Ε: Βάλε ένα... ένα οτιδήποτε.
Άγγελος: Πάλι τα ίδια;
Ε: Εσύ μου έλειπες τώρα. Άφησε με ήσυχη. Φύγε.
Α: Ευρυδίκη σταματα να φέρεσαι ανώριμα. Πρέπει να σκεφτείς αυτό το παιδί.
Ε: Από πότε σε νοιάζει εσένα; Εσύ δεν είσαι αυτός που δεν το θέλει; Τι σε ενδιαφέρει τι κάνω εγώ με το παιδί μου;
Α: Είσαι σε μια κατάσταση που δεν μπορείς να μα καταλάβεις και εν πάση περιπτώση σε λίγα χρόνια θα κατανοήσεις τι θέλω να πω.
Ε: Δεν με ενδιαφέρεις. Ας κάνεις ότι θες. Εγώ θέλω τον Θοδωρή. Θέλω να γυρίσει πίσω ο Θοδωρής.
Α: Πάρε παράδειγμα τον Θοδωρή. Είχε μια σχέση, παντρεύτηκε, δούλευε, χώρισε, απέκτησε παιδί, δεν το ήθελε, την εγκατέλειψε και εν τέλη διάλεξε το παιδί χωρίς να θέλει την ουσία που είναι η Διδώ.
Ε: Τι θες να πεις;
Α: Ότι εάν εγώ διαλέξω να έχω αυτό το παιδί θα χάσω την ουσία της ζωής κούκλα μου.
Ε: Άγγελε δεν έχω όρεξη να μιλάω για τις θεωρίες σου. Θέλω τον Θοδωρή πίσω. Ήταν ο μόνος που εμπιστευομουν και αγαπούσα.
Α: Ο μόνος;
Ε: Ναι ο μόνος.
Α: Ε τότε πήγαινε να τρέξεις απο πισω του. Εγώ φταίω που κάθομαι να μιλήσω μαζί σου. Στο κάτω κάτω δεν το μετάνιωσα καθόλου που του είπα να φύγει.
Ε: Τι;; Εσύ του είπες να φύγει; Εσύ ευθύνεσαι για την κατάσταση μου;
Α: Ναι εγώ του είπα να φύγει. Να ακολουθήσει την γυναίκα του το παιδί του και προπάντων να φύγει από δω.
Ε: Γιατί μου το κάνεις αυτό. Γιατί με καταστρέφεις. Εγώ τι θα κάνω τώρα με ενα μωρό; Γιατί ρε Άγγελε;
Α: Κούκλα μου για το καλό σου το έκανα. Για εσένα το έκανα.
Ε: Για εμένα το έκανες; Για να μην ξέρω από που να πιαστώ; Να μην ξέρω τι να κάνω στο μέλλον;
Α: Μην κλαις μωρό μου. Έλα κοντά μου. Μην απελπίζεσαι.
Ε: Είσαι.. Είσαι..
Α: Τι είμαι;Η Ευρυδικη πια απελπισμένη δεν άντεξε την πίεση και τον πόνο που ένιωθε και έπεσε στην αγκαλιά του Αγγέλου ο οποίος δεν δίστασε να την κάνει να νιώσει πραγματικά κοριτσάκι ξανά. Αχ αυτό το αίσθημα που ένιωθε όταν ήταν μαζί του. Ακόμα και μετά από τόσο καιρό η καρδιά της και το σώμα της έτρεμαν κοντά του. Αυτός την φίλησε. Αυτή χαλάρωσε και εκείνος της σκούπισε τα δάκρυα που έτρεχαν όταν του μιλούσε. Έπεσε ξανά στην παγίδα του δηλαδή. Πάλι έγινε το παιχνιδάκι του. Πως το κάνει αυτό γαμωτο; Πως μπορεί ένας τέτοιος άντρας να την κάνει ότι θέλει;
........................................................................
Οι μέρες περνούσαν αργά και σταθερά και η Ευρυδικη είχε φτάσει να είναι 5 μηνών. Πλέον ήταν ορατή η εγκυμοσύνη. Τα στόματα στο πλοίο δεν σταματούσαν να κλείνουν.
'' Πρέπει να είναι εκείνου του εφοπλιστή. Του Θοδωρή είναι. Εκείνος ο τουρίστας την άφησε έγκυο. Το είχε πριν έρθει. Μικρη κοπέλα και κάνει παιδιά εδώ και εκεί. Δεν μπορεί να συνεχίσει την δουλειά. Ντροπή της μέσα στην δουλειά. Κανείς δεν θα την δεχτεί με ένα παιδί. Ο μεγαλος το ξέρει; Θα συνεχισει να την κρατα στο πλοίο ή θα την δώσει ο καπετάνιος; "Κανένας δεν ηξερε την πραγματική αλήθεια. Μπορει να ηξεραν κάτι ψιλά για τις σχέσεις της με Άγγελο και Θοδωρή αλλά περα από αυτό τίποτα.
Ο Άγγελος ήταν σε μια περίεργη κατάσταση με την Ευρυδικη. Άλλωτε την διεκδικούσε, άλλωτε την απομάκρυνε από κοντά του, άλλωτε την ζήλευε παράφορα. Ούτε αυτός δεν μπορούσε να καταλάβει τι τον ωθούσε σε αυτήν την κατάσταση.........................................................................
Ήταν κοντά στην εποχή των Χριστουγέννων και η Ευρυδικη όντας περίπου 8 μηνών σκεφτόταν σοβαρά να πάει στην Κρήτη και να ανακοινώσει στους δικούς της για την εγκυμοσύνη. Το απέφευγε πολύ καιρό τώρα και πίστευε πως ήταν μεγάλο λάθος της που δεν το έλεγε. Έτσι και αλλιώς έπρεπε να πάει για να δει τι θα κάνει με την ζωή της και πως θα γεννήσει. Η μάλλον με ποιον θα γεννήσει, που θα γεννήσει, που θα μείνει, τι θα κάνει με την δουλειά της και πολλά πολλά άλλα.
Έτσι, λίγες μέρες πριν φύγει πήγε στο γραφείο του Αγγέλου να τον ενημερώσει για την απουσία της και πλέον για την απόσυρση της από την δουλειά.Ε: Άγγελε.
Α: Έλα. Πες μου.
Ε: Αποφάσισα πως θα φύγω.
Α: Να πας που;
Ε: Θα πάω στους γονείς μου να τους πω για το παιδί. Και για να γεννήσω προφανώς.
Α: Τι; Θα τους πεις και για εμένα;
Ε: Όχι. Δεν θέλω να το μάθουν.
Α: Μωρό μου με εμάς δηλαδή τι θα γίνει;
Ε: Τι να γίνει δηλαδή;
Α: Σε θέλω εδώ.
Ε: Και το μωρό τι να το κάνω Άγγελε; Μην γίνεσαι εγωιστής. Πρέπει να δω εάν είναι δικό σου. Θέλω να έρθεις έστω για λίγα λεπτά μόνο και μόνο για να δω εάν είναι δικό σου.
Α: Και εάν είναι τι θα γίνει;
Ε: Απλά θα πάρει το επίθετο σου.
Α: Όχι γλυκιά μου όχι. Έτσι είναι σαν να λες στους δικούς σου πως είναι δικό μου. Ο πατέρας σου θα με μισεί για πάντα.
Ε: Και τι να κάνω δηλαδή; Να το αφησω αγνώστου πατρός;
Α: Ναι.
Ε: Άγγελε σοβαρεψου.
Α: Ευρυδικη είπα δεν θα αναφερθείς για εμένα καθόλου. Το κατάλαβες; Ούτε για επίθετα ούτε για τίποτα.
Ε: Και δηλαδή τι να κάνω. Να τοα ψήσω χωρίς επίθετο το παιδί. Έτσι και αλλιώς κάποτε θα μαθευτεί. Ελα ρε Άγγελε! Τα πάμε τόσο καλά τώρα. Δεν γίνεται αυτό κάθε φορά.
Α: Καλά καλά μην γκρινιάζεις. Κοίτα τι θα κάνουμε. Θα κατέβω μόλις γεννήσεις να κάνουμε το τεστ DNA και αργότερα βλέπουμε. Πάντως δεν θα πεις τίποτα για εμένα. Το κατάλαβες;
Ε: Ενταξει.
Α: Μπράβο το μωρό μου. Φίλησε με λίγο τώρα να δω κάτι.
Ε: Τα κάνεις πως τα κάνεις και μετά αντε.Γειά παιδιά! Έχω ένα γενναιόδωρο κεφάλαιο εδώ. Στο επόμενο θα γίνει κάτι που θα ανάψει τα αίματα χεχε! Πατήστε το αστεράκι κάτω αριστερά και αφήστε μου τα σχόλια σας! Σμουτςςς😘😘😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romance" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...