2.1

272 50 11
                                    

Herkese merhaba! Bölümün çoook geç geldiğinin farkındayım fakat hem ilham perilerimi kaybettim hem de aşırı yoğunluktan kendime gelemedim. Bunun için özür dilerim. Eğer hala yb bekleyen varsa çok mutlu olurum. Yeni bölümün gelip gelmemesi sizin elinizde. İsteyip istemediğinizi bana bildirin lütfen. Vote ve yorumu unutmayalım. İyi okumalar (:


Young Jae, koltukta uyuyakaldığında Dae Hyun kanalları geziyordu.

Jun Hong uyuyan Young Jae'ye baktı. "Sonunda rahatça uyuyabiliyor. Şaftı kaydı resmen."

Dae Hyun bakışlarını Young Jae'ye çevirdi. "Onu çok etkiledi değil mi?" 

"Evet. Yani sanırım. Ona geçmişi anlatmadın mı?"

Dae Hyun kahvesini yudumlarken hafifçe başını olumsuzca salladı. "Hayır." dedi. Yavaşça ayağa kalktı.

"Anlatmayı düşünmüyor musun?"

"Şu an hayır. Eğer merak ederse ve sorarsa belki." dedikten sonra Young Jae'nin yanına gidip onu kucağına aldı.

Young Jae mırıldanırken kollarını onun boynuna sardı.

"Onu yatıracağım. Belki ben de yatarım. Yarın görüşürüz Jun Hong."

Jun Hong başını salladı. "Tamam, hyung. İyi geceler."

"Sana da."

.

Young Jae'nin kıyafetleri için gizlice onun evine gitmişlerdi. Gece dikkat çekeceğini düşünüp sabah çok erken saatte varmışlardı. Eve girdiklerinde Dae Hyun kendini onun yatağına attı ve gözlerini kapattı. Young Jae ise sandalyenin üzerine çıkıp valizini dolabın üzerinden alıp eşyalarını yerleştirmeye başladı. Yaşadıkları tartışmadan beri doğru düzgün konuşmuyorlar hatta birbirlerine adam akıllı bakmıyorlardı bile. Bu durumları Dae Hyun'u ne kadar rahatsız etse de Young Jae ile ters düşmek istemiyordu. İnatçı kişiliğini az çok tanımıştı. Onun konuşmasını bekliyordu. 

Dae Hyun neredeyse uykuya dalacakken Young Jae'nin sesiyle gözlerini açtı.

"Nereye gideceğimiz belli mi bari?"

Dae Hyun hafifçe gülümsedi. "Evet." dedi. "Beğeneceğin bir yer."

"Neresi?" 

Young Jae, konuşurken asla ona bakmıyordu. Ona olan kızgınlığı geçmişti fakat neden böyle davrandığını kendisi de bilmiyordu.

"Filipinler." dedi Dae Hyun.

Young Jae, yerde otururken Dae Hyun'a baktı. "Filipinler mi? Neden?" diye sordu.

"Bunu sadece bir kaçışmış gibi hissetme diye. Tatil yaparız fena mı?"

Göz göze geldiklerinde bir süre birbirlerine baktılar.

"Bak, fazla tepki verdiğimin farkındayım fakat bunu için özür dilemeyeceğim. Bencil olduğunu kabul et. Sırf kendini incitmemek için etrafındaki insanları yok sayıyorsun."

Dae Hyun yatakta oturur konuma geldi. "Zaten senden özür beklemiyordum."

"Ne bileyim benimle doğru düzgün konuşmadığından dolayı..."

"Üzerine gidip seni daha fazla kızdırmak istemedim. Beni "bencil" olarak sıfatlandıran ilk insansın, Young Jae. Ya beni ve yaptıklarımı anlayamadın ya da gerçekten bencil bir insanım. Bilmiyorum."

"Eğer seni anlayamadıysam, kendini bana daha fazla açman gerekmez mi?"

"Haklı olabilirsin fakat sen biran önce toparlan. Kendimizi garantiye alalım ilk."

6Q99 | DAEJAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin