Η ώρα ήταν περίπου οκτώ το πρωί. Ως συνήθως η Ευρυδίκη ξύπνησε πρώτη για να ετοιμάσει το πρωινό του αρραβωνιαστικού της. Φόρεσε ένα ανάλαφρο γαλάζιο φόρεμα και κατέβηκε κατω στην κουζίνα γνωρίζοντας πως ο Στέφανος θα ξυπνούσε σε μισή ωρα σύμφωνα παντα με το καθορισμένο ξυπνητήρι του. Ετοίμασε καφέ, τοστ και κεικ που είχε φτιάξει η μέλλουσα πεθερά της.
Σ: Καλημέρα καρδιά μου.
Ε: Καλημέρα. Ελα κάτσε να φας.
Σ: Έχεις κατι; Δεν εχεις πολλά κέφια.
Ε: Τι να εχω ρε Στέφανε. Βαρέθηκα μέσα στο σπιτι. Ολο εδώ κάθομαι, στην μανα σου, στην μανα μου, στην αδερφη μου. Αυτο κάνω κάθε φορα. Η καθημερινότητα με σκοτώνει.
Σ: Οπα ρε Ευρυδίκη κάτσε! Την προηγούμενη εβδομάδα δεν πήγαμε στο χωριό μου στα Μάλια;
Ε: Στο χωριό σου πήγαμε αγάπη μου! Με τον παππού σου, την γιαγιά σου και τα κατσίκια τους. Δεν πήγαμε καπου να μείνουμε μόνοι μας, να περάσουμε λίγο χρονο μαζι.
Σ: Δηλαδή τι θες να γίνει για να μην εισαι μονη σου;
Ε: Ίσως αν έβρισκα κάποια δουλειά στην εταιρία σου και...
Σ: Ευρυδίκη τα έχουμε πει αυτα. Για δουλεια ειμαι εγώ εδω, εσυ εχεις σπιτι και οικογένεια.
Ε: Που ειναι αυτή η οικογένεια;;
Σ: Αντε και πες πως σε βάζω στο speedrunner, όταν παντρευτουμε και κανουμε παιδια, πως θα τα μεγαλωσεις;
Ε: θα παρουμε νταντά.
Σ: Ουτε να το ακούσω δεν θέλω. Αλλη γυναικα εκτός απο εσενα και εδω τους γύρω της οικογένειας δεν μπαίνει σπιτι μου να μεγαλώσει τα παιδια μου. Ε: Όλος ο κόσμος το κανει πλεον.
Σ: Το ειπα και τελειωσε η κουβέντα. Παω να ετοιμαστω. Το βραδυ μας περιμένει η μανα μου για φαγητο. Πες και στους δικούς σου να έρθουν γυρω στις οκτω.
Για αλλη μια φορά η συζήτηση έληξε άδοξα για την Ευρυδίκη που δεν μπορεί να καταλάβει την στάση του Στεφανου σε αυτό το θέμα. Ήθελε να απομονωθεί στις σκέψεις της και βρει τα σημεία στα οποία κάνει λάθος για να βρει τα επιχειρήματα του Στέφανου, ομως και παλι σκέφτεται πως οικογένεια δεν εχει αποκτήσει ακόμα για να μήν δουλεύει. Τις σκέψεις της αυτές εχει διακόψει το χτύπημα του κουδουνιού. Ηταν η φίλη της η Αναστασία. Γνωρίζονται απο το γυμνάσιο και ειναι κολλητές αν και η Αναστασία ηταν εξαρχής αντίθετη με τον αρραβώνα της φίλης της.Α: Καλημέρα φιλεναδα!
Ε: Καλημέρα αγάπη μου.
Α: Δεν σε βλέπω καλα σήμερα.Τι έγινε;
Ε: Μαλωσα με τον Στέφανο για το γνωστό θέμα.
Α: Μμ καταλαβα.
Ε: Πως και δεν εισαι στο μαγαζί;
Α: Άφησα τον Γιώργο σήμερα εκεί, να ξεκουραστω και εγώ.
Ε: Ποσο σε ζηλεύω που δουλευεις.
Α: Ε σιγά κοσμηματοπωλείο έχω οχι και κανένα γραφείο. Τελος παντων για αλλο ήρθα εδω.
Ε: Γιατι;
Α: Πήγα στο ταχυδρομειο να παραλαβω ενα δέμα για εναν γαμο και βρήκα στα γραμματα αυτο για εσενα.
Ε: Τι ειναι αυτο;
Α: Άνοιξε το και διάβασε το να δούμε.
Ε: Προς: Βασιλακάκη Ευρυδίκη - Χρυσή του Παύλου .Σας ενημερώνουμε οτι το βιογραφικό σας εγκρίθηκε απο τον γενικό διευθυντή της εφοπλιστικής μας εταιρίας Ανδρέα Νικολόπουλο και οτι η συνεργασια μας θα ξεκινήσει αρχικα απο τα κεντρικα γραφεία στο Ηράκλειο , οδό, Κολοκοτρώνη 7, έναντι σουπερμάρκετ για περαιτέρω πληροφορίες στις 2/4/2018 και ωρα 12;15. Αυτη η συνάντηση θα καθορισει την προσαρμογή και παραμονη στο πλοίο μας " Knossos ferry 2" (τηλ 2374308763)
Εφοπλιστικη εταιρία : Knossos ferries.
Α: Δηλαδή για να καταλάβω πιάνουμε δουλεια;
Ε: Ναιιι!!! Ειμαι πολυ χαρούμενη! Θα το ανακοινωσω σε ολους το βραδυ στο τραπεζι! Ειμαι απλα ευτυχισμενη!Η Ευρυδίκη πετούσε σε πελάγη ευτυχίας! Ηταν αυτο που ήθελε ακριβώς και νιώθει σαν να εκπληρώθηκε ενα απο τα μεγαλύτερα όνειρα της. Φοβόταν την αντίδραση όλων. Ειδικά ομως του Στέφανου και της μαμάς της, γιατι ξερει πως ειναι οι μόνοι που ειναι κάθετα αντίθετοι στο θεμα της δουλειάς. Ακομα και οι γονείς του Στεφανου σιγουρα θα χαρούν με αυτην την εξέλιξη. Η αδερφη και ο πατέρας της θα ειναι εκείνοι που θα την ωθήσουν πραγματικα στο να κανει ενα βήμα ακομα για να εκπληρώσει το όνειρο της.
YOU ARE READING
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romance" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...