Character ask - answers

1.2K 33 12
                                    

Otázky od Darca147:
______________________________________

|Victorie:|

>Cítila jsi něco k Harrymu?

Victorie: K Harrymu? Proč zrovna k němu? Jako jo, mám ho ráda, ale zrovna tak i Louise, Liama a Zayna. Jako bráchu.

>Chtěla jsi to někdy (v tom období) ukončit? Hodit všechno prostě za hlavu?

Victorie: Ano. A kdyby jednou! Chvílemi jsem měla pocit, že to doopravdy nezvládnu, ale nakonec jsem byla příliš zbabělá na to se vším skoncovat...

>Dokázala by jsi to Niallovi odpustit?

Victorie: Já mu už odpustila. Sice v sobě mám střípky, které nesou s sebou všechno to zklamání a bolest, ale po tom, co jsem se dozvěděla jak to doopravdy bylo z jeho strany... Pochopila jsem a odpustila.

|Niall:|

>Proč jsi byl takovej vůl?

Niall: Vážně mě to mrzí! I když nevím, za co všechno se mám omlouvat, jelikož jsem toho podělal tak moc... Doufám jen, že se všechno co nejdříve napraví.

>Tvoje reakce kdyby ti Viktorie odpustila?

Niall: Nevím. Asi bych vyskočil až do stropu a nadšeně si prozpěvoval nějakou písničku, asi něco jako Happy od Pharella Williamse... Ne, nejspíš bych se snažil probudit se, jelikož se mi o tomhle neustále zdá a já si přeji, aby to jednoho dne tak doopravdy bylo, ale... Nezasloužím si odpuštění za to, že kvůli mojí hlouposti a zbabělosti šla na potrat.

>Tvoje reakce kdyby ti Viktorie udělala to samé co jsi udělal ty jí?

Niall: Asi bych teď jen tiše seděl, mlčel a přijímal tu bolest, protože bych si to zasloužil. Určitě bych si zasloužil cítit se stejně pod psa, jako se cítila ona...

>Víš že ty písničky byli o tobě?!

Niall: Počkat... Cože?! Takže ty Victoriiny písničky- Ty jsou opravdu o... Mně?!

|Ed:|

>Když jsi jel, viděl jsi nějakou osobu? A proč jsi jel tak rychle? (myslím u té bouračky)

Autorka: Aby nedošlo k mýlce... Na Edovo auto pouze dopadla, když do ní narazil ten, co nehodu způsobil. Ed za tu nehodu nemohl.

>Co si myslíš o Viktoriinu zpěvu? Vadí ti to, nebo jak to bereš?

Ed: Co? Proč by mi to mělo vadit?! Já jsem nadšený, že i jí hudba baví tak jako mě! Jsem na ní pyšný...

|Louis, Liam a Zayn (dohromady):|

>Jak berete Viktorii?

Louis: No, výborně vaří, a pomohla mi doladit recept na mrkvové košíčky, takže já jí zbožňuju coby kuchařku.

Liam: No jo. Celý náš Mrkvožrout... Vic je skvělá holka, a beru jí jako mladší sestru, o kterou se věčně bojím.

Zayn: Vy jste ale cíti! Oba dva... Ale jo. Díky ní jsem objevil skvělej gel do vlasů, takže jí vděčím za hodně.

Životní facka || n. h.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat