13. Εκείνο το βράδυ

691 66 5
                                    

    Και της ψιθύρισε στο αυτί:

Α: Αυτό που θα γίνει απόψε, θα μείνει μεταξύ μας και δεν θα γίνει με κανέναν άλλον.
Ε: Τι θα γίνει απόψε;
Α: Σσςς!

     Ο Άγγελος χάιδεψε το μάγουλο της και εκείνη ένιωσε ξανά εκείνο το ρίγος. Τα χείλη τους ενώθηκαν βίαια και η γλώσσα του έψαχνε την  δικιά της.  Ήταν πράγματι πολύ έμπειρος και ώριμος. Φαινόταν απο τον τρόπο που την αντιμετώπιζε. Έβαλε το αριστερό χέρι του λίγο πιο κάτω απο την μέση της και το δεξί στους μηρούς της. Εκείνη τον αγκάλιασε βάζοντας τα ποδια της γύρω του και αυτός την οδήγησε σε ένα άδειο δωμάτιο καθώς φιλιόντουσαν με πάθος. Την τοποθέτησε πάνω σε ένα λευκό τραπέζι και συνέχισε να την φιλάει ενώ της ξεκούμπωνε το πουκάμισο.  Η Ευρυδίκη του έβγαλε το σακάκι και οι φλόγες άναβαν μέσα της. Σιγά σιγά γδύθηκαν ολοκληρωτικά και κατέληξαν σε ένα σεντόνι στο πάτωμα. Όλη νύχτα ούρλιαζε απο τις φωνές που εκείνος της προκαλούσε. Ικανοποίηση και ευχαρίστηση.
     Στις τρεις περίπου το βράδυ χαλάρωσαν και ο Άγγελος άναψε ένα τσιγάρο. Εκείνη την στιγμή η Ευρυδίκη έβγαλε ενα τσιγάρο απο την τσέπη της πεταμενης φούστας της και τοτε ο Άγγελος της το άρπαξε.

Α: Όχι δεν θα καπνίσεις.
Ε: Άγγελε μην μου το παίζεις πατέρας μετά απο αυτό που κάναμε.
Α: Ευρυδίκη, δεν θέλω να παρεις και πολυ θάρρος μετα απο αυτο. Δεν πρεπει να μπλεξουμε την σχέση μας με το πλοιο.
Ε: Δύσκολο. Εξάλλου δεν μπορώ να σε βγαλω απο το μυαλό μου.
Α: Μην επαναπαυεσαι. Είπαμε να μην το μάθει κανείς.
Ε: Άγγελε πες μου, γιατί με πλησιασες;
Α: Είχα ανάγκη μια γυναίκα.
Ε: Δηλαδή για να καταλάβω μονο για το κρεβάτι με ήθελες;
Α: Ευρυδίκη μην παίρνεις πολυ θάρρος. Δεν ειπα αυτο και δεν εχω και υποχρέωση να σου απαντήσω.
Ε: Γιατί γίνεσαι τοσο ψυχρός γαμωτο μου!
Α: Ευρυδίκη μην γινεσαι υστερική.
Ε: Ευρυδίκη μην το ενα, Ευρυδίκη μην το αλλο, δεν είσαι ο μπαμπας μου!
Α: Σκασε! Μια κουβέντα ειπα!
Ε: Πως μου μιλας ετσι; Το εχεις δει και πολυ καπεταναιος ε!?
Α: Σταματα επιτέλους!

     Ο Άγγελος εξοργισμένος απο την απρόσμενη συμπεριφορά της Ευρυδίκης της δίνει ένα γερό χαστούκι. Εκείνη κλαίγοντας ντύθηκε και του είπε:

Ε: Εγώ σου έδωσα το κορμί μου, την προσοχή μου, με είχες σαν κόρη σου,  μου μιλουσες άσχημα, αλλά αυτο δεν θα το ανεχτώ. Είσαι τιποτενιος!
Α: Ευρυδίκη....
Ε: Και εγώ η χαζή σε... σε ερωτευτηκα.

     Ο Άγγελος σαστισε. Δεν ήξερε τι να πει. Έβλεπε την Ευρυδίκη που έφευγε και απλά καθόταν και την κοιτούσε. Η Ευρυδίκη έκλαιγε με λυγμούς. Κάθισε κάτω απο μια σκάλα και σκουπισε τα δάκρυα της. Ένα τράνταγμα στον ώμο την ταρακούνησε.

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang