Η Ευρυδίκη ανέβηκε στο πλοίο ενώ χώρισαν οι δρόμοι της με τον Θοδωρή. Όταν έφτασε στην ρεσεψιόν είχαν ήδη έρθει κάποιοι επιβάτες και είχαν εγκατασταθεί στα εσωτερικά σαλόνια του πλοίου. Ο επόμενος προορισμός τους ήταν η Σούδα στην Κρήτη και η Ευρυδίκη είχε κανονίσει προ ημερών να συναντήσει τον Στέφανο, που ειχε κοντα είκοσι μέρες να τον δει. Η αναχώρηση έγινε στις εφταμιση απο την Πάρο και όλα πλέον ηταν έτοιμα για να φύγουν.
Μετα απο μιση ωρα χτύπησε το κινητό της, ειχε μήνυμα."Ισχύει για σήμερα στις 12 στην Σούδα; Στέφανος. "
Το είχε ξεχάσει τελείως.
" Δεν θα έχω φτάσει στις 12, ας το κάνουμε 2"
" Εντάξει "
Δεν ήθελε να τον δεί. Όμως το είχε κανονίσει, δεν μπορούσε να το αναβάλει. Οχ και ο Θοδωρής; Τι θα του ελεγε; Οτι παει να συναντήσει τον πρωην της για να δει τι κανει; Και ο Άγγελος τι θα έλεγε αν την έβλεπε να τον συναντάει; Ειχε μπλέξει για τα καλά.
Μετα απο λιγο ηρθε ο Θοδωρής κοντα της και της επιασε το χερι.Θ: Τι θα κανουμε οταν φτάσουμε Κρήτη; Θες να παμε για φαγητο;
Ε: Θοδωρή θελω να σου πω κατι αλλα μην νευριασεις.
Θ: Πες μου.
Ε: Εδω και καποιες μέρες είχα κλείσει ραντεβού με τον πρωην αρραβωνιαστικό μου. Πρέπει να τον ξέρεις. Ειναι εφοπλιστής της Κρήτης.
Θ: Ποιος ειναι;
Ε: Tefanos Lines. Ο Στέφανος..
Θ: Α τον ξερω. Εισασταν αρραβωνιασμενοι;
Ε: Ναι. Θελω να τον συνάντησω να του δωσω το δαχτυλίδι του πισω. Μην εχει και ελπίδες.
Θ: Ενταξει αγάπη μου δεν εχω κανενα απολύτως προβλημα. Φυσικά και να τον δεις. Αλλα μέχρι εκει.
Ε: Ναι ναι. Μονο για αυτο. Θελω να τον ρωτησω και για τους γονεις μου. Εχει πολυ καλες σχέσεις μαζι τους. Αν βεβαια μάθουν οτι δεν θα γυρίσω καθολου αυτην την σεζόν και οτι χωριζω τον Στέφανο και οτι εχω σχέση με εναν αντρα 12 χρόνια μεγαλύτερο μου, δεν ξερω τι θα γίνει.
Θ: Δεν τους το εχεις πει;
Ε: Ο πατέρας μου πρόσφατα ειχε ενα θεμα υγείας με την καρδιά του και δεν ξερω αν θα το αντέξει. Δεν θελω να τον ταραζω.
Θ: Πρεπει να το μαθει.
Ε: Θα του το πω οταν εγω το θεωρήσω σωστο.
Θ: Οπως νομίζεις. Φευγω εχω δουλειά κατω. Θα τα πουμε κούκλα μου.
Ε: Γεια σου Θοδωρή μου.Προσπαθούσαν να ειναι διακριτικοι και να μην γίνουν αντιληπτοί πολύ γρήγορα. Ομως κάποιος ηδη τους ειχε πάρει χαμπαρι. Ο Αγγελος κάλεσε την Ευρυδίκη στο γραφείο του.
Ε: Με θέλετε κατι;
Α: Ασε τους πληθυντικους σε εμενα. Τι τρέχει με τον Ζωγράφο;
Ε: Ορίστε;
Α: Πες μου. Απαιτω να μάθω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romance" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...