Položka: SCP-003Třída objektu: EuclidZvláštní postupy ukládání: SCP-003 má být udržován při konstantní teplotě nejméně 35 ° C a ideálně udržován nad 100 ° C. Žádné živé mnohobuněčné organismy kategorie IV nebo vyšší nemohou přijít do kontaktu s SCP-003.V případě úplného výpadku proudu, pokud SCP-003-1 začne zvyšovat svou hmotnost, musí být přidělený personál zapojen do styku s pokožkou SCP-003-1. V ideálním případě mohou zaměstnanci využívat teplo těla k tomu, aby SCP-003-1 navrátily nad kritickou teplotu; kontakt s kůží však musí být udržován i v případě, že SCP-003 dosáhne aktivační teplot y, trvající minimálně dokud SCP-003-1 nedosáhne svého druhého růstového stupně.Osoby, které vstupují do zadržovací oblasti SCP-003, musí být nejprve vyšetřeny na parazity parazitů kategorie IV nebo vyšší a jsou sterilizovány, pokud jsou přítomny. Všichni pracovníci, kteří přišli fyzicky do styku s SCP-003-1, je povinni okamžitě hlásit sterilizaci.SCP-003-1 nesmí být z přístroje SCP-003-2 vyjmut, s výjimkou výše popsaných havarijních postupů. Jakákoli významná změna aktivity runu SCP-003-2 (včetně vzoru, frekvence nebo barvy) by měla být hlášena do tří (3) hodin od výskytu. Ukončení aktivity rune musí být okamžitě hlášeno. SCP-003-2 musí být vždy napájen přes zdroj označený generátorem 003-IX.Popis: SCP-003 se skládá ze dvou souvisejících složek samostatného původu, označovaných jako SCP-003-1 a SCP-003-2.
SCP-003-1 se zdají být složeny z chitinu, vlasů a hřebíků neznámého biologického uspořádání uspořádaných v podobném uspořádání jako základní deska počítače. Testování odhaluje, že SCP-003-1 předchází nejdříve známé desky s plošnými spoji tisíciletí. SCP-003-1 se považuje za vnímavou, ale ne za určitých podmínek aktivně nebezpečnou. SCP-003-1 byl nalezen na kamenné tabletě, SCP-003-2, na které aktuálně sídlí. Runes na SCP-003-2 nejsou součástí žádného známého jazyka a vyzařují bledé, blikající vzory světla. SCP-003-2 je řízen interním počítačem (nebiologickým), jehož obsah je většinou nepřístupný bez rizika poškození SCP-003-2. SCP-003-2 je schopen řídit emise záření, včetně tepla, světla a typů anomálního záření. SCP-003-2 obsahuje vnitřní napájecí zdroj s anomální povahou, který zřejmě ztrácí sílu již několik století před objevem. Považuje se za pravděpodobné, že SCP-003-2 byl vytvořen za účelem obsahu SCP-003-1. Částečně interpretovaná data získaná z SCP-003-2 mohou odkazovat na minulou a / nebo potenciální budoucí restrukturalizační událost třídy LK způsobenou SCP-003-1. SCP-003 byl umístěn vzdáleným sledovacím týmem SRV-04 Beta. Zdá se, že SRV-04 Beta byl úmyslně kontaktován SCP-003-2. Jiné organizace byly také upozorněny na existenci SCP-003, případně podobnými prostředky. Navzdory této činnosti se SCP-003-2 nezdá být vnímavý, založený na jeho nedostatečné reakci na analýzu a postupy M03-Gloria. Když SCP-003 klesne pod teplotu 35 ° C, reagují obě složky. Za prvé, SCP-003-1 vstupuje do růstového stavu charakterizovaného exponenciálním zvýšením hmotnosti. Tento růstový stav se skládá ze dvou etap. V obou fázích SCP-003-1 částečně spaluje svůj růst převáděním hmoty kolem něj, přičemž začíná s jakýmkoli obklopujícím anorganickým materiálem, včetně atmosférických prvků, pak neživého organického materiálu, včetně buněk mrtvé kůže, vlasů, chitinu, smaltu, keratinu a jiných biologických materiálů. První fáze je vždy stejná. SCP-003-1 nejprve zvýší svou hmotnost a poté se ve tvaru podobný ophiuroidu (křehké hvězdě) o průměru patnácti metrů (včetně toho, co vypadá jako centrální procesor o průměru tří metrů). Bude se vytvářet senzorické orgány, které se zdají skenovat okolní prostředí a částečně přeměňují oblast kolem ní na neznámou anomální látku (SCP-003-2 se zdá být imunní vůči konverzi).
Druhý stupeň popisuje změnu růstu, ke které dochází, když SCP-003 přichází do kontaktu s živým organickým materiálem; SCP-003 vypadá, že sama "šablony" z organického materiálu, a pokusí se komunikaci s organismy, které odpovídají jeho původní "šablony" nebo "šablony". Ve své druhé fázi může SCP-003-1 pozastavit, zpomalit nebo změnit svůj růst a také přeměnit anorganické a neživé organické prvky na funkčně podobné struktury, zatímco anomálně mění své fyzické složení. Zatímco růst je konzistentní v prvním stupni, ve druhém stupni je rychlost růstu SCP-003-1 snížena o 20-90%, pokud SCP-003-1 zůstává v kontaktu se živým organickým materiálem. Procento je určeno složitostí organismu (organismů) v kontaktu s SCP-003-1; Zdá se, že SCP-003-1 věnuje velké množství zpracovatelského výkonu analýze živého organického materiálu. Během každého z růstových stupňů SCP-003-1 uvolňuje SCP-003-2 záblesky záření, které dočasně inhibují růst SCP-003-1, nebo tento růst zvrátit, když teplota SCP-003-1 stoupne nad 100 ° C. Podobné emisní záření byly replikovány nebo zaznamenány jinými anomálními prostředky. SCP-003-1 biologie byla předmětem rozsáhlé studie. Byly identifikovány významné prvky podobné SCP-███, SCP-1512 a SCP-2756, z nichž poslední dva nemají již potvrzenou vazbu na SCP-003-1 a žádné známé vzájemné spojení a žádný z nich jsou plně srozuměny (technicky, dokonce méně pochopitelné než SCP-003 díky rozsáhlému interdisciplinárnímu výzkumu objektů SCP-003). K dnešnímu dni nebyla předložena žádná přesvědčivá analýza, která by uspokojivě vysvětlovala spojení SCP-003-1 s těmito SCP objekty nebo jinými, ani jeho propojení s moderními technologiemi nad rámec vzhledu (a potenciální mimikry pomocí neznámého mechanismu). Dodatek 003-01: Jednat podle informací získaných z lingvistické analýzy SCP-003-2 se runy a srovnávací analýzy dat, Výzkumný tým M03-Gloria se podařilo navázat spojení mezi SCP-003 a [DATA zahlazení] pro analýzu funkcí. SCP-003-1 musí být nyní považován za vnímavý a musí být udržován minimálně 1 km od [DATA EXPUNGED] a výsledného "vedlejšího produktu" vždy. Dodatek 003-02: Výpadek výkonu SCP-003-2 byl zhoršen postupy prováděnými společností M03-Gloria. Na objednávku O5-10 budou pokračovat postupy M03-Gloria.
Dodatek 003-03: Během postupů M03-Gloria SCP-003-1 zdvojnásobil svou hmotnost a začal rychlý růst struktury. Teplota byla okamžitě vrácena na 100 ° C. Růst a nárůst hmotnosti SCP-003-1 pokračoval po dobu 9 minut a 6 vteřin a v tomto okamžiku vznikl SCP-003-2 trvalý záření záření. V reakci se SCP-003-1 vrátil do normálního stavu za 3 minuty a 39 sekund. Nový růst se rozpustil v prašném zbytku, který byl shromážděn pro analýzu. Obě SCP-003-1 a SCP-003-2 ukončily veškerou detekovatelnou aktivitu. SCP-003-2 neobnovil činnost, dokud není připojen k externímu zdroji napájení. SCP-003-2 běhané bělochy byly stejnoměrně šedé a během tří (tří) hodin neobnovily normální činnost. SCP-003-2 již není schopen udržovat uzavřenou oblast při teplotě nad 35 ° C bez externího zdroje dodávaného generátory 003 až III až IX.Dodatek 003-04: Postup popsaný v dodatku 003-03 byl opakován a SCP-003-1 opět vstoupil do růstového stavu. Po 10 minutách a 13 sekundách SCP-003-2 znovu způsobil trvalé ozáření. Růst SCP-003-1 se zastavil po dobu 36 sekund, poté pokračoval v předchozím kroku.Při čtyřnásobné sběru hmoty vytvořil SCP-003-1 koherentní vnější plášť a tělo. Poté, co se objevil, že prohledal své prostředí a částečně přeměnil své prostředí, pak SCP-003-1 narušil kontejnment a vstoupil do galerie pozorování, kde bylo přítomno devět členů M03-Gloria. Při fyzickém kontaktu s členy týmu se jim SCP-003-1 dostalo do rychle rostoucích příloh a zastavilo růst po dobu 15 minut. SCP-003-1 pak obnovil růst a přeskupil součásti centra svého tvaru do podoby trojmetrového vysokého ženského humanoidu, přičemž periferní "chapadla" se posunuly k vytlačování primárně z nově vytvořeného SCP-003-1 "vlasy" a páteř. SCP-003-1 pak produkoval rudimentární vokalizace v zdánlivém počátečním pokusu komunikovat s výzkumníky. [DATA EXPANDED]Neznámý člověk se přiblížil k ohrožené oblasti zadržování ve společnosti celé skupiny agentů. Jednotlivec tvrdil, že jedná o příkazy O5-10 a pokoušel se o komunikaci s SCP-003-1. [DATA EXPANDED]
Po tomto incidentu agent Jackson M03-Gloria úspěšně obnovil napájení SCP-003-2 a aktivoval zálohovací generátory pro návrat teploty na 100 ° C. SCP-003-1 se vrátil do normálního stavu za 21 minut a 7 vteřin a byl úspěšně obnoven bez incidentu. Všech devět členů M03-Glorie postižených SCP-003-1 bylo následně fyzicky nepoškozeno, bez zbytkových účinků kromě psychologického traumatu. Převedené materiály bývalé oblasti zadržování SCP-003 se nerozpustily a jsou nyní předmětem analýzy. Dodatek 003-05: Vzhledem k předchozímu incidentu byl O5-10 z Rady O5 odstraněn společným rozhodnutím O5-██, O5-██ a O5-██. Postupy M03-Gloria byly na dobu neurčitou pozastaveny.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...