše uvedené postupy, pracovníci základních směrnic musí implementovat plán uzamknutí a uzavření kódu Code Sigma. Omezený personál musí být na místě zastaven bezpečnostními silami vybavenými standardním antibiologickým a protichemickým zařízením zaměřeným na míru (MOPP). Pokud by infekce po 48 hodinách nebyla obsažena, mělo by dojít k detonaci jaderného zařízení na místě. Zbývající personál není za žádných okolností evakuován.
Dokázalo se, že SCP-016 přežívá až šest (6) hodin na tvrdých površích a až několik minut na vzduchu. Velmi intenzivní ultrafialové záření a vysoké koncentrace ortoftalaldehydového roztoku byly prokázány jako účinné při dezinfekci neorganických povrchů.
Popis: SCP-016 je krvetvorný patogen regenerovaný z důlního dělníka █████, který se při práci v hlubokém uhelném švu zranil. Uvedená rána se kontaminovala uhelným prachem z dolu, což může případně nakazit pracovníky spícími spory. V příštích několika dnech začala SCP-016 infikovat zbývající zaměstnance v důlním táboře, stejně jako krizový tým CDC vyslaný k řešení epidemie. Pracovníci nadace poté převzali vyšetřování a ukončili všechny postižené pracovníky. Pacientská nula byla přivedena do zajetí a důlní šachta byla zhroucena výbušným zařízením.
SCP-016 má inkubační dobu v rozmezí od 24 hodin do dvou (2) let, v závislosti na přítomnosti a počtu dalších lidských hostitelů v oblasti. První příznaky připomínají časté nachlazení a zahrnují svědivé oči, výtok z nosu, kašel a tělesné bolesti. Druhá fáze začíná za 48 hodin a spočívá v kontrolované formě hemoragické horečky, neboť organismus způsobuje, že se v plicích nasává malé množství krve, čímž vzniká aerosolový efekt. Během třetí fáze se hostitel "havaruje a vykrvácne", krvácí hojně z každého tělesného otvoru, včetně nosu, slzných kanálků, konečníku, pórů kůže, úst, močové trubice a vagíny (u žen). Krevní tlak stoupá v závěrečné fázi: hostitelům bylo pozorováno projektilové zvracení krve na vzdálenost přesahující pět (5) metrů. Pokud hostitel přežije toto téměř úplné vykrvení, patogen se znovu uvolní a vrátí se do inkubační fáze.
To, co odlišuje SCP-016 od jiných kmenů hemoragické horečky, jako je Ebola a Marburg, je jeho neobvyklá reakce na vysoký stres. Pokud se subjekt podrobí situaci s vysokým stresem (např. Život ohrožující krize), změní organismus svou taktiku přežití od rychlé reprodukce až po přepsání DNA hostitele a stimulaci rychlého rozdělení buněk. Během prvních 24 hodin dochází k významným fyziologickým změnám, při celkové tělesné rekonstrukci dochází během dvou (2) týdnů. Většina hostitelů nepřežije proces kvůli těžkým požadavkům na tělo.1
Zajímavým vedlejším efektem transformace je zvýšené agresivní potřeba. Předpokládá se, že se jedná o pokus maximalizovat šíření viru podobným způsobem jako vzteklina. V další poznámce se zdá, že subjekty, které prodělaly tělesnou transformaci, již nevykazují hemoragické vlastnosti SCP-016: subjekty infikované transformovanými hostiteli se však stále podrobí normálním infekčním procesům SCP-016.
Dodatek: protokol experimentu s transformačními vlastnostmi SCP-016
Předmět D-016-1: Personál třídy D infikovaný SCP-016. Při prvních projevování příznaků byly obytné objekty pomalu zaplavovány vodou po dobu 24 hodin. SCP-016 přeměnil do teratomorfního stavu, transformoval plic subjektu na žáby. Předmět přežil dva (2) týdny, protože SCP-016 přeměnil končetiny na ploutve, způsobil, že jeho oči atrofovaly a posílily jeho sluch do echolokační schopnosti kytovického typu. Předmět byl ukončen vypouštěním veškeré vody z jeho čtvrti, což způsobilo, že se udusila: tělo bylo následně spáleno bez pitvy.
Předmět D-016-2: Zaměstnanci třídy D infikovaní SCP-016. Při prvních projevování příznaků byly obytné objekty pomalu zaplavovány vodou po dobu 24 hodin. SCP-016 zmutoval do teratomorfního stavu, což způsobilo, že subjekt podstoupí rychlý svalový růst a zvýšený růst kostí na kloubech. Předmět se pak pokusil
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...