8. Τι ήταν αυτό;

733 76 0
                                    

     Η Ευρυδίκη μετά απο το τρυφερό και γλυκό φιλί του Αγγέλου ένιωσε περίεργα. Σαν να λυτρώθηκε, να ξαναγεννήθηκε. Αλλά ήταν λίγο. Ο Λυκούργος φάνηκε σαν να ενοχλήθηκε. Καθώς πηγαίνανε προς την ρεσεψιον συζητούσαν.

Λ: Παντως να ξέρεις πως καλο θα ήταν να ξεκόψεις απο τωρα που ειναι νωρίς με τον μεγάλο.
Ε: Τι θες να πεις; Εμεις δεν...
Λ: Σας ειδα Ευρυδίκη. Το λεω για το καλο σου, φαίνεσαι λογική κοπέλα. Δεν θα ήθελες να βρεθείς σε κατασταση κατάθλιψης.
Ε: Δεν τρέχει κατι μεταξύ μας Λυκούργο. Και τι εννοεις με το τελευταιο;
Λ: Οι δυο τελευταίες γυναίκες που είχαν σχεση και χώρισαν μαζι του άδοξα απέκτησαν ψυχολογικά προβλήματα. Και η μια ηταν επιβάτης ενω η αλλη Υποπλοίαρχος, πριν δυόμιση χρονια.
Ε: Τι λες; Αποκλείεται να κανω εγώ κατι τετοιο εξάλλου σου ξαναλεω πως δεν κάναμε κάτι, πήγα στην γέφυρα για να δω πως δουλεύει.
Λ: Ευρυδίκη γιατι το κάνεις αυτο; Γιατι κρυβεσαι;
Ε: Συγνωμη, πρεπει να κανω την ανακοίνωση.

   Προσπαθούσε να αποφύγει την συζήτηση η οποία την έκαιγε. Άκόμα δεν έχει συνηδητοποιήσει τι έγινε αναμεσα τους.

" Άφιξη στο λιμάνι της Κάρπαθου. Επαναλαμβάνω, άφιξη στο λιμάνι της Κάρπαθου με άμεση αναχώρηση. Ευχαριστώ"
" Arrival at the port of Karpathos, I repeat, arrival at the port of Karpathos with immediate departure. Thank you."

   Η Κάρπαθος ήταν μεγάλο νησί. Βγήκε στο κατάστρωμα. Κάθισε στο σαλόνι, απέναντι απο την τζαμαρία και παρακολουθούσε τον κόσμο. Ήταν όλοι τοσο διαφορετικοί μα ταυτόχρονα τόσο ίδιοι.

  Μετά απο λίγα λεπτά ανέβηκε ξανά στην ρεσεψιον για να ενημερώσει τον κόσμο που μόλις έφτασε.  Την ίδια στιγμή καταφτάνει ένα μέλος του πληρώματος και την ειδοποιεί πως θέλει ο "μεγάλος" να την δει προσωπικά.
   Εκείνη με γοργά βήματα έφτασε μέχρι την γέφυρα και τον συνάντησε.

Ε: Με ζητήσατε;
Α: Ευρυδίκη, πάρε αυτα και μετέφρασε τα. Σε δεκαπέντε λεπτά να είσαι πίσω.
Ε: Μάλιστα

" Τι; Για αυτό με ήθελε; Εγώ περίμενα να μου μιλήσει και αυτός με ήθελε για δουλειά; Το φιλί; Τι επέγινε;"
   Αυτές ηταν οι σκέψεις της μέχρι που το πλοίο έπιασε την Ρόδο. Και αυτο το ερώτημα θα σταματήσει να την βασανίζει όταν λίγο καιρό αργότερα θα εμφανιστεί κάποιος άλλος. Ίδιος αλλά τόσο διαφορετικός. Ίδιος αλλα τοσο παθιασμένος.  Ίδιος αλλα τόσο φλογερός. Πάντως ίδιος.

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang