31. "Καλώς ήρθες στην ζωή "

548 55 4
                                    


Γ: Η κόρη σας είναι καλά. Πρόωρος τοκετός από πιθανά ψυχολογικά αίτια.
Πη: Το παιδί γιατρέ;
Γ: Χρειάζεται ακόμα λίγες ώρες. Μάλλον θα χρειαστεί καισαρική.
Αν: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Γ: Το παιδί δεν έχει πάρει την κατάλληλη θέση παρόλο που έχουν σπάσει τα νερά. Χρειάζεται χρόνο.
Παυ: Δεν σας βλέπω αισιόδοξο όμως.
Γ: Σας είπα κύριε Βασιλακάκη, χρειάζεται χρόνο.
Πη: Πόσο πάνω κάτω;
Γ: Γύρω στις 3 ώρες.
Αν: Μπορούμε να την δούμε;
Γ: Προς το παρόν μόνο ο πατέρας του παιδιού.
Πη: Α. Εντάξει ευχαριστούμε!

    Ο γιατρός απιμακρυνθηκε και αυτό έκανε και ο Άγγελος χωρίς να τον πάρει είδηση κάνεις. Ηθελε να μάθει εάν είναι καλά και μόνο αυτό. Ο Στέφανος ενημερώθηκε για το συμβάν και ήρθε άρον άρον!

Σ: Πηνελόπη Παύλο! Τι έγινε! Είναι καλά?
Παυ: Ναι. Πρόωρος τοκετός λένε. Σε λίγες ώρες γεννάει το κοριτσάκι μας.
Σ: Έτσι στα καλά καθούμενα πρόωρος τοκετός;
Πη: Εμείς φταίμε! Την πιέσαμε και να τα τώρα.
Αν: Ψυχολογικά αίτια είπε ο γιατρός.
Σ: Την είδατε; Αφήνουν;
Πη: Μόνο ο πατέρας του παιδιού λένε.
Σ: Δηλαδή περιμένουμε να γεννήσει τώρα;
Πη: Πρώτα ο Θεός, ναι, παλικάρι μου.
Σ: Ωραία. Εγώ έχω να τακτοποιήσω κάποια πράγματα και σε 1 ώρα θα είμαι πίσω! Πάρτε με τηλέφωνο για οτιδήποτε!

........................................................................

     Πέρασαν 3 ώρες και η Ευρυδίκη ήταν έτοιμη να φέρει στον κόσμο ένα παιδί αγνώστου πατρός. Ήταν ναρκωμενη και ξύπνησε μόλις η μπέμπα, γιατί κορίτσι ήταν, μπήκε στην αγκαλιά της. Ένιωσε μια συγκίνηση. Έκλαψε πρώτη φορά από χαρά μετα από τόσο καιρό. Ήταν ένα μικρό πλάσματακι που γεννήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου και ώρα 21:44 το βράδυ. Ζύγιζε περίπου 3 κιλά και ήταν ένα πανέμορφο μωράκι. Η Ευρυδίκη εκείνη την στιγμή που την πήρε στην αγκαλιά, την καλωσόρισε στον κόσμο και στην ζωή, ορκίστηκε να μην την αφήσει ποτέ και να την αγαπάει όσο τίποτε άλλο. Ένα μαγικό ταξίδι άρχισε για εκείνη και σίγουρα θα έπαιρνε πολλά από αυτό.

       Μεταφέρθηκε στο δωμάτιο της μαζί με το μωρό και την περίμενε μια μεγάλη έκπληξη εκεί! Το δωμάτιο ήταν γεμάτο αρκουδάκια, είχε ροζ μπαλόνια, μπισκοτάκια και κουλουράκια για τους επισκέπτες.Αυτό όμως που της έκανε πραγματική εντύπωση ήταν ότι υπήρχε μια βαλίτσα με όλα τα απαραίτητα ρούχα για εκείνη και το μωρό , που ούτε η ίδια δεν είχε σκεφτεί να αγοράσει. Αναρωτήθηκε ποιος θα είχε ξοδέψει τόσα χρήματα για παιχνίδια! Ήταν κουρασμένη και εξαντλημένη. Ο γιατρός της έδωσε όλες τις απαραίτητες συμβουλές για το παιδί και μετά η ίδια αποκοιμήθηκε. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ξυπνουσε για να ταϊσει την μικρή και όταν το άλλο πρωί ξύπνησε μια ακόμη έκπληξη την περίμενε!

Σ: Καλημέρα!
Ε: Στέφανε! Καλημέρα! Δεν...
Σ: Δεν με περίμενες το ξέρω!
Ε: Το παιδί;; Που είναι;;
Σ: Μην ανησυχείς! Το κάνουν μπάνιο οι νοσοκόμες! Φρόντισα εγώ να μην σε ξυπνήσουν. Σε λυπήθηκα έτσι όπως σε είδα να κοιμάσαι και είπα να σε αφήσουν να κοιμηθείς.
Ε: Φοβαμαι εδώ που τα λέμε τώρα που έγινα μαμά!
Σ: Με λίγη βοήθεια όλα λύνονται.
Ε: Αν ήταν εδώ ο πατέρας της...
Σ: Προς το παρόν είναι εδώ ο τυπικός της μπαμπάς.
Ε: Τι θες να πεις;;
Σ: Την έγραψα εγώ με το επίθετο μου. Το έκανα ασυναίσθητα. Ελπίζω να μην σε ενόχλησε.
Ε: Στέφανε σοβαρά μιλάς;;
Σ: Ναι. Έχει το επίθετο Δασκαλάκη. Δε το θεώρησα σωστό να μείνει χωρίς επίθετο. Ρώτησα και τους γονείς σου εάν ήθελαν βέβαια. Και συμφώνησαν.
Ε: Είναι μεγάλη ευθύνη αυτό που έκανες. Ουσιαστικά είσαι ο.... πατέρας της τώρα.
Σ: Κοίτα καθώς έφτιαχνα το δωμάτιο της μικρής σκέφτηκα πολλά. Ξέρω πως δεν θες να μιλήσεις για τον πραγματικό της πατέρα αλλά για να μην έχει εμφανιστεί πιθανόν να μην θέλει να έχει σχέσεις μαζί σου. Οπότε σκέφτηκα να πάρω εγώ τον ρόλο αυτό του πατέρα. Όχι μόνο οικονομικά αλλά και ηθικά το θεωρώ αναγκαίο και για εσένα να υπάρχει μια βοήθεια αλλά και για το παιδί.
Ε: Δεν είναι εύκολο αυτό που ζητάς. Είναι ευθύνη δεν θέλω να σου δώσω αυτό το βάρος.
Σ: Βάρος ένα παιδί; Ξέρεις πόσο το ήθελα. Έστω και έτσι όμως, θα ήθελα να μεγαλώσω αυτό το παιδί μαζί σου. Μπορεί να μην είναι βιολογικά δικό μου αλλά θα είναι αργότερα όταν καταλάβει ποιος το μεγάλωσε.
Ε: Τι να πω. Με εκπλησεις. Σκέψου το καλά πάντως. Είναι δύσκολη απόφαση και για εμένα μετά από όσα σου έκανα να το δεχτώ αυτό.
Σ: Αστα πίσω αυτά! Σκέψου το μέλλον μας με ένα παιδάκι! Θέλω να είμαι ο άντρας σου και να μεγαλώσουμε μαζί αυτό το παιδί.
Ε: Όπα κάτσε. Έφτιαξες δωμάτιο; Γιατί τώρα το συνηδητοποιησα.
Σ: Όσο εσύ κοιμοσουν εγώ το έφτιαχνα μαζί με την Ανδριάνα. Είναι καταπληκτικό!
Ε: Στέφανε έκανες πραγματικά πολλά πράγματα για εμένα αυτόν τον καιρό και θέλω να στο ανταποδώσω.
Σ: Με το να μείνεις στο σπίτι. Μου αρκεί.
Ε: Σ'ευχαριστώ.
Σ: Μα τι κάνεις τώρα; Κλαις; Ελπίζω να είναι δάκρυα χαράς αυτά.
Ε: Είναι.
Σ: Ακόμα και όταν κλαις είσαι κούκλα.

     Η Ευρυδίκη σκούπισε τα δάκρυα της και ο Στέφανος την αγκάλιασε σφιχτά. Γυρνώντας το κεφάλι του προς το μέρος της, τα βλέμματα τους συναντήθηκαν ραγδαία και τα χείλη τους επίσης. Πάνω από έναν χρόνο είχε να νιώσει ένα τέτοιο φιλί. Στεφανεϊκο όπως έλεγαν οι φίλοι της. Ήταν παθιασμένο και έντονο μέχρι που η πόρτα χτύπησε και διέκοψε την τρυφερή στιγμή τους. Η πόρτα άνοιξε.

Ε: Άγγελε;

Γειά και πάλι!!! Γέννησε η Ευρυδίκη μας! Πως σας φαίνεται η αλλαγή του Στεφάνου; Η εμφάνιση του Άγγέλου τι λέτε να πυροδοτήσει; Πείτε μου στα σχόλια! Σμουτςςς😘😘😘

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Où les histoires vivent. Découvrez maintenant