Στα Χανιά της πανέμορφης Κρήτης ζεί μια εικοσιπεντάχρονη κοπέλα, η Ευρυδίκη Βασιλακάκη. Η Ευρυδίκη μια όμορφη και δυναμική γυναίκα, απο τα δεκατέσσερα της ήξερε τι ήθελε να ακολουθήσει στην ζωή της. Η θάλασσα ήταν το στοιχείο της. Μικρή τότε που ήτανε, μόλις έξι χρόνων θυμάται εκείνη και τον παππού της, Μανώλη, πάνω στο καΐκι του που λεγόταν Πηνελόπη, το όνομα της μάνας της, να κάνουν βόλτες κοντά στο λιμάνι και να μαζεύουν τα δίχτυα του, περιμένοντας τα ψαράκια.
" Παππού παππού! Πολύ μου αρέσει στην βάρκα."
" Χαίρομαι Ευρούλα μου. Εμενα μου αρέσει η παρέα σου"
"Το ξέρεις πως όταν μεγαλώσω θα γίνω ψαράς ;"
"Χαχαχα! Ε όχι και ψαράς! Άμα το ακούσει η γιαγιά η Ολυμπία και η μαμά σου την βάψαμε. "
"Γιατί; Τι κακό έχει; "
"Ε τώρα δεν γίνονται οι πριγκιπισσούλες ψαράδες. "
" Ναι αλλά εμενα μου αρέσει η θάλασσα "
"Τοτε γίνε κολυμβήτρια"
"Μμμμ"Ακόμα την θυμάται αυτήν την συζήτηση. Ακόμα και τώρα που αρραβωνιάστηκε τον Στέφανο Δασκαλάκη, τον πιο πετυχημένο εφοπλιστή της Κρήτης και του Ιονίου πελάγους. Ο Στέφανος, θετός γιος του Λινάρδου και της Μεταξίας Δασκαλάκη, ανέβηκε οικονομικά μόλις τελείωσε το σχολείο. Ως μοναχογιός της οικογένειας ανέλαβε την εφοπλιστική εταιρία " Tefanos lines" με έδρα τα Χανιά και συνολικά πέντε πλοία, ένα κρουαζιερόπλοιο, τρία οχηματαγωγά επιβατικά και ένα speedrunner. Βέβαια η εταιρία είναι η μοναδική του κληρονομιά απο τους βιολογικούς και νεκρούς του γονείς Φώτη και Γωγώ Τεφάνου. Εξού και το όνομα της εταιρίας. Η Ευρυδίκη τον γνώρισε σε ένα σεμινάριο ναυπήγησης στην Κύπρο, χωρίς να ξερει πως ο ίδιος έμενε στην Κρήτη. Απο τότε είναι αχώριστοι. Ειναι μαζι περιπου τρια χρόνια και ηταν καιρός να κανουν ενα ακομα βήμα για να κλειδώσουν την σχέση τους.
Αυτή η σχέση ήταν ιδανική για εκείνη. Ο Στέφανος είχε τα πάντα. Μόρφωση, χρήματα, τρόπους, δουλειά,μπορούσε να της προσφέρει μια άνετη ζωή και πλούσια, όμως τον τελευταιο καιρό οι σχέσεις τους αναταρασονται συνεχώς απο τσακωμούς. Απο τοτε δηλαδή που η Ευρυδίκη αποφάσισε πως θέλει να δουλέψει στο αντικείμενο της και μετα απο τόσο καιρό να ξαναμπεί στην θάλασσα. Πριν απο αυτο ο Στέφανος της είχε επιβάλλει χωρίς να γίνει αντιληπτό την αρχή του: "οικογένεια". Η Ευρυδίκη ανακάλυψε πως ηταν νωρίς ακομα για αυτην να αποκτήσει οικογένεια απο τα εικοσιπέντε της γιαυτό και έστειλε ενα βιογραφικό σε δυο εταιρίες για την θέση του υπάρχου, στην οποία και είχε μείνει απο την τελευταια φορα που ανεβηκε πανω σε πλοιο.Γεια! Πως σας φανηκε μέχρι εδώ; Πείτε μου στα σχόλια και φυσικά πατηστε το αστερακι! Σμουτςς😘😘
YOU ARE READING
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
רומנטיקה" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...