SCP-035

8 1 0
                                    

Položka: SCP-035

Třída objektu: Keter

Zvláštní postupy ukládání: SCP-035 se musí uchovávat v hermeticky utěsněném skleněném pouzdře o tloušťce nejméně 10 centimetrů. Tento případ musí být vždy umístěn v ocelové, železné a olověné místnosti. Dveře musí být vždy trojité, s výjimkou toho, že dovolují nebo odjíždějí pracovníci. Musí být kdykoliv zasláno nejméně dvě (2) ozbrojené stráže. Strážce musí zůstat po celou dobu venku a v žádném případě není povolen v uzavřeném prostoru. Vyškolený psycholog musí zůstat na místě po celou dobu. Výzkumní pracovníci se nikdy nesmějí dotknout SCP-035. SCP-035 musí být přesunut do nového uzavřeného obalu každé dva (2) týdny. Předchozí případ musí být zlikvidován prostřednictvím SCP-101, protože nevykazuje žádné nežádoucí účinky na "korupci" SCP-035. Každý, kdo přichází do styku s SCP-035, když má hostitele, musí být okamžitě hodnocen psychologicky.

Popis: SCP-035 vypadá jako bílá porcelánová komediální maska, i když se občas změní na tragédii. V těchto událostech se všechny existující vizuální záznamy, jako jsou fotografie, videozáznamy, dokonce i ilustrace SCP-035 automaticky změní, aby odrážely svůj nový vzhled.

Vysoce korozivní a degenerativní viskózní kapalina neustále proniká z očních a ústních otvorů SCP-035. Všechno, co přichází do kontaktu s touto látkou, pomalu klesá po určitou dobu v závislosti na materiálu, dokud se úplně nezmizí do bazénu původního kontaminantu. Zdá se, že sklo reaguje nejpomaleji na účinky předmětu, a tudíž i konstrukční volba jeho bezprostředního kontejneru. Živé organismy, které přicházejí do kontaktu s látkou, reagují velmi stejným způsobem, bez možnosti obnovy. Původ kapaliny není znám. Tekutina je viditelná pouze zepředu a nevyskytuje se nebo je z druhé strany viditelná.

Objekty v rozmezí 1,5 až 2 metry (SCP-035) nebo ve vizuálním kontaktu s ním mají silnou potřebu ho nasadit. Když je SCP-035 umístěn na tvář jednotlivce, střídavý vzorek mozkových vln od SCP-035 se překrývá s původním hostitelem a účinně ho vyprošťuje a způsobuje subjektu mozkovou smrt. Subjekt pak tvrdí, že je vědomí obsažené v SCP-035. Těla "posedlých" subjektů se velmi rychle zrychlují, nakonec se stávají jen málo víc než mumifikované mrtvoly. Nicméně SCP-035 prokázal schopnost zůstat v kognitivní kontrole těla, které prožívá těžké strukturální poškození, a to i tehdy, když se tělo subjektu doslova rozpadne na místo, kde není pohyb mechanicky možný. Žádný efekt nebyl zjištěn, když byl umístěn na obličej zvířete.

Rozhovory s SCP-035 se osvědčily jako informativní. Vědci se dozvěděli různé detaily o dalších objektech SCP a historii obecně, protože SCP-035 tvrdí, že se jednalo o mnoho významných událostí. SCP-035 zobrazuje vysoce inteligentní a charismatickou osobnost, která je přátelská a laskavá všem, kteří s ní mluví. SCP-035 dosáhl 99. percentilu ve všech zpravodajských a aptitude testech, které mu byly poskytnuty, a zdá se, že má fotografickou paměť.

Psychologická analýza však objevila, že SCP-035 má velmi manipulační povahu, schopnou vynucovat náhlé a hluboké změny psychologického stavu tazatele. SCP-035 se ukázalo být velmi sadistickým, což vedlo k tomu, že někteří spáchali sebevraždu a přeměnili ostatní na téměř bezduché sluhy s lingvistickým přesvědčením samotným. SCP-035 uvedl, že má důvěrné poznatky o fungování lidské mysli a naznačuje, že by mohl změnit názory někoho, pokud dostal dostatek času.

Další: SCP-035 byl nalezen v uzavřené krypty v opuštěném domě v Benátkách, v 18 ██.

Dodatek 035-01: Bylo zjištěno, že SCP-035 má schopnost mít něco, co má humanoidní tvar, včetně figuríny, mrtvoly a sochy. SCP-035 dokázal motivovat všechny k pohybu a odstranit potřebu vystavit živé předměty SCP-035. Nic, co má, se však nevyhnutelně rozpadne na nehybnost.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now