Ε: ο κύριος Δερβετζόγλου ;
Α: Ευρυδίκη;;
Ε: κύριε Άγγελε;
Α: Ε όχι και κύριε. 37 είμαι.
Ε: Συγνώμη απλά ξαφνιάστηκα που σε είδαΟ Άγγελος ήταν φίλος του πατέρα της Ευρυδίκης, εκείνος ήταν που συμβούλεψε τον Παύλο να βάλει την Ευρυδίκη στην σχολή πλοιάρχων της Κρήτης. Αυτός δηλαδή την βοήθησε να εκπληρώσει το όνειρό της. Η ίδια ήξερε πως ηταν πλεον συνάδελφοί αλλα την τελευταια φορά που μίλησαν εκείνος βρισκόταν στις Σποράδες και αυτη στην Κύπρο.
Α: Τι κανεις; Πως είσαι; Η οικογένεια, ο Στεφανος;
Ε: Με τον Στεφανο προσωρινά είμαστε σε διάσταση. Οι υπόλοιποι μια χαρά.
Α: Εγω το είχα πει πως αυτη η σχεση δεν θα κρατήσει για πολυ.
Ε: Τι εννοεις;
Α: Ο Στεφανος ειναι πολυ φιλόδοξος και φλύαρος για εσενα. Εσυ θες κατι άλλο.Η συζήτηση διακόπτεται απο τον πρόεδρο της εταιρίας, Ανδρέα. Έναν μεσήλικα άντρα γυρω στα εβδομήντα που φαίνεται πως τα εχει φαει τα ψωμιά του.
Αν: Άγγελε βλέπω γνωρίστηκες με την νέα μας φίλη.
Α: Ναι ναι κυριε Νικολόπουλε. Πολυ καλά.
Αν: Ευρυδίκη ο κύριος Δερβετζόγλου θα σου πει οτι χρειαστεί για την νέα σου δουλειά. Οτι με θελετε δίπλα βρίσκομαι.
Ε: Ναι ναι. Ευχαριστούμε.
Α: Λοιπον! Όπως ηδη φαντάζομαι οπως ξέρεις θα δουλέψουμε παρέα στο Knossos Ferry 2 για όλο τον χρόνο. Απο 5 Απριλίου μέχρι και της 31 Οκτωβρίου. Έχεις εναν ολόκληρο Νοέμβριο για ξεκούραση και έρχεσαι παλι Δεκέμβρη με Μάιο. Αν τα πας καλά ξέρεις ανεβαινεις και πόστο.
Ε: Όταν λες ανεβαίνεις πόστο;
Α: Πρώτων όταν μιλαμε για θέματα δουλειάς θα μιλας στον πληθυντικό, ειμαι ανώτερος σου και δεύτερον νομιζες πως θα εμπαινες κατευθείαν ύπαρχος; Φυσικά και όχι. Θα είσαι αρχικά στην ρεσεψιον και στα κενά σου θα ανεβαινεις στην γέφυρα για να βλέπεις.
Ε: ( καλά τι έπαθε αυτός; Αυτα δεν μου τα είπανε ομως) Απλά στο χαρτί που μου στείλανε γράφει ύπαρχος γιαυτο.
Α: Έγινε λάθος. Καμια αλλη διευκρίνηση;
Ε: Με τον μισθό;
Α: Ανάλογα την θέση σου. Αρχίζουμε με 1.200 τον μήνα και μετα βλεπουμε.
Ε: Ωραία. Οποτε δηλαδή εγώ για 7 μηνες θα βρίσκομαι στο καράβι σωστα;
Α: κοιτα αν υπαρχει διανυκτέρευση σε καποιο νησι βγαινεις και εξω.
Ε: Η γραμμή πως θα ειναι;
Α: Έχω εδω το χαρτί. Επισης θα μεταφρασεις τα λογια για της αφιξοαναχωρήσεις στα αγγλικά και για την πρωτη εβδομαδα τα βλεπεις, μετα απ'εξω.
Ε: Ενταξει. Ποτε πιάνω δουλειά;
Α: Θα ερθεις αυριο το πρωι στις 6 στο λιμανι της Σούδας για καθαρισμό και στις 8 γινεται η αναχώρηση.
Ε: Ωραία ευχαριστω πολυ!
Α: Α και κατι τελευταίο. Θα ντυνεσαι πιο σεμνα. Τα κουμπιά της στολής μέχρι πανω.
Ε: Ναι ενταξει συγνώμη.Η Ευρυδίκη ένιωσε ενα ρηγος να την διαπερνά. Γιατι ανατριχιασε όταν ο Άγγελος της μιλούσε ετσι; Σαν ηλεκτρισμός της φανηκε να εισχωρει στο κορμί της.
Δύσκολο της φανηκε όταν έμαθε για τα δρομολόγια , κουραστικό μόνο που το άκουγε. Μα της άρεσε. Και ίσως να μην της άρεσε μονο αυτο. Ίσως και κατι αλλο. Το ταξίδι τωρα ξεκινάει.
DU LIEST GERADE
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romantik" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...