3.5

133 25 15
                                    

Herkese merhabaaaa!!! Okumalar azıcık düşüyor, oylama ve yorumlar zaten yerlerde :( benim de azıcık motivasyona ihtiyacım var çünküüü 6Q99 bitmeye hazırlanırken mükemmel bir kurgu var aklımda. Lütfen o da yayınlandığında böyle güzel sıralama yapabilelim. İyi okumalar herkese. (Haa bir de smut bölüm :3)

Y

oung Jae, sadece birkaç saat dayanabildi. Bayan Park'a hasta olduğunu söyleyip izin aldı ve hızla kafeden çıktı. Yolda giderken düşünceler beynini ele geçirmişti ve farkında olmadan yola çıktı. Az kalsın araba çarpacakken kendine geldi ve geriye doğru sıçradı.

Arabadaki adam kornaya basarken söyleniyordu.

"Özür dilerim." dedi arkasından. Dudaklarını yalayıp telefonunu cebinden çıkardı ve Dae Hyun'u aradı.

İki çalışta Dae Hyun telefonu açtı. "Young Jae, bir sıkıntı mı var? İşte olman gerekiyordu."

"Merak etme, bir sıkıntı yok. Sanırım sadece... sana ihtiyacım var."

"Neredesin şu an? Hemen geliyorum." dedi Dae Hyun. Hareket etmeye başladığını hissediyordu Young Jae.

"Şirkete doğru yürüyordum fakat gitmek istediğim bir yer var."

"Geliyorum. Nereye istersen gideceğiz."

Young Jae telefonu kapattığında yavaş yürüyüşüne devam etti. Gerçekten de kendini bir boşluğa düşmüş gibi hissediyordu.

Karşıda duran Dae Hyun'un arabasını görünce gülümsedi ve ona doğru yürüdü. Dae Hyun, arabanın camını açtı.

"İyi misin?"

Young Jae bir şey söylemeden gülümsedi ve arabanın etrafından dolaşıp bindi. Emniyet kemerini takmadan Dae Hyun'a yaklaştı ve güçlü bir öpücük verdi.

"Sanırım eksiğim buymuş. Cidden seni özlemişim." derken minik bir çocuk gibi kollarının altına girip Dae Hyun'a sarıldı.

"Tanrım..." diye mırıldandı Dae Hyun. "Bir de bana sor." dedikten sonra saçlarını öptü.

"Benim huysuz bebeğim nereye gitmek istiyormuş?"

"Huysuz bebeğim mi?" diye sordu şaşkınca, Young Jae.

Dae Hyun ise sadece gülümsedi.

"Sahildeki evine gitmek istiyorum."

Dae Hyun ilk önce şaşırdı fakat bir şey sormadan elini onun çenesine koydu ve yüzünü kaldırdı. Dudaklarını onunkilerle birleştirdi. Dudakları birbiriyle dans etmeye başladığında ikisi de gözlerini yumdu.

Elleri, daha önceden keşfettiği fakat hala ona aç olduğu için Young Jae'nin vücudunda geziyordu.

Bir süre sonra Young Jae hafifçe ayrıldı. "Bunu söylemeye biraz utanıyorum ama," diye mırıldanırken Dae Hyun'un dudaklarını izliyordu. "Seni istiyorum."

Dae Hyun'un dudakları aralandı. Kalbinin hızlandığını hissetti. "Evime gitmemiz şart mı? Daha yakın bir yerlere-"

"Gitmek istiyorum."

"Tamam tamam birazcık dayanabilirim."

Young Jae gülümsedi ve onu çenesinden öptü, kemerini bağladı.

. (Buradan itibaren smut bölüm başlıyor eğer rahatsız olacak varsa burayo geçebilir.)

Eve vardıklarında arabayı garaja soktular. Ev "Bay Jung hoş geldiniz. Bay Yoo, sizi özledim." diyince Young Jae yerinde sıçradı.

6Q99 | DAEJAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin