SCP-017

10 1 0
                                    

Položka: SCP-017

Třída objektu: Keter

Zvláštní postupy ukládání: SCP-017 je umístěn v kleci z akrylátového skla o rozměrech 100 cm x 50 cm o 50 cm, centrálně zavěšené v betonové místnosti o rozměrech 6 m až 6 m o 4 m. Připojené k stěnám, stropu a podlaze místnosti jsou vysoce intenzivní obloukové světlomety ukazující přímo na akrylovou klec, aby se zajistilo, že je SCP-017 neustále vystaven světlu ze všech úhlů. Personál přidělený do řídící místnosti SCP-017 má sledovat funkčnost reflektorů a systému nouzového generátoru a vyžádat si údržbu okamžitě po poznání vyhořelého světla nebo problému s generátorem.

Jediná okolnost, za kterou je umožněn vstup osob, je nahradit lampy. Personál, který vstupuje do místnosti, musí nosit označené celoplošné reflexní obleky a musí být upozorněn, aby nepokládal před funkčními reflektory.

Popis: SCP-017 je humanoidní postavička o výšce přibližně 80 centimetrů, anatomicky podobná malému dítěti, ale bez zřetelných identifikačních znaků. SCP-017 se zdá být složen ze stinného kouřovitého pláště. Žádný pokus o nalezení předmětu pod krytem nebyl úspěšný, ale možnost nebyla vyloučena.

Reakce SCP-017 na stíny, které jsou na něm nasazeny, je okamžitá a rychlá. SCP-017 skočí na objekt, který odlévá stín a úplně jej obklopí, a potom se vrátí do normální velikosti, takže nezůstává stopa objektu.


SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now