SCP-022

4 1 0
                                    

Položka: SCP-022

Třída objektu: Euclid

Zvláštní postupy ukládání: Po incidentu 022-827 byla instalována dveře klenby pro těsnění SCP-022. Musí zůstat vždy uzamčena, s jediným výjimkou, že se objevuje příklad SCP-022-1. Původní dveře SCP-022 byly během incidentu 022-827 zničeny a pokusy o výměnu byly potlačeny. Byly nainstalovány bezpečnostní kamery pro sledování případů SCP-022-1.

V případě, že se objeví SCP-022-1, automatizované systémy by se měly spálit v okamžiku, kdy opustí SCP-022. V tomto okamžiku mohou být dveře klenby odemknuty, aby mohly přijímat čistící posádky. Pokud by automatizované systémy nedokázaly zničit instanci SCP-022-1, odpo- vědné týmy jsou vyčištěny, aby vstoupily a neutralizovaly. Za žádných okolností nemůže žádný živý člověk vstoupit do SCP-022 s výjimkou pořadí pracovníků třídy 4 pro účely testování. Pracovníci třídy 4 mohou také zakázat zachycení a držení případů SCP-022-1; avšak nesmí být odstraněny z uzavíracího zařízení SCP-022.

Popis: SCP-022 je márnice v suterénu nemocnice [REDACTED] ve Velké Británii. Do roku 1981 nebyly hlášeny žádné neobvyklé výskyty v márnici. Zprávy o podivné činnosti byly poprvé obdrženy v listopadu roku 198. Oblast byla brzy v karanténě nadace, s oficiální příběh je propuštěn, že celá stavba byla odsouzena. Důvod náhlého projevu jeho zvláštních vlastností je stále předmětem šetření.

Pravidelně se náhodná zásuvka v márnici otevře, aby odhalila mrtvolu pod krytem. Po přibližně šesti minutách otevření mrtvolu oživí a pokusí se opustit márnici. V tomto okamžiku je mrtvolu uděleno označení SCP-022-1. V některých případech bude mrtvola příliš poškozená nebo rozložena, aby úspěšně opustila SCP-022 nebo dokonce stoupala z tabulky, na které leží. V takovém případě se SCP-022-1 obvykle potýká a trčí na stůl, dokud nedojde k vypršení platnosti. Pokud dojde k vypršení platnosti instance SCP-022-1, zůstane tabulka v zásuvce, která se pak zavře. Zprávy ukazují, že vůně spálené tkáně je patrná ihned po takové události.

Zdroj energie, který podporuje příklady SCP-022-1, je v současné době neznámý. Příklady nedýchají, nejí, ani spí a jejich těla nevyvolávají žádné teplo. Analýza SCP-022-1 po ukončení léčby nezjistila přítomnost abnormálních orgánů nebo chemických látek; zdá se, že jsou zcela lidské mrtvoly.

Případy mají také fyzickou sílu, která přesahuje fyzickou sílu normálních lidí. Přestože přímé testování se ukázalo jako problematické, vědci odhadují, že zvýšení síly je přibližně 500 N (112 lb) zdvihové síly větší, než by člověk očekával od lidského těla sdílejícího podobný stav. Probíhá analýza, zda je tento efekt spojen s neznámým zdrojem energie nebo je-li zcela odlišný jev.

Když jsou části těla odděleny od SCP-022-1, část s největší hmotností si zachovává své účinky; všechny ostatní kusy se stávají inertními. Zničení hlavy nebo mozku neutralizuje SCP-022-1; místo toho spodní trup a končetiny zůstávají animované. Kompletní destrukce tkání se zdá být jedinou metodou úspěšného ukončení případů SCP-022-1. Samostatně, instance SCP-022-1 jednoduše vyprší; veškerý pohyb přestane a zdá se, že se zase stanou normálními mrtvoly. Množství času, které to trvá, závisí na tom, jak je poškozeno tělo a rychlost rozkladu, a může trvat kdekoli mezi dvěma dny a třemi týdny.

Vyšetřování ukázalo, že subjekty, které jednají jako SCP-022-1, odpovídají popisu mrtvol, o nichž bylo hlášeno, že byly ukradeny z márnic po celé zemi. Mechanismus pro tento převod je v současné době zkoumán.

Přidání jakékoliv nové věci do SCP-022 se zatím ukázalo jako nemožné. Jakýkoli objekt, který vstupuje do SCP-022, zmizí krátce po projetí dveřmi a nezanechá žádné stopy. Patří sem neživé objekty a biologické vzorky. Viz dodatky 022-001 a 022-002.

Dokud má SCP-022-1 funkce funkční ústa, jazyk a průdušnici, je schopna plně komunikovat s vědci. Podrobné informace naleznete v protokolu rozhovoru 022-751.

Dodatek 022-001: Byla podána žádost o vytvoření nového vstupu do SCP-022 odstraněním části jižní stěny. Požádejte o schválení.

Dodatek 022-002: Hromada hmoty byla objevena na podlaze místnosti přímo nad SCP-022. Zdálo se, že obsahuje veškerou záležitost, která byla odeslána do SCP-022, s výjimkou lidí. Všechny materiály vypadaly rozbité a opotřebované. Kovové součásti byly pokryty velkým množstvím hrdze, přičemž všechny biologické části byly v různých fázích rozkladu. Testování ukázalo, že doba mezi vkládáním objektu do SCP-022 a opětovným opětovným zobrazením je přesně 183 sekund. Lidé, kteří vstupují, se však v uvedené hromadě neobjevují. Místo toho se zdá, že lidé se stanou integrovanými do márnice a mohou se později animovat jako příklady SCP-022-1.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now