Η Ευριδίκη καταβεβλημένη απο την συμπεριφορά του Στέφανου, κοιμήθηκε για πρώτη φορά μετα απο τρία χρόνια μόνη της. Κανείς δεν ηταν πλάι της να την ασφαλίζει, να την προστατεύει. Η αλήθεια ήταν πως τον αγαπούσε τον Στέφανο, η ασφάλεια που της προσέδιδε, νικούσε την καρδιά της αν και είχαν αρκετό καιρό να βρεθούν κοντά. Όμως δεν την πείραζε γιατί πλεον το είχε συνηθίσει. Άλλο ηταν αυτο που της άρεσε πανω του. Η καλοκαρδία, οι φιλοδοξίες και ο ρομαντισμός του. Για αυτόν τον λόγο προσπάθησε να βρεί μια συμβιβαστική λύση. Γινόταν να συνδιάσει θάλασσα και γάμο; Γινόταν. Αλλα ο Στέφανος δεν ήθελε να γίνει. Τώρα κατάλαβε. Τώρα βρήκε το λάθος. Οι σκέψεις της αυτές την έβαλαν στην αγκαλιά του Μορφέα.
Όταν ξύπνησε θυμήθηκε πως είχε μόνο τέσσερεις μέρες για να προετοιμαστεί για το υπέροχο τέλειο όνειρο της. Μόνο και μόνο αυτή η σκέψη της έδινε ώθηση για να σηκωθεί απο το κρεβάτι και να φτιάξει καφέ για να αρχίσει να κάνει προετοιμασίες. Αφού έκανε τον καφέ της, κάθισε στην αγαπημένη της πολυθρόνα, πήρε χαρτί και μολύβι και άρχισε να σημειώνει τι έπρεπε να πάρει μαζί της. Θυμήθηκε πως πρέπει να πάρει νέα στολή! Η παλιά που είχε της ήταν μεγάλη καθώς είχε χάσει πέντε - έξι κιλά τα τελευταία δυο χρόνια και έπρεπε να αγοράσει άλλη. Με αυτήν την αφορμή και ότι έπρεπε να αγοράσει τρια τέσσερα πραγματάκια ακόμα, αποφάσισε να πάει για ψώνια μετα απο τόσο καιρό, αν και δεν εχει αυτήν την εμμονή με τα ψώνια όπως όλες οι άλλες γυναίκες. Οπότε ετοιμάστηκε, φόρεσε μια μαύρη παντελόνα, ενα λευκό τοπ και ενα μαυρο τζακετ, έπιασε τα μαλλια της αλογοουρά έβαλε το κοκκινο κραγιον της και φεύγοντας πήρε την καφέ τσάντα της και έφυγε.
Γύρισε στο σπιτι γυρω στις 2. Τεσσερεις ωρες ηταν εξω. Πρωτη φορα το κανει αυτο. Οταν μπήκε στο σπιτι παρατήρησε ενα χαρτί στην τραπεζαρία: Ήρθα για να πάρω λίγα ρούχα, μην με περιμένεις ούτε σήμερα. Εαν δεν σε δω, καλό ταξίδι. Στέφανος.
" Σε τέσσερεις ολόκληρες ημέρες δεν θα έρθει έστω και για δέκα λεπτά να με δει; " Αυτό αναρωτιώταν για πολύ ώρα. Αλλά σκέφτηκε πως κάτι θα γινόταν και θα άλλαζε ο ίδιος γνώμη, αυτή παντως ήταν αλληλένδετη. Δεν υπήρχε περίπτωση να αλλάξει γνώμη και να μην δουλέψει.
Προσπάθησε να βγάλει από το μυαλό της τον Στέφανο και πήρε τηλέφωνο την Ανδριάνα.Α: Έλα Ευρυδίκη.
Ε: Να σου πω, μπορεις να με πας Ηράκλειο την Παρασκευή;
Α: Ναι καλε εννοείται.
Ε: Οπότε έρχεσαι εδώ γύρω στις 10 το πρωί γιατί έχω συνέντευξη στις 12 και τεταρτο.
Α: Ναι οκ ενταξει. Φιλάκια.
Ε: Γεια σου μικρή.
Λίγος χρόνος έμεινε. Λίγα πράγματα πρέπει να φτιαχτούν. Και το όνειρο σιγά σιγά μεταμορφώνεται.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romance" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...