Od kiedy pamiętam, uwielbiałam oglądać różnego rodzaju pokazy sztuk walki: zapasy, boks, zawody sumo, wrestling... I właśnie ta ostatnia grupa zaciekawiła mnie najbardziej. Te emocje, narastające z każdą sekundą, zdumienie i szok, gdy okazuje się, że twój ulubiony wrestler przegrywa lub wygrywa kolejną walkę. Chciałoby mu się wtedy pogratulować, ale przy stutysięcznym tłumie wiadomo, że nawet cię nie dostrzeże. To jak wygranie szóstki w totolotka: przypadek jeden na milion.
Niektórzy mogą stwierdzić, że to sport, który nic nie przekazuje młodym pokoleniom. Hmm... może to prawda, dlaczego więc rodzice zabierają na takie przedstawienia dzieci? Nie umiem na to racjonalnie odpowiedzieć.
Mając kilkanaście lat, mój tata, przypadkowo, natrafił w TV na pewien sportowy program. Okazało się, że jego tematyką był między innymi wrestling! Uwierzcie lub nie, ale oglądałam go z wypiekami na twarzy!
Na początku, gdy program zaczynał się przedstawieniem zawodników, zawsze, ale to zawsze odpływałam. Przenosiłam się do innego świata. Czułam się tak, jakbym siedziała z wszystkimi fanami na widowni, i mogła na własne oczy podziwiać wszystkie te wschodzące gwiazdy. Odczuwać te emocje, zmieniające się z każdą upływającą sekundą. Wtedy nie obchodziło mnie nic, tylko to, co działo się po drugiej stronie ekranu.
Od razu zaciekawił mnie pewien mężczyzna: John Cena. Podobało mi się w nim wszystko: od umięśnionej sylwetki, radosnego uśmiechu, po waleczność, jaką pokazywał w ringu. Posiadał specyficzne poczucie humoru, które nie raz pomogło mu w ośmieszeniu przeciwnika lub wyjściu z twarzą z patowej sytuacji. W ringu dawał z siebie sto procent. Nigdy nie walczył nieczysto. Zawsze przestrzegał zasad obowiązujących w danych walkach: czy to w Tag Team'ach, czy solowych pojedynkach. Taki "w czepku urodzony".
Niestety, jak to w życiu bywa, nawet najlepsi się zmieniają. John zaczął się dziwnie zachowywać. Przechwalał się i panoszył... Stracił wiele w mych oczach.
Za to pojawiła się pewna grupa, o której chciałabym wam opowiedzieć: The Shield!
CZYTASZ
THE SHIELD
RomanceRoman Reigns - wschodząca gwiazda wrestlingu. Jeden z trzech członków grupy The Shield. Jest młody, przystojny, seksowny jak diabli i lubi stawiać na swoim. Gdy na jego drodze staje pewna dziewczyna, serce zaczyna bić mu szybciej. Choć bardzo go wku...