Οι μέρες πέρασαν τόσο γρήγορα και ο Θοδωρής είχε πάρει την απόφαση του εδώ και λίγες μέρες. Η Ευρυδίκη είχε πέσει με τα μούτρα στην δουλειά και είχε ξεχάσει πως έχει ένα μωρό στην κοιλιά της και μάλιστα αγνώστου πατρός. Ήταν περίπου 4 μηνών πλέον και ο μόνος που γνώριζε για την ύπαρξη αυτού του παιδιού είναι ο Άγγελος. Ο Άγγελος που δεν ήθελε αυτό το παιδί. Έτσι νόμιζε τουλάχιστον.Πολλές σχέψεις βασάνιζαν το μυαλό της. " Να το πω στους γονείς μου; Να το πω στην αδερφή μου; Ο Θοδωρής πρέπει να το μάθει; Ποια θα είναι η αντίδραση του; Εμενα θα πάρει η την πρώην γυναίκα του; ο Άγγελος; Ποιανού να ειναι το παιδί; Η δουλειά μου; Εάν μάθουν οι δικοί μου ότι το παιδί είναι άντρα 20 χρόνια μεγαλύτερου μου τι θα πάθουν;
Αυτά και πολλά άλλα σκεφτόταν η Ευρυδίκη ως που ήρθε η στιγμή που έφτασε ο Θοδωρής και της ανακοίνωσε την απόφαση του. Η Ευρυδίκη έτρεμε από φόβο μήπως την εγκαταλείψει ο μοναδικός άνθρωπος που εμπιστευόταν και πίστευε ή ήθελε να πιστεύει πως είναι ο πατέρας του παιδιού της.
Θ: Ευρυδίκη θέλω να σου μιλήσω...
Ε: Θοδωρή δεν μου αρέσει το ύφος σου....
Θ: Ευρυδίκη έχω ένα παιδί. Πραγματικά ήταν το τελευταίο πράγμα που με ενδιέφερε αυτήν την στιγμή ένα παιδί και μάλιστα πάνω από 2 ετών. Αυτό σημαίνει ότι έχει μεγαλώσει αρκετά και καταλαβαίνει τι πάει να πει οικογένεια και τι πατέρας.
Ε: Θοδωρή μου ένα μικρό παιδί ειναι τι να καταλάβει;
Θ: Ευρυδίκη θέλω να σου πω πως... πως αποφάσισα να συνεχίσω την ζωή μου με την Διδώ. Ήθελα να στο πω από τώρα αλλά...
Ε: Θοδωρή δεν σε αξίζει αυτή η γυναίκα ούτε εσύ την αξίζεις. Ξανασκέψου το σε παρακαλώ. Εγώ σε αγαπάω, εγώ είχα ονειρευτεί μια ζωή μαζί σου.
Θ: Ευρυδίκη μου σε καταλαβαίνω αλλά δεν μπορώ να αφήσω ενα παιδί να μεγαλώσει μόνο του χωρίς πατέρα. Πρέπει να αναλάβω τις ευθύνες μου.
Ε: Και τώρα το σκέφτεσαι αυτό; Αυτά να τα έκανες όταν σου είπε ότι είναι έγκυος όχι τώρα!
Θ: Ευρυδίκη δεν ήξερα τότε! Νόμιζα..νομιζα ότι..
Ε: Άστο Θοδωρή. Κατάλαβα. Μην προσπαθήσεις να δικαιολογηθεις. Έτσι και αλλιώς όλα τελείωσαν.
Θ: Μην συμπεριφερεσαι έτσι τώρα. Θα μιλάμε θα...
Ε: Δεν θα είναι όλα όπως παλιά όμως. Είχαμε μια σχέση που τώρα πια έχει τελειώσει.
Θ: Δεν την αγαπάω την Διδώ. Εσένα αγαπάω αλλά πέρα από αυτό έχω ένα παιδί μαζί της. Δεν γίνεται να έχω μια ααλη σχέση παράλληλα.
Ε: Δεν σου το ζήτησα αυτό. Και ξέρεις πως έτσι και αλλιώς δεν θα το επέτρεπα να συμβεί εφ όσον έχεις παιδί.
Θ: Αχ μου είναι πολύ δύσκολο αυτό.
Ε: Χωρίσανε οι δρόμοι μας Θοδωρή. Όσο και να ήθελα να είμαστε μαζί..Διδω: Θοδωρή! Θοδωρή μου πότε θα φύγουμε;
Ε: Θα φύγετε;
Δ: Ο Θοδωρής πρέπει να γνωρίσει τον γιο του.
Ε: Θοδωρή θα ξαναγυρίσεις έτσι δεν είναι;
Θ: Δεν ξέρω Ευρυδίκη. Ίσως.
Δ: Ο Φάνης είναι πολύ διεκδικητικό παιδί. Είμαι σίγουρη πως δεν θα θέλει να φύγεις από κοντά του! Θα σε αγαπήσει πολύ ο γιος μας.
Ε: Καλό ταξίδι σας τότε και καλά να περάσετε.
Θ: Αχ Ευρυδίκη!! Αμάν ρε Διδώ!
Δ: Θοδωρή εγώ για εσένα το είπα, για να νιώσεις καλύτερα με τον Φάνη.
Θ: Τι να σου πω τώρα;Η Ευρυδίκη ανέβηκε στο εξωτερικό κατάστρωμα και πήγε στο μπαρ. Ένα δάκρυ κύλησε καθώς σκεφτόταν τις όμορφες εμπειρίες με τον Θοδωρή. Σκούπισε τα δάκρυα της και ζήτησε ένα ποτό.
Ε: Βάλε ένα... Ένα οτιδήποτε...
Γειααα. Σας έχασα για λίγο αλλά επανήλθα! Στηρίξτε με να συνεχίσω!!
Σμουτςςςς 😘😘😘😘
أنت تقرأ
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
عاطفية" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...