11. Ο νέος συνάδελφος.

678 73 1
                                    

   Η Ευρυδίκη έφτασε στη ρεσεψιον και προσπάθησε να ξαναβρεί τον εαυτό της. Περιποιήθηκε τον εαυτό της και παρατηρούσε την θάλασσα. Έκανε την ανακοίνωση της απο τα μεγάφωνα για την νέα άφιξη και έκανε μια βόλτα γύρω γύρω απο το εξωτερικό κατάστρωμα. Καθώς έβλεπε τον κόσμο, μέσα στο πλήθος είδε έναν νέο περίπου στα τριανταπέντε με στολή. Αναρωτήθηκε ποιος να ήταν γιατί είχε τρείς βαλίτσες και μάλλον θα είναι συνάδελφός της στο πλοίο. Μπήκε ξανά μέσα και είδε πως η ώρα ήταν έξι. Δεν είχε φάει τίποτα απο το πρωί. Πήρε τηλέφωνο το εσωτερικό εστιατόριο και έκανε μια παραγγελία. Αφού κάθισε στην θέση της και ανακοίνωσε την αναχώρηση απο το νησί, είδε στις σκάλες εκείνον τον νέο.  Όλο το πλήρωμα τον χαιρετούσε με θαυμασμό. Ποιος να ηταν άραγε; Πήγε κοντά του και εκείνος άπλωσε το χερι του για να την χαιρετίσει.

Θ: Θοδωρής Ζωγράφος χάρηκα.

  Και της φίλησε το χέρι τόσο ευγενικά και τόσο ζεστά.

Ε: Ευρυδίκη-Χρυσή Βασιλακάκη. Ειμαι η ρεσεψιονίστ εσεις;
Θ: Παλιός καπετάνιος. Φετος πρεπει να ηρθες. Δεν σε θυμάμαι.
Ε: Ναι.
Θ: Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Ευρυδίκη.
Ε: Α ηρθε το φαγητο μου. Εαν θέλετε μπορείτε να δειπνίσετε μαζι μου.
Θ: Θελω να τακτοποιηθώ πρωτα. Ίσως κάποια αλλη φορα.
Ε: Ενταξει όπως θέλετε.
Θ: Δεν θα ξεχάσω την υπόσχεση μου.

  Ο Θεοδωρής ηταν πολύ γοητευτικός άντρας. Δεν φαινόταν για 39 που ηταν πραγματικα. Είχε υπέροχη μυρωδιά. Ακόμα την θυμόταν. Της έκανε καλή εντύπωση η κορμοστασιά του, οι τρόποι του. Ήλπιζε να κρατήσει την υπόσχεση του και να βγούν για φαγητό. Όμως ο Άγγελος δεν κατέβηκε να τον χαιρετίσει. Τι να σήμαινε αυτό; Όλοι κατέβηκαν να τον δουν ακόμα και οι μάγειροι.
     Όσα όμως και να έλεγε για τον Άγγελο, δεν άλλαζε γνώμη. Τον ήθελε και ας ήταν μεγαλύτερος της πάνω  απο δέκα χρόνια.

Γειά σας και πάλι! Πως είσαστε; Γιατί συνέχεια μπλέκει με άλλους αυτή η κοπέλα; Αφήστε μου τα σχόλια σας και πατήστε το αστερακι κάτω αριστερά. Σμουτςς 😘😘😘

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Onde histórias criam vida. Descubra agora