Položka: SCP-002 Třída objektu: Euclid Zvláštní postupy ukládání: SCP-002 musí zůstat vždy připojen k vhodnému napájecímu zdroji, aby se udržel v režimu nabíjení. V případě výpadku elektrického proudu musí být nouzová bariéra mezi objektem a zařízením uzavřena a okamžitá oblast evakuována. Po opětovném nastavení výkonu zařízení musí střídavé záblesky rentgenového záření a ultrafialového světla blikat oblast, dokud není SCP-002 znovu připojen k napájecímu zdroji a vrácen do režimu dobíjení. Oblasti ohraničení musí být vždy udržovány na negativním tlaku vzduchu. Týmy s minimálně dvěma (2) členy jsou vyžadovány do vzdálenosti 20 metrů od SCP-002 nebo v jeho uzavřené oblasti. Pracovníci by měli vždy udržovat fyzický kontakt s sebou navzájem, aby potvrdili přítomnost jiné osoby, neboť vnímání může být ztuhlé, zkosené nebo ovlivněné blízkostí objektu. V rámci SCP-002 nejsou povoleny žádné pracovníky pod úrovní 3. Od tohoto požadavku lze upustit prostřednictvím písemného souhlasu dvou (2) administrátorů úrovně 4 mimo lokalitu. Velitel štábu vydaný takovým zproštění musí doprovázet nejméně pět (5) bezpečnostních pracovníků úrovně 3 po dobu jejich kontaktu a musí se dočasně vzdát svého hodnosti a bezpečnostní prověrky. Po skončení kontaktu budou velitelé doprovázeni nejméně 5 km od SCP-002, aby se podrobili sedmdesát dva (72) hodinovému karanténu a psychologickému hodnocení. Pokud se zaměstnanci psychologů domnívají za vhodné k vrácení do služebního poměru, může být platnost a bezpečnostní průkaz obnoveny po vypršení platnosti karantény.
Popis: SCP-002 připomíná nádorový, masitý růst o objemu zhruba 60 m³ (nebo 2000 ft³). Železné dveře na jedné straně vedou do vnitřku, což je standardní byt s nízkou pronájmu, který má skromný rozměr. Jedna stěna místnosti má jedno okno, ačkoli žádný vnější otvor není viditelný. Místnost obsahuje nábytek, který po důkladném vyšetření vypadá jako vytesaná kosti, tkané vlasy a různé jiné biologické látky produkované lidským tělem. Všechny dosud testované látky vykazují nezávislé nebo fragmentované sekvence DNA pro každý objekt v místnosti. Podrobné informace týkající se zjišťování objektu naleznete v mulhausenské zprávě [cross-ref: document00.023.603]. Odkaz: K dnešnímu dni byl subjekt odpovědný za zmizení sedmi pracovníků. To se také ve své době v objektu dále vybavilo dvěma lampami, houpací koberec, televizí, rozhlasem, židlí s beanbagem, třemi knihami v neznámém jazyce, čtyřmi dětskými hračkami a malou hrnkovou rostlinou. Testy s řadou laboratorních zvířat, včetně vyšších primátů, nedokázaly v SCP-002 vyvolat odpověď. Také cadavers neprodukují žádný efekt. Jakýkoli proces, který subjekt používá k přeměně organické hmoty na zařízení, je zjevně usnadněn pouze zavedením živých lidí.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...