Položka: SCP-011
Třída objektu: Bezpečná
Zvláštní postupy ukládání: Položka SCP-011 a oblast kolem ní se čistí jednou denně. Z bezpečnostních důvodů by čištění mělo začít nejméně 30 minut po západu slunce. Čištění by mělo vždy provádět nejméně dva (2) pracovníci, u kterých je také doporučeno, aby si všimli něco neobvyklého o předmětu nebo očištěném úlomku. V situaci, kdy předmět nemůže být vyčištěn více než dva (2) dny, musí být místní obyvatelé kontaktováni a instruováni, aby se k věci nedostali.
[Zrušené postupy ustálení 2004]
Popis: SCP-011 je pamětní socha občanské války, která se nachází ve městě Woodstock, Vermont. Socha je obrazem mladého mužského vojáka, který drží bok po boku a je vytesán z žuly vykopané v oblasti. Příležitostně bylo zjištěno, že SCP-011 zvedl svůj mušket na nebesu, když se na ně objevili ptáci, kteří se o to pokoušejí přistát. Zprávy uvádějí, že jeho pohyby vytvářejí měkké mlecí zvuky, ale nezpůsobují žádné porušení struktury. Zvláštní je, že střelba je velmi podobná střelbě standardní střelné zbraně, a to navzdory pozorování, že předmět zatěžuje pouze žulové náboje a žulový prášek do musketu (což je také nepoškozeno při střelbě). Přes jeho úsilí se některé fekální záležitosti podařilo zasáhnout SCP-011 a údajně se staly zoufalí, když na něm měla velké množství výkalů, a to i ve vzácných případech dokonce i při střelbě u lidí.
Dodatek: Osobám přiděleným k údržbě přístroje SCP-011 naleznete pokyny k dokumentu č. 011-1.
Dokument č. 011-1: Stručný popis údržby
[Archivovaný dokument 2004 - přístupný osobám s bezpečnostním průkazem 2/011 nebo novějším]
Další informace: Zdánlivá citlivost SCP-011 se od první zprávy o činnosti v roce 1995 zvýšila. Od roku 2004 došlo k upuštění od kontejnerů, které však zůstaly pod neustálým pozorováním. Zaznamenané níže jsou orientační události ve své činnosti.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...