24 - ,,To je na dlouho." - ,,To je ještě na dýl..."

1.2K 61 23
                                    

~~~Supermarket flowers - Ed Sheeran~~~

Pohled Eda:

Právě se vracím z nákupu, když mi začne zvonit telefon.

Příchozí hovor je od Harryho.

Překvapeně mu to zvednu. Potřeboval by hodit k nám, byl s Vic na kafi a zapomněla si brýle.

Vyzvedávám ho tedy před Starbucksem, kde se to ovšem hemží novináři. Díky Bohu za ta kouřová skla!

Když si Harry všimne, že už jsem tady, úprkem naskočí na sedadlo spolujezdce.

,,Jeď! A šlápni na plyn!" pobízí mě hned. Nic na to neřeknu, a se skřípěním kol ujíždím těm hyenám.

,,Co to bylo?" šokovaně se na kudrnáče urychleně podívám, než se musím opět podívat na silnici.

,,To je na dlouho." povzdechne si. Tak to vypadá vážně. Takovýmhle tónem často nemluví.

,,A co tak najednou, že jste měli s Vic schůzku?" další věc, co mi vrtá hlavou.

,,To je ještě na dýl..." vydechne chraplavě. Mno, to vypadá na psychologa...

Zaparkuju před naším barákem.

Je odemčeno, což značí, že Vic už doma je.

Spolu s Harrym se vyzuju v předsíni, a zamířím ke schodům do patra, když nohou šlápnu do něčeho mokrého.

,,Co to..." zeptám se sám sebe polohlasně, a podívám se, co je na té podlaze.

Voda?

Pramínek se táhne po celých schodech, takže teče z patra.

,,Ty jo, bro, nechal jsi puštěný kohoutek, nebo z baráku tvých rodičů děláš bazén?" uchechtl se Hazza, ale mně tak do smíchu nebylo po spatření jednoho pramínku vody smíchaného s krví.

,,Vic!" dojde mi hned, a plný děsu doběhnu ke koupelně. Zatlačím na kliku, ale nic. Nehne se. Má tam zamčeno.

Přiložil jsem ucho na dveře. Ozývá se odtud proud puštěné vody. Musí tam být i Vic! Co provádí, holka nešťastná?

,,Vic?!" křiknu a zabouchám na dveře. Ticho. Neodpověděla mi. Tohle se mi přestává líbit, obzvlášť po tom, co pod mýma nohama teče už převážně krev.

,,Sakra Vic! Okamžitě otevři! Vic?! Vic!" zoufale křičím a mlátím do dveří.

,,Počkej Ede. Vyrazíme je. Na tři, jo? Raz, dva, a tři!" silou nakonec dveře opravdu vyrazíme, ale po spatření Vic, která bezvládně ležela ponořená ve vaně, do které tekl proud vody kohoutkem, zbarvené do ruda, jsem se vyděsil jako snad ještě nikdy v životě!

,,Pro Boha živého! Vic!" rychle jí z vany vytáhnu, Harry vypnul kohoutek. Vic jsem položil na mokrou zem, a znovu se vyděsil, jen co jsem zaregistroval několik krvavých, řezných ran.

,,Cos to provedla?!" zasípal jsem pouze slabě. Takhle ji vidět bylo... Strašné.

Po prožitém prvotním šoku jsem zkontroloval její puls.

,,Harry, okamžitě volej záchranku! Nemůžu jí vůbec nahmatat puls! Dělej!" okřiknu bruneta postávajícího za mými zády.

,,Jo... Jo jasně. Hned." zašeptal bezbarvě.

Vic jsem co nejrychleji to šlo zaškrtil mikinou nohu, tričkem ruku a kusem hadru, co byl pohozený na umyvadle omotal její krk ve snaze zabránit krvácení, jemně jí zaklonil hlavu a začal s masáží srdce.

Jaký že to má být rytmus? Rolničky, rolničky, kdopak vám dal hlas?

Sakra, kdyby ty rolničky pomohly zase dýchat Vic!

,,Za chvilku jsou tady. Zatím máme provádět základní resuscitaci." ozval se po chvilce Harry, a já se opět soustředil na oživování mojí sestry.

Mojí malé sestřičky...

*****

Opět sedím na těch nepohodlných, plastových židlích v čekárně. Ty rány, co měla na těle byly tak hluboké, že se je rozhodli pro jistotu vydesinfikovat a zašít, nakonec jí udělají na ruku novou sádru, a ještě jí budou muset dát do těla dárcovskou krev, jelikož jí hodně ztratila.

Naštěstí se vhodná skupina našla.

Teď jen počkat, jak na tom bude psychicky, ale Harolda musím okamžitě vyzpovídat ohledně toho, co se na té jejich schůzce dělo!

______________________________________

A/N

První kapitola z pohledu Eda! Jakpak se líbí?? 😶😶😊

Nebojte, bude zdravá, jen psychicky vytížená.

Lidičky... Buď napíšu něco jako druhou část knihy ještě k tomuhle, nebo udělám pokračování.

Otázka dne: Mám pokračovat se psaním sem, nebo udělat novou knihu s pokračováním?

Bylo by to až po pár kapitolách, ale zajímá mě váš názor, jak byste to chtěli...😄😘

Tak pište!
______________________________________
ⓜⓐⓡⓚⓔⓣ

Životní facka || n. h.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat