Η Ευρυδίκη προετοίμαζε τις βαλίτσες της για να φύγει οριστικά πλέον από το πλοίο που τόσες εμπειρίες και αναμνήσεις είχε κάνει. Έβλεπε την θάλασσα από το παράθυρο της και στην επιφάνεια τον Θοδωρή και τις υπέροχες στιγμές που είχε ζήσει μαζι του. Αντίθετα στον αφρό τον Άγγελο που με τέτοιο πάθος είχε αγαπήσει και με τέτοιο μίσος είχε μισήσει.
Η ώρα ήταν 2 μισή τα ξημερώματα όταν το πλοίο ξεκινούσε από τον Πειραιά με προορισμό την Σούδα στην οποία θα έφταναν στις 7 το πρωί. Η Ευρυδίκη δεν είχε ενημερώσει κανεναν απολύτως για την άφιξη της στο νησί. Ήλπιζε πως δεν θα υπήρχαν εντάσεις και αντιρρήσεις από την οικογένεια της για την εγκυμοσύνη της.
Η Ευρυδίκη πήγε για μια τελευταία φορά στην ρεσεψιόν για να δει τυχόν ελλείψεις και να βοηθήσει την τριανταπενταχρονη αντικαταστατρια της, Έλλη . Ο Άγγελος βρισκόταν στην γέφυρα και μιλούσε με τον εφοπλιστή της εταιρίας για να τον ενημερώσει για την άδεια και την απόσυρση της Ευρυδίκης.........................................................................
Αυτήν την στιγμή το πλοίο ήθελε μόλις 20 λεπτά για να δέσει στο λιμάνι της Σούδας και η Ευρυδίκη αποφάσισε να πάει στην γέφυρα για να αποχαιρέτισει τον Αγγελο που θα τον έβλεπε μόλις γεννούσε. Καθώς διέσχιζε τον διάδρομο άκουγε φωνές:
? : Αχ! Αρχηγέ μου ελαα!
Α: Ναι μωρό μου! Έρχομαι!
? : Αααα! Πόσο με φτιάχνεις!Ακούγοντας την συγκεκριμένη συνομιλία η Ευρυδίκη κατάλαβε πως κάτι περίεργο συνέβαινε και μπούκαρε μεσα στη γέφυρα με φόρα.
Ε: Ρε! Ρε πάτε καλά ρε!
Α: Ωχ Ευρυδίκη! Κάτσε κάτσε!
Ε: Εσύ μωρή ηλιθια! Εγώ σε βοήθησα σου έδωσα την θέση μου και εσύ μου βγάζεις τα μάτια σου με τον καπετάνιο;
Α: Ευρυδίκη περίμενε! Κάτσε να σου εξηγήσω ρε κοπέλα μου.
Ε: Άγγελε μην με ακουμπάς!
Έλλη: Ρε παιδιά θα μου εξηγήσει κανείς?
Α: Σκασε! Ευρυδίκη περιμενε!
Ε: Εγώ ήρθα να σε αποχαιρέτισω που φεύγω και να σου πω πως όσο μακριά και να είμαστε θα σε αγαπώ και εσύ βγάζεις τα μάτια σου με αυτήν; Μέσα στο δωμάτιο που πρώτη φορά ειδωθηκαμε εμείς οι δύο; Πόσο διπρόσωπος είσαι;
Ελ: Όπα τι;
Ε: Τι να σου πω μωρέ και εσένα δεν ντρέπεσαι λίγο, πρώτη μερα και τον καβαλάς. Φεύγω ρε!
Α: Ευρυδίκη αν φύγεις...
Ε: Άγγελε τελειώσαμε! Και μην τολμήσεις να έρθεις στην Σούδα!Η Ευρυδίκη έτρεξε στον διάδρομο κλαίγοντας ενώ από πίσω της φορώντας μόνο το παντελόνι του ο Άγγελος. Κατέβηκε τα σκαλιά φωνάζοντας '' Φύγε! Εξαφανίσου! '' και αυτός αποκρινοταν '' Περιμενε γαμωτο! '' Στις τελευταίες σκάλες όμως που οδηγούσαν στο γκαράζ η Ευρυδίκη σκόνταψε με αποτελεσμα να χάσει τις αισθήσεις της. Ο Άγγελος έπαθε σοκ!
Α: Πάρτε τηλέφωνο το ασθενοφόρο της Σούδας! Με ακούσατε! Είναι διαταγή! Γρήγορα! Κάντε όλοι πίσω!
Όταν το πλοίο έδεσε, το ασθενοφόρο μπήκε μέσα και μετέφερε γρήγορα την Ευρυδίκη στο νοσοκομείο. Ο Άγγελος το μόνο που έκανε ήταν να δώσει τα τηλέφωνα της οικογένειας στο νοσοκομείο και να τους ενημερώσει για το πως έπεσε.
........................................................................
Οι γονείς της ενημερώθηκαν και πήγαν βιαστικά στο νοσοκομείο της Σούδας με πολύ άγχος και αγωνία. Κατευθυνθηκαν αμέσως στην αίθουσα αναμονής και μόλις βγήκε ο γιατρός ορμηξαν και οι δύο πάνω του.Πηνελόπη: Γιατρέ! Είμαστε οι γονείς της Ευρυδίκης! Πείτε μας τι έγινε! Πως είναι το κορίτσι μας!
Παύλος: Μιληστε γιατρέ!
Γ: Μην ανησυχείτε κύριε Βασιλακακη! Είναι και οι δύο τους μια χαρά! Ένα ελαφρύ κάταγμα υπάρχει στο δεξί πόδι της κόρης σας!
Πη: Τι εννοείτε όταν λέτε και οι δύο;
Γ: Και η μητέρα και το παιδί.
Παυ: Το ποιο;;;
Πη: Γιατρέ τι λέτε;;
Γ: Συγνώμη δεν ξέρατε ότι η κόρη σας είναι 33 εβδομάδων έγκυος;
Πη: Πόσο;;; Θεέ μου!
Παυ: Γιατρε κανετε κάποιο λαθος! Αποκλείεται!
Γ: Για να συνεννοηθούμε η κόρη σας είναι η Ευρυδίκη Χρυσή Βασιλακακη του Παύλου και της Πηνελόπης σωστά;
Πη: Ναι.
Γ: Ε αυτό που σας λέω. Η κόρη σας είναι 33 εβδομάδων και ουσιαστικά σε λίγο καιρό γεννάει. Δεν το γνωρίζατε;
Παυ: Η αλήθεια είναι ότι δουλεύει στα καράβια και έχουμε να την δούμε αρκετό καιρό. Πάνω από 10 μήνες αλλά όσες φορές και να μιλήσαμε δεν.. Γ: Τέλος πάντων. Σημασία έχει ότι ει αι και οι δύο τους καλά. Το μόνο που πρέπει να προσέχει είναι τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό της. Πέρα από αυτό τίποτε άλλο.
Πη: Τώρα τι κάνει το κορίτσι μας;
Γ: Κοιμάται. Καλό θα είναι να την αφήσετε να ξεκουραστεί γιατί και από όσο καταλαβαίνω η δουλειά της ήταν δύσκολη και μάλλον θα έχετε πολλα να πείτε.
Πη: Ευχαριστούμε πολύ γιατρέ.
Γ: Καλή σας ημέρα.Οι γονείς της σαστισαν. Δεν μπορούσαν να το συνηδητοποιησουν.
Η κόρη τους ήταν έγκυος και μάλιστα 33 εβδομάδων. Κανένας τους δεν το ήξερε. Τι να είχε συμβεί αναρωτιοντουσαν και προπάντων ποιος ήταν ο πατέρας.
Πέρασαν 2 ώρες και η Ευρυδίκη ξύπνησε από τον πολύωρο ύπνο της. Μόλις άνοιξε τα μάτια της θολά θολά αντικρισε κάποιον πάνω από το κεφάλι της.? : Ευρυδίκη μου ξύπνησες;
Ε: Εσύ;Γρήγορα γρήγορα ετοίμασα ένα ακόμα κεφάλαιο. Ποιος πιστεύετε ότι είναι αυτος ή αυτή που την ξύπνησε; Γράψτε μου στα σχόλια! Σμουτςςςς😘😘😘
YOU ARE READING
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romance" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...