SCP-009

6 1 0
                                    

Položka: SCP-009

Třída objektu: Euclid

Zvláštní postupy ukládání: Předmět musí být uložen v uzavřené nádrži ze žáruvzdorné slitiny o rozměrech nejméně 14 m3.

SCP-009 nesmí být za žádných okolností vystaven teplotám vyšším než 0 ° C, pokud nejsou podrobeny zkoušce, a do 30 metrů od prostoru pro uchovávání předmětu nesmí být v pevném stavu (zejména zmrzlá voda) povoleny žádné běžné kapaliny. Předmětová komora musí být vybavena snímači teploty, které musí být vždy sledovány a musí být uchovávány v chladničce nejméně třemi (3) redundantními chladícími jednotkami. Jakékoli poruchy senzorů nebo systémů chladicí kapaliny musí být hlášeny a opraveny okamžitě.

Pokud se teplota v oblasti kontejnmentu kdykoliv vyšplhá nad -5 ° C, musí být komora okamžitě zablokována a zaplavena chladící kapalinou, dokud teplota nedosáhne teploty mezi -30 ° C a -25 ° C. Atmosféra musí být evakuována z kontejnmentu, pokud je přítomen personál a veškerá přítomná vodní pára musí být filtrována a uchovávána za stejných podmínek, jak jsou zde podrobně popsána, po dobu nejméně 24 hodin. Jakékoliv vlastnosti pro zobrazení pary SCP-009 se musí umístit do karantény a co nejdříve přidat do oblasti kontejnmentu.

Všichni zaměstnanci, kteří spolupracují s osobou nebo ji pozorují, musí mít úplné obleky na ochranu životního prostředí. Všichni pracovníci opouštějící uzavřenou komoru musí být podrobeni dehydrataci veškerého zařízení, výzkumných materiálů a dalších předmětů, které jsou v kontaktu s komorou SCP-009. Je-li zjištěna kontaminace, nesmí být povolen žádný výstup materiálu a personálu a musí začít se zablokováním úrovně 2 uzavírací oblasti. Smrtelná síla je povolená v případech zoufalých potíží, ale všem bezpečnostním silám se doporučuje, aby zůstaly co nejdále od svých cílů, aby se minimalizovala možnost kontaktu s kapalinami kontaminovanými SCP-009.

Popis: SCP-009 je přibližně 3700 litrů látky, která vykazuje řadu jedinečných vlastností. Zatímco malé množství látky, ve všech fázích, jsou stejně bezbarvé jako světská voda, hromadí se jí výrazně tmavě červený odstín.

Nejpozoruhodnější vlastností je skutečnost, že reakce SCP-009 na teplotní extrémy je přesně opačná než standardní H2O: subjekt předpokládá kapalnou fázi při teplotách mezi -100 ° C a 0 ° C a převádí se na pevný stav nad těmito teplotami. Při teplotách nižších než -100 ° C se SCP-009 odpařuje do plynné fáze podobně jako pára, ačkoli stále zůstává při vysokém tlaku červené zbarvení.

Zkoušky atomové struktury SCP-009 se ukázaly jako neprůkazné. Zkoušky ukazují, že subjekt je složen ze stejné kombinace vodíku a kyslíku jako normální voda, takže výzkumníci spekulují, že zdroj abnormalit subjektu může být atomy samotné. Dr. ███████ naznačil, že subjekt mohl vzniknout nebo byl změněn jinou skutečností, ve které jsou fyzikální zákony obráceny.

Tato teorie může mít nějakou zásluhu ve světle významné schopnosti SCP-009 "asimilovat" přírodní vodu do své hmoty. Pokud bude SCP-009 umístěn ve fyzickém kontaktu s libovolným vodním roztokem (ať už je to led, slaná voda nebo vodní pára ve vzduchu), bude se "rozprostřít" a kontaminovat jakoukoli H2O v uvedeném roztoku, což způsobí, že bude vykazovat vlastnosti subjektu. Ačkoli tato kapacita je přítomna ve všech fázích, bylo zjištěno, že postupuje pomalu (a tudíž je nejvíce obsazovatelné) v kapalné fázi.

Pokud se subjekt stane v kontaktu s jakýmkoli biologickým zdrojem tepla, začne se ubírat reakcí, při níž jsou tělesné tekutiny živého organismu rychle přeměněny na SCP-009 a okamžitě zmrazeny vlastním teplem těla (kvůli jejich obecně vysokým teplotám jádra, savci jsou zvláště náchylné). Protože SCP-009 produkuje teplo při mrznutí (při stejném poměru, že světlý led spotřebovává teplo při tavení), postup se samočinně rozšiřuje, dokud není převedena veškerá dostupná vlhkost nebo dokud nebude zastavena vnějším rušením.

Experimenty s pracovníky třídy D ilustrovaly proces obrácení subjektu, který byl zkrácen na řadu kroků:

1. Počáteční expozice: Předmět je vystaven SCP-009 a začne přeměňovat jakoukoli přítomnou vodu na exponovaném povrchu (obvykle kůži), aby vykazovala své vlastnosti. Přítomnost mlhy, mlhy, sněhu nebo jiné pevné nebo parní vody velmi zrychluje tento proces.

2. Povrchová přeměna: Na exponované ploše se vytváří tenká vrstva mrazu jako teplo těla a teplo vyrobené v SCP-009 zvyšuje teplotu nad bodem mrazu. Progrese tohoto kroku může trvat od pěti (5) minut do jedné (1) hodiny, v závislosti na tělesné teplotě oběti. V tomto stadiu začalo zmrazování postupovat skrz počáteční vrstvy pokožky a brzy dosáhne živých buněk.

3. Hluboké tkáňové přeměny: Exponenciální zvýšení teploty SCP-009 způsobuje expanzi ledových krystalů v celém těle oběti, což vede k rozsáhlé perforaci vnitřních

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now