23. Μια αναπάντεχη επίσκεψη.

536 47 0
                                    


Ε: Θοδωρή είμαι....
Δ: Θοδωρή γύρισα.
Θ: Δήμητρα; Δήμητρα τι θες εδώ; Τι κάνεις;
Δ: Γύρισα Θοδωρή, παράτησα τον αδερφό μου και ήρθα να σε βρω.
Θ: Δήμητρα δεν έχω τι να πω, έχασα τα λόγια μου. Να... να σας συστήσω. Από δω είναι η Ευρυδίκη και Ευρυδίκη από δω η πρώην σύζυγος μου.
Δ: Χάρηκα.
Ε: Και γω.
Θ: Δήμητρα πως και αυτό το ξαφνικό; Βασικά πως ήξερες ότι ήμουν εδώ;
Δ: Οποίος ενδιαφέρεται μαθαίνει Θοδωρή μου.

    Η Ευρυδίκη ήταν έξω φρενών! Μετά από τόσα χρόνια εμφανίζεται η πρώην γυναίκα του μάλλον πατέρα του παιδιου της και τον λέει Θοδωρή ΜΟΥ. Απλά συγκολονιστηκε. Είχε βρει την απαραιτήτως κατάλληλη στιγμή να του μιλήσει για το παιδί και την λάθος ώρα στο λάθος σημείο βρέθηκε αυτή η γυναίκα.

Θ: Τι να πω; Καλώς ήρθες. Θα μείνεις πολύ; Λίγο;
Δ: Ήρθα να σε βρω για ένα προσωπικό θέμα οπότε δεν ξέρω πόσο θα μείνω. Από εσένα θα εξαρτηθεί. Θέλω να το συζητήσουμε.
Θ: Δυστυχώς τώρα είναι αδύνατο. Μεθαύριο ίσως που θα έχω κενό για 3-4 ώρες, να τα πούμε. Από όσο κατάλαβα θα μείνεις εδώ.
Δ: Ναι.
Θ: Ευρυδίκη σε παρακαλώ κάνε της λίγο παρέα, κάντε καμία βόλτα αλλά προς θεού μην το μάθει ο αδερφός μου και τα χώσει σε εμένα μετά.
Ε: Εντάξει. Θα το φροντίσω προσωπικά. Δήμητρα προχώρα στον διάδρομο ευθεία και θα έρθω σε δύο λεπτά.
Δ: Ωραία.

Ε: Θοδωρή τι θέλει αυτή εδώ;
Θ: Μιλα καλύτερα αγάπη μου. Και δεν ξέρω τι θέλει.
Ε: Δεν θα τα πάμε καλά με αυτήν στο λέω. Την είδα πως σε γλυκοκοιταζε.
Θ: Έχουν περάσει τόσα χρόνια. Σιγά τώρα.
Ε: Καλά καλά.
........................................................................

     Η Ευρυδίκη ήθελε να μάθει περισσότερα για την Δήμητρα. Ήταν παράξενο που μετά από τόσα χρόνια εμφανίστηκε η πρώην γυναίκα του Θοδωρή χωρίς να πει τίποτα. Γιατί ήρθε όμως;

Ε: Λοιπόν Δήμητρα έχω μάθει Πολλά για εσένα. Ξέρω πως τραγουδάς.
Δ: Τραγουδούσα. Το άφησα το τραγούδι πριν χρόνια. Αφοσιώθηκα στο μεγάλωμα του γιου μου.
Ε: Το Διδώ όμως πως προέκυψε; Γιατί από όσο ξέρω καλλιτεχνικά έτσι σε έλεγαν.
Δ: Ο μάνατζερ μου είχε πει πως με το όνομα Δήμητρα δεν κάνουμε και πολλά. Το όνομα πρέπει να είναι σπάνιο μικρό και πιασαρικο. Οπότε βγήκε το Διδώ. Αλλά εσύ πως τα ξέρεις όλα αυτά;
Ε: Ο Θοδωρής μου έχει μιλήσει για εσένα.
Δ: Αλήθεια; Τελικά πότε δεν με ξέχασε. Αλήθεια ξέρεις αν έφτιαξε ξανά την ζωή του;
Ε: Ναι. Είμαστε μαζι εδώ και καιρό.
Δ: Α. Αλήθεια;
Ε: Ναι. Και είμαστε ευτυχισμένοι και οι δύο σε αυτή την σχέση. Περνάμε καλά. Εσύ όμως γιατί ήρθες; Τόσος καιρός πέρασε και από όσο ξέρω δεν είχατε happy end.
Δ: Υπάρχει ένα θέμα που με βασανίζει χρόνια τώρα αλλά ελπίζω πως ο Θοδωρής θα με βοηθήσει και θα με κατανοήσει.
Ε: Μπορείς να με εμπιστευτείς αν θες πάντως. Οπότε θες μπορείς να μου λες οποίο προβληματισμό έχεις. Εξάλλου έχουμε ένα βασικό κοινό. Τον Θοδωρή.
Δ: Βέβαια. Αλλά άλλη είναι η δική σου σχέση μαζί του και άλλο η δική μας. Εμεις ήμασταν παντρεμένοι πολλά χρόνια. Εσείς ζήτημα να τα έχετε έναν χρόνο. Και εκτός αυτού εγώ ήμουν ένας σταθμός στην ζωή του. Ένας μεγάλος σταθμός.
Ε: Ίσως. Όμως είσαι παρελθόν και το παρελθόν έχει φύγει. Το παρόν και το μέλλον είμαι εγώ.
Δ: Για το παρόν δεν ξέρω αλλά το μέλλον δεν το ξέρεις.
Ε: Γιατί το λες αυτό;
Δ: Μετά από αυτό που θα του πω ίσως το μέλλον του να είναι μαζι μου.
Ε: Τι είναι επιτέλους αυτό που θα του πεις που είναι τόσο σημαντικό?!
Δ: Ο γιος μου. Είναι και δικός του.
Ε: Τι;
Δ: Δεν άκουσες; Ο Θοδωρής είναι ο πατέρας του γιου μου. Του γιου μας βασικά. Είχε γίνει μια παρεξήγηση τότε. Είχα πει στον εαυτό μου ότι δεν θα το αναζητήσω αλλά ο γιος μου άρχισε και καταλαβαίνει την απουσία του πατέρα. Τον ζητά συνέχεια και έχω ξεμείνει από δικαιολογίες...
Ε: Οπότε θα το πεις στον Θοδωρή σύντομα υποθέτω.
Δ: Ναι. Ελπίζω να τον δεχθεί τον γλυκό μου.
Ε: Ε τότε ας τον δεχθεί και εύχομαι να είστε ευτυχισμένοι. Παρέα. Όλοι μαζί.
Δ: Περίμενε που πας!!?

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ