Herkese merhaba! Vote'lar iyice düştü. Yorumlar desen yerlerde... Üzülüyorum cidden. Lütfen destek olun. Şimdiden iyi okumalar!
Jin Young, kalçasında hissettiği ağrıyla uyandı. Gözlerini açtığında yanında çıplak yatan Jae Bum'un kendisini izlediğini görünce hafifçe doğruldu.Jae Bum bir süre daha ona baktı ve "Bunu neden yaptın? Neden benimle birlikte oldun?" diye sordu. "Beni sakinleştirmek için mi?"
Jin Young başını olumsuzca salladı.
"Ne için o zaman?"
"Seni istediğim için."
Jae Bum duydukları karşısında afalladı. Onu hep en yakın arkadaşı, sırdaşı olarak görmüştü. Şimdi ise onunla birlikte olmuştu. İşin kötü tarafı ise kendisini iyi hissetmesi ve zevk almasıydı.
"Bana hiç bu şekilde yaklaşmamıştın, Jin Young-ah. Neden şimdi?"
Jin Young gülümsedi ve ağrıyan kalçasını umursamadan hafifçe oturdu.
"Ben sana hep bu şekilde yaklaştım, Jae Bum. Yalnızca sen beni fark etmedin. Gözün ondan başkasını görmüyordu." dedikten sonra acıyla birlikte yüzünü büzdü.
Jae Bum bunu fark etti ve utanarak yüzünü çevirdi. "Özür dilerim. Biraz sert davrandım sanırım."
Jin Young başını tekrar olumsuzca salladı. "Sert değildin sadece ilkimdi."
Jae Bum hızla ona döndü. "Ne? Tanrım neden daha önce bana söylemedin?"
"Bilsen ne olacaktı? Birlikte olmaktan vaz mı geçecektin?"
"E herhalde yani."
"İşte bu yüzden söylemedim. İlkimin seninle olmasını istedim."
Jae Bum, kaşlarını çattı ve derin nefes alıp vermeye başladı. Yorganı üstünden attı ve çıplak bir şekilde yataktan kalktı.
"Bak çok tehlikeli tamam mı? Seninle olamam." derken parmaklarını kendi saçına geçirdi. Arkası ona dönüktü.
Jin Young yataktan kalktı ve yavaşça arkasından sarıldı.
Jae Bum, onun çıplak bedenini hissedince irkildi. Kalbi o kadar hızlanmıştı ki rahatsız oldu.
"Bu zamana kadar bekledim. Daha da bekleyemeyeceğimi mi sandın?" diye fısıldadı Jin Young.
Jae Bum'un kollarından tutup hafifçe onu kendine çevirdi. Göz göze geldiler.
Jin Young'un keskin bakışları karşısında hipnotize olmuştu.
"Beni asla küçümseme, Im Jae Bum." dedi ve hafifçe güldü.
"Hadi şimdi banyoya. Temizlenmeme yardım et."
.
Bir hafta sonra Dae Hyun yatakta yatıp televizyon izlerken sıkkın bir şekilde ses çıkardı.
"Duş almak istiyorum artık!"
Young Jae elinde meyve suyuyla içeri girdi. "Ne söyleniyorsun yine?"
"Duş almam lazım kendimi iğrenç hissediyorum."
"Bir hafta daha duş alamazsın. Ah ayrıca bunu al. Pansuman için eşyaları getireceğim." diyerek meyve suyunu uzattı. Dae Hyun bardağı tuttuktan sonra bir yudum aldı.
Young Jae çekmeceyi açıp karıştırırken, Dae Hyun ona baktı. "Bugün hiç bayılmadın. Beyin sarsıntın geçiyor mu acaba?"
"Doktor bir süre sonra geçer dedi zaten. Arada başım dönüyor ama gayet iyiyim." derken kutuyu aldı ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6Q99 | DAEJAE
FanfictionTitreyen elini umursamadan silahı tekrar ona doğrulttu. "Ölmek mi istiyorsun? Sana kaç dedim!" Kendisine bakan silahı umursamadan çocuğa yaklaştı. Silah tutan elini kavradı ve silahı kendi göğsüne bastırdı. "Sen öldüreceksen, evet." "Benimle dalga...