Položka: SCP-026
Třída objektu: Euclid
Zvláštní postupy ukládání: SCP-026 musí zůstat bezpečně zablokované a nasazeny po celou dobu, kdy nedochází k žádnému výzkumu. Poplachy jsou nastaveny na upozornění nadace v případě vstupu civilisty nebo jiných agentur.
Popis: SCP-026 je tříletá budova veřejné školy postavená v █████. Má dvě (2) křídla spojená s centrálním foyerem. Byl prohlášen za odsouzen v ████ poté, co byl nalezen půdorys neodpovídal plánům budovy (viz protokol Interview 026-01). Věnuje se pozornosti nadace poté, co několik záchytů v oblasti bylo spojeno s návštěvami opuštěné budovy.
Budova demonstruje prostorové anomálie. Jeho vnitřní prostor je mnohem větší, než by umožnil vnější povrch budovy. Sály zobrazují proměnnou délku, zatímco schody mají různý počet kroků směrem nahoru nebo dolů. Počet pokojů mimo chodby se mění vždy, když se počítají. Pokusy dosáhnout vzdálenějších končin chodby se doposud setkaly se selháním. Vstup přes požární úniky umístěné na konci chodby vede k dveřím přibližně uprostřed haly.
EDIT: Viz poznámka 026-A
026-B.jpgDruhé patro chodby východního křídla
Na vnitřních stěnách školy je značný graffiti. Nejvíce se objevují typické, včetně známých gangů, jmen a pouličního umění. Nicméně, graffiti mizí a objeví se, měnit místo. Psaní na tabule a tabule se mění podobným způsobem. Předměty se obvykle nacházejí v rozmezí od standardních předmětů (matematika, literatura, biologie) až po esoterické předměty, jako je kvantové zapletení, █████████ a eugenika. Jeden výzkumník ohlásil jednu tabulku s informacemi o SCP-████, ale fotografický důkaz ukázal pouze prázdnou břidlici (viz poznámka 026-B). Slovo "děti zpívaly" se objevilo několikrát na různých místech v celé budově, ale v současné době neexistuje žádné vysvětlení pro její význam.
026-C.jpgObjekty objevené v rámci SCP-026
V budově byla nalezena řada vědců v bezvědomí, většinou ve věku střední školy, v rozmezí od dvanácti do osmnácti let. Jsou oblečeni v souladu s školním oblečením, asi ████. Někteří byli identifikováni jako bývalí studenti nebo fakulty školy, kteří zmizeli po ukončení školy (alespoň v jednom případě, více než deset let po ukončení školy). V současné době není známo, jak byly přepraveny zpět do SCP-026. (Viz poznámka 026-C)
Všechny pokusy probudit subjekty v budově selhaly. Při vyloučení z důvodů SCP-026 se subjekty náhle probudily. Prožívají období zmatku, než umírá z extrémně rychlé dehydratace, následované pokročilým rozkladem. Od předmětů dosud nebyla obnovena žádná užitečná inteligence.
Neschopnost probudit se rozšiřuje na ty, kteří usínají na základě SCP-026, ačkoli se zdá, že rychlá dehydratace postihuje ty, kteří byli nalezeni v rámci školy. Viz zpráva o incidentech 026-12.
Poznámka 026-A: Robotické průzkumy a videoprojekce ukázaly, že zdánlivé prostorové anomálie jsou způsobeny změnami ve vnímání pozorovatelů spíše než skutečnými prostorovými jevy. Z tohoto důvodu SCP-026 v současné době nevyžaduje odborné znalosti Mobile Task Force Rho-8 "Roadside Picnickers".
UPDATE: Další průzkum ukázal, že dojde k určitým prostorovým jevům. Více podrobností naleznete v protokolu o průzkumu.
Poznámka 026-B: Obsahy poznámkových bloků, knih a kusů papíru byly pozorovány, aby zmizely, pouze aby se znovu objevily na površích v rámci SCP-026. Objevily se nové spisy, většinou kreslené graffiti nebo učebnicemi. Při podávání dokumentů na základnu SCP-026 je třeba dbát opatrnosti.
Poznámka 026-C: Několik pracovníků třídy D vystavených SCP-026 zmizelo z řízení nadace, jen aby se znovu objevilo uvnitř abnormální budovy. Dotčené subjekty se předtím stěžovaly na sny, které byly totožné s prožitky agentky Maleka.
UPDATE: Viz Interview Log 026-08.
Zpráva o incidentech 026-12
Během rutinní kontroly bezpečnosti SCP-026 byl agent Malek nalezen v bezvědomí jeho partnera, Agent Jones, v hlavním foyeru. Počáteční pokusy o vzbuzení agenta Maleka byly neúčinné, a tak byl přesunut k přepravě na místo ██. Při opuštění pozemku SCP-026 se náhle probudil ve vzrušení. Když byl zpochybněn, zjistil, že sní o nastavení učebny. Tento sen byl konzistentní ve všech subjektech, kteří usnuli v prostoru SCP-026.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...