Položka: SCP-020
Třída objektu: Keter
Zvláštní postupy ukládání: Vzorky SCP-020 jsou uchovávány v řadě uzavřených kultivačních komor uvnitř uzavřené uzavřené místnosti v Biologickém výzkumném prostoru-12, který je přístupný pouze pomocí vzduchové zátky. Nutrienty se podávají prostřednictvím automatizovaných robotických systémů, protože kultivační komora musí zůstat stále utěsněna.
Hermeticky uzavřené videokamery jsou instalovány v uzavřené místnosti a musí být každodenně kontrolovány z hlediska integrity. Každý personál, který vstupuje do uzavřeného prostoru, musí používat vybavení Biosafety Level 5 včetně rebreatherů a při opuštění absolvovat úplnou antifungální dezinfekci.
Popis: SCP-020 je rychle se šířící houbový organismus, který je schopen ovlivnit smysly a chování živých tvorů, včetně lidí. Vzorky SCP-020 vykazují neznámý efekt, který je činí neviditelným pro přímý pozor, i když je pod mikroskopem. SCP-020 je viditelný pouze pro lidi při prohlížení pomocí fotografického nebo video sledování.
Jakmile SCP-020 vytvoří kolonii, obvykle v lidské rezidenci, vytvoří spory, které ovlivňují chování lidí kolem ní. Ovlivněné subjekty zvýší teplo a vlhkost uvnitř svých domovů, aby vytvořily prostředí vhodnější pro růst SCP-020. Dotčené subjekty se také v mnoha případech stanou více společenskými a často vyzývají známé své domovy k dalšímu šíření organismu. Vzhledem k tomu, že spory a plísňové kolonie jsou pro postižené subjekty neviditelné, forma může někdy růst přímo na živé subjekty.
scp020-2.jpgCivilista infikovaný koloniemi SCP-020.
Vzhledem k tomu, že spory a kolonie v rámci domácího přístupu kritické koncentrace, zdraví postižených lidských subjektů se rychle zhorší, což má za následek smrt. Další rozšíření formy může nastat, jelikož těla jakýchkoli zesnulých subjektů se setkávají s osobami reagujícími na mimořádné situace a zdravotními prostředky, stejně jako s přepravou těl na místní mrože.
SCP-020 se poprvé objevil ve společnosti [REDACTED], kde tajný agent SCP zaznamenal dramatické změny osobnosti personálu pracujícího v místní nemocnici. Po šetření kontrolním týmem bylo zjištěno, že téměř ███ civilisté byli nakaženi, stejně jako většina města. Civilní obyvatelstvo bylo ukončeno a město spalo pod pokličkou místního požáru.
K dnešnímu dni bylo hlášeno více než 12 ohnisek SCP-020. V současné době probíhají šetření s cílem určit zdroj těchto ohnisek a možné preventivní opatření.
Dodatek 020-01: Výňatky z záznamníků mise zvukové / obrazové mise Mobile Mobile Task Force Eta-10 ("Viz No Evil") během počátečního uzavření SCP-020 na [REDACTED].
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...