21. Το Τεστ.

531 54 0
                                    


Ε: Εσύ;
Α: Τι κάνεις εδώ έξω; Δουλειές δεν έχεις;
Ε: Δεν ένιωθα καλά και ήθελα να βγω έξω.
Α: Ο Θοδωρής;
Ε: Ο Θοδωρής τι;
Α: Εδώ είναι;
Ε: Νομίζω έχει κατέβει κάτω.
Α: Και δηλαδή είμαστε μόνοι εδώ πάνω;
Ε: Άγγελε σε παρακαλώ. Ασε με.
Α: Μικρούλα μου τις διαταγουλες και τα σχετικά τα δίνω εγώ. Όχι εσύ.
Ε: Είμαι σε σχέση τώρα πλέον, δεν είμαι της μιας βράδυας όπως νόμιζες.
Α: Ώστε έτσι ε?! Σε τύλιξε ο κύριος Ζωγράφος μας. Ε βέβαια! Έπρεπε να το περιμένω!

     Ο Άγγελος φώναζε δυνατά και οι φλέβες του είχαν πεταχτεί σχεδόν 2 χιλιοστά από την σάρκα του. Ήταν ενοχλημένος και βαθιά πικραμένος.

Ε: Σε παρακαλώ χαμήλωσε τον τόνο σου. Και επιτέλους ξεκαθάρισε την θέση σου. Ποιος είσαι τέλος πάντων;
Α: Θα κάνω ότι θέλω εγώ το κατάλαβες; Μπες μέσα. Τώρα.
Ε: Άγγελε σοβαρεψου. Σου είπα ότι είμαι με τον Θοδωρή.
Α: Δεν θα το μάθει κανενας.
Ε: Δεν είμαι το παιχνιδάκι σου πια. Άσε με επιτέλους.
Α: Πολύ καλά λοιπόν. Αλλά να ξέρεις πως θα επανέλθω.

    Η Ευρυδίκη ήθελε να βρει μια δικαιολογία όχι μόνο επειδή ήταν πλέον σε σχέση οπως ισχυριζόταν αλλά και γιατί ήθελε να σιγουρευτεί αν ήταν έγκυος.

........................................................................

   Ειχαν περάσει ήδη δύο εβδομάδες και δεν είχε κάνει κανένα τεστ εγκυμοσύνης. Δυσταζε να το κάνει. Φοβόταν. Και αν το έκανε ποιος θα ήταν ο πατέρας; Αυτή ήταν η μόνη της έννοια και τίποτα άλλο.
     Το πλοίο έφτασε στην πανέμορφη Ίο και είχε επίσης διανυκτέρευση. Να τη η ευκαιρία της! Ανέβηκε στην καμπίνα της και έβγαλε την στολή της. Φόρεσε ένα φλοραλ κόκκινο φόρεμα και τα σανδάλια της, πήρε την τσάντα της και κατευθύνθηκε προς την έξοδο. Όταν πέρασε και τα πρακτορεία στην είσοδο του λιμανιού επιτάχυνε το βήμα της. Βρέθηκε στην πλατεία του νησιού και εκεί στην γωνία δίπλα στο κρεοπωλείο ήταν ένα μικρό φαρμακείο. Μπήκε μέσα.

Ε: Γειά σας.
Φαρμακοποιός: Καλησπέρα σας. Σε τι μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
Ε: Θα ήθελα... Ένα τεστ.
Φ: Εγκυμοσύνης;
Ε: Ναι.
Φ: Ορίστε. Σας εύχομαι τα καλύτερα.
Α: Σε ποιο πράγμα;
Ε: Άγγελε! Πάλι μπροστά μου σε βρίσκω. Ήμαρτον.
Α: Ευρυδίκη περίμενε.
Φ: Το γνωστό κύριε Δερβετζογλου;
Α: Ναι Ευγενία. Ευχαριστώ. Θα στείλω να το πληρώσουν.

Ε: Με παρακολουθείς;
Α: Εγώ; Εσύ βρίσκεσαι παντού μπροστά μου.
Ε: Φεύγω Άγγελε.
Α: Γιατι σου είπε η κοπέλα μεσα ότι εύχεται τα καλύτερα;
Ε: Δεν σε αφορά. Γεια σου Άγγελε.
Α: Ξέρω ότι σου αρέσει όλο αυτό που γίνεται μεταξύ μας. Αλλιώς θα είχες φύγει ήδη.
Ε: Εγώ τουλάχιστον όταν λέω κάτι το κάνω με πράξεις εφικτό.
Α: Και εμένα όταν μου αρέσει κάτι το διεκδικώ.
Ε: Εσύ δεν το διεκδικείς. Απλά παίζεις μαζί του και όταν το βαρεθείς απλά θα το πετάξεις.
Α: Αυτό πιστεύεις ότι κάνω και με εσένα;
Ε: Ναι.

    Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που αντάλλαξαν και έφυγε ο καθένας για τον δρόμο του. Η Ευρυδίκη γύρισε στο πλοίο και ανέβηκε στην καμπίνα της. Έκανε τις διαδικασίες που έπρεπε για το τεστ και τώρα απλά περίμενε.

'' Σταυρός θετικό, γραμμή αρνητικό.''

  Το τεστ ήταν αναμενόμενο. Ήταν θετικό. Η Ευρυδίκη πήρε το τεστ στα χέρια της και έκατσε σταυροποδι στο κρεβατι της. Ένα δάκρυ κύλησε όταν το ξανά είδε. Σε ποιον έπρεπε να το πει; Η μάλλον ποιος έπρεπε να το μάθει ήταν το σωστό. Στην προκειμένη περίπτωση έπρεπε να το μάθει ο γυναικολόγος. Έψαξε στο ίντερνετ για κάποιον καλό γυναικολόγο στην Ίο και τον επισκέφθηκε μέσα σε 3 ώρες. Χρειάζονταν να κλείσει ραντεβού αλλά ο γυναικολόγος έκανε μια εξαίρεση μιας που δεν θα βρισκόταν εκεί για πολύ καιρό. Η διάγνωση έγινε και η Ευρυδίκη ήταν 9 εβδομάδων. Ο γιατρός της είπε συγχαρητήρια και της έδωσε ένα φυλλάδιο με το τι πρέπει να προσέχει κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της. Εκείνη είχε μείνει απλά έκπληκτη και δεν είχε καμία έκφραση το πρόσωπο της.
   Μετά από λίγο έφυγε και πήρε τηλέφωνο την φίλη της Αναστασία να της ανακοινώσει τι έγινε τελικά.

Α: Έλα φιλενάδα πες μου τι έγινε!
Ε: Είμαι έγκυος ρε Αναστασία. Τι θα κάνω;
Α: Μην απελπίζεσαι μωρέ. Θα την βρούμε την λύση.
Ε: Σε ποιον να το πω πρώτα μου λες; Στον Άγγελο, στον Θοδωρή, στην οικογένεια μου, στον διευθυντή; Σε ποιον; Πρέπει να βρεθεί αμεαα μια λύση.
Α: Καταρχήν πρέπει να γινει ένα τεστ πατρότητας να δούμε ποιανού είναι το παιδί. Θα το πεις στον πατέρα, θα το μάθει και ο άλλος, θα δεσμεύτητε και θα το πείτε και στους δικούς σου. Μέχρι τον έβδομο θα δουλεύεις και θα ζητήσεις άδεια μητρότητας από τον διευθυντή σου.
Ε: Θα περιμένω εγώ μέχρι τον έννατο να γεννηθεί το παιδί για να κάνω το τεστ; Και εκείνοι μετά θα με πετάξουν έξω με τις κλωτσιές και θα έχουν και δίκιο.
Α: Νομίζω μπορείς και τώρα να το κάνεις αλλά βρες την σωστή στιγμή να το πεις και στους δύο να ξεμπερδεύεις.
Ε: Η μόνη μου λύση.
Α: Πριν όμως είναι αργά γιατί μετά θα φαίνεται και δεν θα έχεις δικαιολογιες.
Ε: Είναι το μόνο που μπορώ να κάνω. Θα το πω και ας γίνει ότι θέλει.

    Το μυαλό της βούιζε. Απλά και μόνο με την σκέψη του ότι θα πρέπει άμεσα να το πει και στους δύο την τάραζε. Αραγε ποιανού να ειναι το παιδί;

Γειά σας παιδιά! Τι κάνετε; Πως είσαστε μωρέ;; Πείτε μου κάτω στα σχόλια εντυπώσεις σκέψεις και ότι άλλο θέλετε για το νέο αυτό κεφάλαιο Σμουτςςς 😘😘😘

"Θάλασσα ξελογιάστρα" حيث تعيش القصص. اكتشف الآن