Na základě přímé objednávky zakladatele je přístup omezen na osoby s oprávněním k prohlídce. Odpovědný průkaz Položka č.: SCP-006 Třída objektu: Bezpečná Zvláštní postupy ukládání: Vzhledem k tomu, že povaha SCP-006 nezaručuje žádné rozsáhlé omezení, je zřejmé určitá míra utajení týkající se existence a vlastností objektu. Následující postupy nejsou vyžadovány pro bezpečnost personálu, ale pro odmítnutí nebo skrytí znalostí o účincích SCP-006 od pracovníků, kteří s ním spolupracují. 1: Všichni zaměstnanci, kteří spolupracují s SCP-006 jakýmkoli fyzickým způsobem, musí nosit upravené obleky třídy BNC. Před tím, než je personál oprávněn provádět procedury, musí být informován o materiálu SCP-006B nebo SCP-006C. SCP-006A Briefing je správný a je omezen pouze na osoby s povolením O5. Chcete-li zajistit, aby personál nosil obleky správně, je třeba je ponořit do bazénu s vodou. Jakékoli vzduchové bublinky, které jsou na sobě viditelné, znamenají únik do obleku. 2: Postupy s SCP-006 se provádějí pod extrémním dohledem. V případě kontaktu s SCP-006 pověřený velitel oznámí postup 006-Xi-12, který byl informován o tom, že se jedná o vysokou toxicitu a musí se evakuovat. 3: Jakýkoli postup, při kterém je kapalina získána od SCP-006, musí být schválena třemi (3) pracovníky na úrovni O5. Kapalina má být přemístěna v kontejneru se čtyřmístným těsněním a pod ozbrojenou ochranou. 4: Pokud kdykoli přichází pracovníci do styku s SCP-006 nebo kapalinou z SCP-006, musí být po provedení dostatečných studií uzavřeny a ukončeny. Vzhledem k povaze SCP-006 je nejúčinnější metodou ukončení spalování. (Pro úplný přehled viz soubor SCP006-TerO5) Popis: SCP-006 je velmi malý pramen, který se nachází 60 km západně od Astrachaňu. Velitelství nadace si uvědomovalo svou existenci již od 19. století, ale z politických důvodů ji nedokázalo zajistit až do roku 1991. Na místě pramene byla chemická továrna postavena jako převlek, přičemž většina dělníků pod nadací a / nebo ruskou kontrolou. Kapalina vyzařovaná z pramene byla v roce 1902 chemicky identifikována jako jednoduchá minerální voda, ale má neobvyklý majetek "zdraví". Při požití kapaliny vznikají u lidí následující vlastnosti: schopnost regenerovat poškozenou DNA dostatečným zdvojením, zvýšené vzrušení buněčné duplikace, obrovsky zlepšené schopnosti při opravě poškozené tkáně a děsivé zvýšení účinnosti lidského imunitního systému. Při testování kapaliny na zvířatech byly okamžitě zničeny nepřátelské bakterie a virové látky. Mnoho plazů a ptáků nebylo ovlivněno, zatímco vyšší primáti měli stejné výhody jako lidé.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...