Dae Hyun gözlerini açıp hızla yerden kalktı. Him Chan, karnını tutarak dışarı çıktığında koşarak yanlarına gelen Yong Guk'u gördüler. "Gitmişler."
"Hyung sen napıyorsun burada?" diye sordu Him Chan.
Yong Guk nefes nefese dizlerini tuttu. "Şu an önemli olan, Young Jae."
Dae Hyun, gözlerini kocaman açarak Yong Guk'a baktı. "Ne? O araba değil mi?"
Yong Guk, hafifçe başını salladı. "Silahımla birlikte, seni görünce koşmaya başladı. Jong Up'ın arkasından."
"Ha siktir! Ne?"
Him Chan kaşlarını çattı. "Neden silahın onda?"
"Silahımı incelemek istedi. Tam incelerken de Dae Hyun'un düşüşünü gördü. İstemsizce silahı da aldı."
Dae Hyun olanları sindiremiyordu. Donakalmış ve derin derin nefes alıp veriyordu. "Ya onu öldürürse?" diye mırıldandı.
"Jong Up'ı mı? Yok canım, o kadar cesareti olduğunu sanmıyorum. Saf birisi."
"Ondan bahsetmiyorum. Jong Up. Ya onu öldürürse?"
Jun Hong, yediği elektrik tabancasının etkisinden yeni çıkmıştı ve yalpalayarak dışarı çıktı. Yong Guk'u görünce şaşırdı. "Hyung?" diye sordu. Yong Guk koşup ona sarıldı ve boynundan öptü.
"Ne tarafa gittiler?" diye atıldı Dae Hyun.
"Onları zaten takip etmiştim, Dae Hyun. Gitmişler."
Dae Hyun'un başı döndüğünde alnını eliyle ovaladı. "Siktir. Cidden."
.
Hep birlikte eve geçtiklerinde hala Dae Hyum, Young Jae'nin telefonunu arıyordu.
Yong Guk, ikinci kadehi doldururken "Böyle devam edersen şarjı bitireceksin. Bu iyi olmaz." dedi.
"Hyung, iki saat oldu. Ya ona zarar verirse?"
Him Chan alt dudağını ısırırken içeri girdi. "Ona bir şey yapacağını sanmıyorum." dedi.
"Nereden biliyorsun! Ona nasıl bu kadar güvenebiliyorsun? Hayatımın neredeyse yarısını zehir etti, farkında mısın?"
"Belki de seni düşündüğü için yaptı. Bunu hiç düşündün mü?"
"Ne saçmalıyorsun sen?" diye atıldı Dae Hyun ona doğru.
Him Chan onun yakasından tutarak karşılık verdi. "Farkında mısın bilmem ama, o seni öldürmek isteyenleri öldürdü."
"Şu an sevgilimi kaçırdı ve gelmiş sen onu bana savunuyorsun!"
"Benimle konuşurken ses tonuna dikkat et, Jung Dae Hyun." dedi sakince Him Chan.
"Ses tonunu sikeyim." dedi Dae Hyun. Neredeyse hırlıyordu.
Him Chan daha fazla kendini tutamayıp yumruğunu onun dudağına geçirdi.
"Hey!" diye bağırarak aralarına Yong Guk girdiğinde odaya Jun Hong girdi. Yüzündeki makyajın yarısı temizlenmişti.
"Ne oldu burada?"
"Ben gidiyorum." dedi Him Chan. hızla dış kapıya yürürken Yong Guk'un tok sesi onu durdurdu.
"Durum bu haldeyken kimse evden dışarı çıkmıyor."
Him Chan mırıldanarak söylenirken yukarı yöneldi ve odasına çekildi.
"Dae Hyun, sen Bayan Park'ı arayarak haber ver. Belki yardımı dokunur. Gerçi Jong Up bulunmak istemiyorsa bulunmaz ama belki bir ihtimalle..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6Q99 | DAEJAE
FanfictionTitreyen elini umursamadan silahı tekrar ona doğrulttu. "Ölmek mi istiyorsun? Sana kaç dedim!" Kendisine bakan silahı umursamadan çocuğa yaklaştı. Silah tutan elini kavradı ve silahı kendi göğsüne bastırdı. "Sen öldüreceksen, evet." "Benimle dalga...