22 II. - ,,To ať ti řekne sám."

876 44 6
                                    

~~~Perfect - Ed Sheeran / The Piano Guys solo cover~~~

,,Vážně si s ním o tom nechceš promluvit? Určitě by tě vyslechl..." podává mi Ed do rukou tašku, kde mám sbaleno pár kousků oblečení a potřebné věcičky k hygieně.

,,Ede, já nevím. Všechno se to odehrálo včera, a pro mě- pro oba to je ještě moc čerstvé. Asi si to nejdřív pořádně promyslím, a až se vrátím, vyřešíme to." sklopím hlavu ke svým špičkám tenisek.

Edward nic neřekne, jen mě prostě obejme. Asi to je to nejlepší, co teď může udělat.

Obejmu jo nazpět, než mě pustí a já nasednu do taxíku, jehož řidič vyjede směr letiště...

*****

Třikrát zaťukám na dřevěnou desku dveří, a s narůstající nervozitou čekám, kdo otevře...

,,Ano? Kdo je-" zarazí se uprostřed věty, zaraženě se zastaví na prahu dveří a třeští na mě oči.

,,Ahoj, Joshi." pousměju se. Přeci jen jsme se nerozloučili v nejlepším, tak doufám, že i tohle nějak vyřeším.

,,No... Ahoj. Jo, pojď dál!" vyzve mě, hned na to ustoupí a uvolní mi prostor, abych mohla vejít.

S úsměvem mu poděkuji a překročím práh bytu, který pro mě byl dva roky náhradním domovem.

Nasají vzduch a ihned se mi vybaví vzpomínky. A že jich je nemálo...

,,Joshi? Kdopak je to?" zvolala Lizz z kuchyně.

Na rtech vytvořím větší úsměv, odložím tašku a zvesela tam dojdu.

Ten výraz, co se Lizz a Jackovi na tváři hned na to usídlil, bych si chtěla zvěčnit. Neměl totiž chybu.

,,Vic?! No to snad ani není pravda! Ahoj!" a hned mi visí Lizz kolem krku.

,,Ráda vás zase vidím." řeknu, dokud ze schodů nepřiběhne i Jimmy.

,,Jé! Vic! Ahooj!" zakvílí radostně, a po tom, co se ode mne Lizz odtáhne, mě objímá kolem pasu.

,,Ahoj Jimmy! Máš se dobře?" optám se ho, na což mu rukou prohrábnu kučeravé vlasy.

,,Teď úplně nejlíp!" poskočí radostně.

Jenom se tomu zasměju.

,,A co vy? Něco nového?" podívám se po všech. Lizz s Jackem, jakoby se zarazili.

Podmračeně se ohlédnu, dokud si nevšimnu, že se nenápadně dívají za mě. Tam stojí Josh s nic neříkající grimasou.

,,Joshi?" oslovím ho. Podívá se mi do očí. Nic z jeho pohledu ovšem nedovedu vyčíst.

,,To ať ti řekne sám." řekne Jack, a spolu s jeho ženou si sednou ke stolu. Jimmy k nim na jejich pobídnutí usedne taky, a já zamračeně sleduju Joshe, od kterého čekám vysvětlení.

,,No... Jde o mojí školu." začne pomalu, jako by se mu o tom mluvit příčilo.

Trpělivě mlčím a čekám, dokud se k tomu více nevyjádří.

,,Končím na právnické fakultě a nastupuju na uměleckou." v rychlosti ze sebe doslova vystřelí, až se nestačím vzpamatovat.

,,Moment. Cože?!" překvapeně na něj kulím oči.

,,Že je to šílenství? My mu to s Lizz říkali..." začne Jack, ale já ho přeruším svým radostným vyjeknutím. ,,To je fantastické!"

Všichni se na mě dívají pohlede ála 'To myslíš vážně?', ale já to ignoruju a Joshe obejmu. Chvilku zaraženě stojí, než mi stisk opětuje.

,,Fantastické? Opravdu?! Jak se che sakra uživit tím, že bude někde krákorat?!" rozkřikne se Lizz, vstane a rozzuřeně se na mě dívá.

Otočím se na ní se značnou nepříčetností. V očích se jí blýskne překvapení. Asi musím působit celkem hrozivě...

,,Jak se uživí tím, že bude krákorat? Opravdu? Můj bratr se tím živí a živí tím i své rodiče. Mí přátelé se takto živí, a já se tím chci do budoucna živit taky. Takže pokud na to máte takovýhle- stupidní názor, pokud si o těchto lidech myslíte, že krákorají a pokud nevěříte svému synovi a nepodporujete ho v jeho zájmech, pak jsme mezi sebou ztratili sympatie a na něm vám vůbec nezáleží." pronesu, až rodičovsky. Lizz sklopí hlavu a Jack sedí na židli jako oukropeček.

,,Díky, Vic." ozve se za mnou, já věnuju Joshovi milý úsměv, než se společně odebereme do jeho pokoje a neprobereme, jak se to všechno vlastně semlelo.

______________________________________

A/N

Tak jsou tu opět na scéně Feeldovi! Doufám, že jste rádi!

Tak jsou tu opět na scéně Feeldovi! Doufám, že jste rádi! ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Otázka dne: Co říkáte na Joshe a jeho novou školu?

Já osobně jsem na něj, jakožto matka, hrdá, že se odhodlal vzdorovat rodičům a ozval se ohledně toho, co by ho v životě bavilo.😍

Snad se dílek líbil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Snad se dílek líbil. Psala jsem ho o hodině informatiky místo toho, abych dělala tabulátory, tak si toho važte...😅❤😘

  _____________________________________ ⓜⓐⓡⓚⓔⓣ

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  _____________________________________ 
ⓜⓐⓡⓚⓔⓣ


Životní facka || n. h.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat