27. Το Παρελθόν.

479 49 5
                                    


? : Ευρυδίκη μου ξύπνησες;
Ε: Εσύ;; Στέφανε τι κάνεις εδώ;;
Σ: Ήρθα για εσένα. Έμαθα ότι ήρθες και...
Ε: Το παιδί;; Το παιδί μου;;
Σ: Μην νοιάζεσαι μια χαρά είστε και οι δύο.
Ε: Ποπό τι έγινε δεν θυμάμαι τίποτα.
Σ: Από όσο μου είπαν έπεσες από τις κυλιόμενες του γκαράζ.
Ε: Ποιοι σου είπαν;
Σ: Είναι οι γονείς σου κάτω. Τους είπα να πάνε να ξεκουραστουν και ότι θα είμαι εγώ εδώ για εσένα εάν ξυπνήσεις.
Ε: Στέφανε σ ευχαριστώ πολύ. Αλλά πραγματικά νιώθω απαίσια μετά από όσα έχουν συμβεί μεταξύ μας.
Σ: Δεν σου κρατάω κακία και ούτε είμαι θυμωμενος μαζί σου. Μετά την απόσταση μας κατάλαβα πόσο ανάγκη το είχα αυτό και ανακάλυψα την απουσία σου. Ήταν αρκετά αισθητή ομολογώ.
Ε: Εγώ φταίω. Έκανα πολλά λάθη.
Σ: Άστα τώρα αυτά και πες μου για το μωρό.
Ε: Θέλω να βγω πρώτα από το νοσοκομείο και να το μάθουν και οι δικοί μου.
Σ: Δεν το ξέρουν;
Ε: Τώρα λογικά θα τους το έχει πει ο γιατρός αλλά όχι δεν το ήξεραν.
Σ: Τέλος πάντων. Ο Θοδωρής;
Ε: Ο Θοδωρής πήγε στην γυναικούλα του και στο παιδάκι τους.
Σ: Όπα τι; Ήταν παντρεμένος;
Ε: Όχι. Απλά είχε παιδι από τον πρώτο του γάμο και δεν το γνώριζε. Το έμαθε και ουσιαστικά με εγκατέλειψε.
Σ: Λυπάμαι πολύ.
Ε: Έχεις αλλάξει. Προς το καλύτερο πάντα.
Σ: Με βοηθησες εσύ για αυτό. Και σε ευχαριστώ.

      Ο Στέφανος είχε αλλάξει όντως πολύ μετά την τελευταία επαφή τους που έληξε άδοξα. Είχε γυρίσει στην κανονική του φόρμα. Γυμναστήριο, διατροφή, αλλαγή ντυσίματος, κουρέματος. Η επιχείριση πήγαινε πολύ καλά και ο ίδιος είχε μια ισορροπία στην ζωή του. Πέρα από αυτό δεν σταματούσε να έχει κατακτήσεις αλλά με καμία κοπέλα δεν στεριωσε.
       Την συζήτηση τους την διέκοψε η μητέρα της Ευρυδίκης, Πηνελόπη η οποία μπήκε μέσα στο δωμάτιο μαζί με τον Παύλο και την Ανδριάνα.

Παυ: Κορίτσι μου ξύπνησες! Κοριτσάκι μου!
Πη: Αχ ρε κοπέλα μου! Μας λαχταρησες!
Αν: Που να το σκεφτώ ότι θα σε έβλεπα στο νοσοκομείο μετά από τόσο καιρό!
Ε: Όπα όπα ένας ένας! Μια χαρά είμαι από όσο ξέρω.
Παυ: Αχ κορίτσι μου! Πως το έπαθες;
Ε: Σκονταψα μπαμπά και έπεσα.
Πη: Τουλάχιστον δεν πάθατε κάτι.
Ε: Α το ξέρεις δηλαδή.
Παυ: Όσο και να προσπαθούσες δεν θα έμενε κρυφό κόρη μου. Εξάλλου μωρό είναι δεν είναι στραγάλια.
Αν: Και στραγάλια να ταν κρυφό θα το κρατούσε.
Ε: Συγνώμη που σας το έκρυψα αλλά ήξερα πως θα δημιουργηθεί πρόβλημα οπότε προτίμησα να το κρατήσω για εμένα.
Παυ: Πιάνου είναι τουλάχιστον..
Ε: Μπαμπα θα σας το πω εγώ όταν το θεωρήσω σωστο.
Αν: Ρε κορίτσι μου πρέπει να μάθουμε. Ε: Ανδριάνα μην με πιέζετε θα σας πω όταν θέλω εγώ.
Σ: Αφήστε την να ξεκουραστεί μην την αναστατωνετε.

      Η οικογένεια βγήκε έξω και ο Στέφανος ανέλαβε να μείνει στο πλευρό της οσες μέρες καθόταν η Ευρυδίκη στο νοσοκομείο. Έκατσε προοληπτικα για 2 μέρες και την επόμενη ετοιμαζόταν για να πάρει το εξιτήριο και να φύγει.

Σ: Έλα ετοιμάσου! Φεύγουμε.
Ε: ...
Σ: Τι έχεις;
Ε: Δεν θέλω να πάω στους δικούς μου. Θα αρχίσουν τις ερωτήσεις και δεν μπορώ.
Σ: Αυτό ήταν; Έλα στο σπίτι μας.. μου.
Ε: Όχι όχι. Έχεις τον χώρο σου μην σε ξεβολευω.
Σ: Έλα ρε Ευρυδίκη. Τόσα χρόνια ζήσαμε μαζί τώρα θα με ξεβολεψεις.
Ε: Όχι όχι. Θα πάω σε ξενοδοχείο. Το αποφάσισα.
Σ: Θα έρθεις στο σπίτι πάει και τελείωσε. Εξάλλου έχω αναλαβει την προσωπική σου προστασία μέχρι να γεννήσεις. Θα σε προσέχω σαν τα μάτια μου.
Ε: Σε ευχαριστώ πολύ. Στο χρωστάω πραγματικά.

Γειαααα! Ένα ακόμα κεφάλαιο είναι εδώ για εσάς αγαπητοί μου! Πως σας φαινεται η εξέλιξη μέχρι εδώ; Γράψτε μου στα σχόλια τις εντυπώσεις σας και φυσικά πατήστε το αστεράκι κάτω αριστερά! Σμουυςςς😘😘😘

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Where stories live. Discover now