SCP-040

14 2 0
                                    

Číslo výrobku: SCP-040

Třída objektu: Bezpečná

Zvláštní postupy ukládání: Jednou za rok je Mobile Task Force odeslána z Command-02 v [EXPUNGED] na 22A, aby bránil přistávací dráhu a letiště, které jsou tam. Civilní zařízení musí být odstraněno ze všech zaměstnanců, kteří nejsou členy SCP, až do 16:00. Dne 23. září se nikdo nemůže vrátit do svítání na další den. 1. října musí být všichni civilisté znovu evakuováni před východem slunce a na 22A budou povoleni až do návratu "letu".

Poutníci, kteří cestují z "příletového letu" a čekají na odjezd do "Pilgrim Flight", mohou vědci zkoumat pouze na úrovni 3 nebo vyšší.

Popis: SCP-036 obsahuje místo 22A (malé letiště v Mosulské oblasti severního Iráku) a Site-22B (22A onboard site). Klíčové komponenty SCP-036 jsou:

„Příjezd Flight" - letadlo pro cestující (který se liší z roku na rok podle typu a modelu) přijíždí krátce před svítáním 23. září je na radaru 30-40 kilometrů od 22A objeví. Když přistane, "poutníci" opustí letadlo a vstupují do terminálu. Žádná posádka nikdy neodešla z letadla. Pozorování odhalilo pouze maskovaný pilot a druhý pilot. Toto letadlo rychle opouští poutníky a nečeká čekání na vzlet, ani není zkoumáno při přistání.

"Poutníci" - lidé Yazidi, kteří opouštějí letadlo "Přílet", o němž se říká, že prochází "kiras guhorîn". Každý rok jsou vyšetřováni a identifikováni jako různí lidé Yazidi, kteří zemřeli během předchozího roku. To se provádí pomocí nativních certifikátů, fotografií, specifických znalostí a případně otisků prstů. Většina z nich byla známá jako přátelská a přátelská, i když většina z nich neochotně poskytovala podrobnosti o kiras guhorîn. V minulosti se všichni ukázali jako neschopní rozpoznat rodinu a přátele nebo si pamatovat některé informace, které by normálně umožnily krátkodobou paměť. V pozdním odpoledni 23. září většina poutníků začne zdůrazňovat, jak důležité je začít s jejich poutí. V té době jsou podávány na pilotním letu a odcházejí a nikdy nevidí.

"Pilot Flight" - osobní letadlo poskytované personálem SCP pro přepravu "poutníků" je obsazeno posádkou vyškolených svědků Yazidi. Posádka obvykle není schopna zpracovat podrobnosti o pouti nebo o tom, co vlastně je kiras guhorîn. Palubní přístroj SCP pracuje nejlépe, ale zaznamenané údaje budou každým rokem jen mírně zvyšovat naše chápání poutního místa. Ačkoli je let po sedm dní pryč, posádka a zaznamenané údaje jsou schopny trvat několik hodin. Dny jsou chybějící nahrávací zařízení a kamery, i když se neobjevuje nic neobvyklého. Letadlo zmizí z radaru a vizuální kontakt se ztratí asi 50-60 km od 22A, až do 1. října se vrátí do východu slunce.

Umístění-22B- "Pilgrimage Plane" je malé letiště, které se skládá z dráhy a samostatné budovy umístěné v [EXPUNGED]. Toto bylo pozorováno pouze "poutní posádkou" a kamerami v letadle. Nezobrazuje se na satelitních snímcích a pokusy o chůzi se nepodařilo, jednou s katastrofálními výsledky. Kamery mají problémy soustředit se na oblast, protože teplo ze země obvykle způsobuje zázračný vizuální efekt na všechny objekty více než několik desítek metrů od letadla. Létání skautského letadla SCP pár týdnů před poutí odhalilo nevyrovnanou zemi a vypadalo to jako stará kamenná socha. V devadesátých letech se pokusná skupina SGP Mobile Task Force Sigma-4 pokoušela dosáhnout na poutě 22B. Při příjezdu byla komunikace ztracena a pracovní skupina nebyla nikdy znovu slyšena. Neexistují další pokusy o průzkum v sedmi (7) dnech pouti.

SCP-036-2.jpg

Yazidi Saints muži krátce před poutí

Původně kurdsky mluvící Yazidi lidé kolem Mosul tajně vystupovali Poutníci sám. Poutníci z východu byli doprovázeni maskovanými ozbrojenými velbloudovými strážci zpět do péče o Yazidiho svaté muže. Bylo vysvětleno, že svatí muži by pak poutníky na západ do „říše mrtvých", kde by se poutníci počkat, až oni byli „znovuzrozeni" zpět do Yazidi lidu. "Kiras guhorîn", doslova kurdský pro "změnu oblečení", je používán k popisu reinkarnační víry, kterou přijmou menší jazidské duše. Zatímco se tato pravá pouť uskutečnila tajně, každoročně se v této době provádí symbolická pouť a "kiras guhorîn" další Yazidi.

Během šedesátých lét, akvizice kurdských a muslimských zemí, útoky Turků a represivní zákony islámské irácké vlády omezily pohyby a zvyky Yazidi. Během této doby se nadace ustoupila.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now