Položka: SCP-019
Třída objektu: Keter
Zvláštní postupy ukládání: SCP-019 musí být umístěn na širokém roštu v železobetonové místnosti o rozměrech 3 m x 3 m x 4 m, instalované se spalovacím zařízením. Místnost musí být udržována na 0 ° C, pokud není spalovna aktivována. Pro konstantní pozorování SCP-019 se použije pozorovací komora oddělená oknem z deskového skla a pokud / jsou-li pozorovány vzorky SCP-019-2, musí být spalovna aktivována. V případě výskytu ohniska SCP-019-2 jsou obyčejné střelné zbraně úspěšné při ukončení jednotlivých vzorků, i když v případě výbuchu na úrovni roje mohou být plamenomety účinnější. SCP-019 by měl být vždy udržován ve svislé poloze.
Popis: SCP-019 se zdá být velkou keramickou vázou o průměru 1,8 m v ústech a výšce 2,4 m. Styl a dekorace naznačují, že byla vytvořena v klasickém Řecku, ačkoli rozhodující datování je nemožné, protože povrch je zcela nerozbitný jakýmikoli známými prostředky. Pokud je objevena úspěšná metoda, musí být SCP-019 zničen s předsudky.
Pravidelně se objevují subjekty z SCP-019. Společně jsou tyto procesy známé jako SCP-019-2. Subjekty se liší v mnoha aspektech, ale mají tendenci být malé, nejasně humánní (i když mohou mít animaloidní rysy) a extrémně nepřátelské. Často se rozhodnou napadat zuby nebo drápy. Ačkoli jsou docela delikátní (také překvapivě hořlavé), jsou poměrně silné a představují značnou hrozbu ve velkém počtu.
scp-019-2.jpgSCP-019-2 vzorek
Když jsou ponechány na nulové (0) stupně Celsia a zcela v klidu, subjekty vystupují z SCP-019 rychlostí přibližně jedné (1) entity za hodinu. Následující vlastnosti jsou známé, že ovlivňují rychlost manifestace SCP-019-2:
Pohyb SCP-019
Hrozba pro SCP-019
Extrémní teploty a výšky
Náhlá změna okolního prostředí
Zavedení objektů nebo organismů do vnitřku SCP-019 (o kterém je známo, že způsobuje reakci "povodní")Vlastnosti, které mohou nebo nemusejí ovlivnit rychlost manifestace SCP-019-2:
Přítomnost lidského života u SCP-019
Aktuální vzory počasí
Konkrétní jedinci v blízkosti SCP-019 (někteří jedinci se zdá, že ovlivňují výskyt SCP-019-2 drastickyji než jiní)Navíc sklápění nebo naklápění SCP-019 vytvoří reakci, jako by byla dříve "naplněna" vzorkami SCP-019-2, ačkoli diváci, kteří se dívají na SCP-019 shora, budou pouze pozorovat temnou díru. Vzhledem k rychlosti výroby SCP-019-2 při narušení objektu je měření vnitřní dutiny obtížné, ale je podezření, že je v rozporu s vnějšími měřeními.
Dodatek: Dokument SCP-019-2-A
SCP-019-2 poznamenává, jak tvrdí Doctor Light a Doctor Vaux██ / ██ / █████
Vzorek SCP-019-2 byl odebrán z kontejnmentové komory a držen v zesíleném pere, opatřený vodou a živými kuřaty jako potravina. Vzorek udělal tiché, kontinuální, zkroušené vokalizace, rozhodnuté být foneticky podobné starověkým helénským jazykům. Ačkoli důvod není známo, vzory jsou stále považovány za inteligentnější než zvířata.Vzorek žil méně než 48 hodin a disekce odhalila anatomii konzistentní na buněčné úrovni s normální biologií, ale s extrémně nestabilní kostrovou strukturou. Další významné anomálie zahrnovaly nestabilní respirační systém, téměř neexistující trávicí trakt a prakticky žádné jiné vnitřní orgány. Všechny ostatní zachycené vzorky následovaly podobné vzorce chování a zániku.
Poznámka: Zdá se, že vzorky SCP-019-2 nebyly určeny k životu pro významné množství času mimo SCP-019. -Dr. Vaux
██ / ██ / █████
Jednotka kontejnmentu byla po dlouhodobém vystavení vzorku SCP-019-2 mírně poškozena, protože monitorovací skupina z důvodu částečné průhlednosti nezmešká. Toto již nebylo zaznamenáno v SCP-019-2. Monitorovací týmy budou i nadále vykazovat další anomálie.██ / ██ / █████
Monitorovací týmy uvádějí, že některé vzorky SCP-019-2 se nyní zdají být výrazně odolnější vůči spalování než jiné. Předpokládá se, že jde o obranný mechanismus ze strany SCP-019.██ / ██ / █████
Většina vzorků SCP-019-2 je nyní zcela, ale zcela odolná vůči účinkům spalovny. V úvahu je zvažována výměna spalovny kyselým lázním. "Vývoj" SCP-019-2 je studován a může být důkazem sentiencí v SCP-019.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...