14. Οι συζητήσεις.

612 65 2
                                    


    Ο Άγγελος την περίμενε στην ρεσεψιόν και εκείνη τρέχοντας έφτασε εκεί όπου και τον αντίκρισε κατάματα. Αυτός είχε σταυρώσει τα χέρια του μπροστά απο τον θώρακα του και κουνούσε νευρικά το δεξί του πόδι. Η Ευρυδίκη ήθελε να δείξει πλέον πώς προσπαθεί να τον ξεχάσει αλλά της ήταν αδύνατο.

Α: Ευρυδίκη που είσαι; Η ώρα είναι έξι και εσύ τριγυρνάς πέρα δώθε;
Ε: Στην τουαλέτα ήμουν κύριε. Ούτε εκεί δεν μπορεί να πάει κάποιος;
Α: Μην αντιμιλάς και να μην ξαναγίνει το σημερινό.
Ε: Μάλιστα. Θέλετε κάτι άλλο;
Α: Στις οκτώ σε θέλω στο γραφείο μου. Μετά είσαι ελεύθερη να κοιμηθείς εώς τις δύο το μεσημέρι.
Ε: Για ποιόν λόγο με θέλετε;
Α: Έλα επάνω και θα σου πω.

    Αυτή ήταν η τελευταία κουβέντα του Άγγελου και ανέβηκε στην γέφυρα ξανά. Η Ευρυδίκη απόρησε. Τι την ήθελε στο γραφείο του πάλι; Οπως και να είχε εκείνη θα το έπαιζε χαλαρή.

   Λίγο αργότερα ο Άγγελος φώναξε τον Λυκούργο στο γραφείο του για να λύσουν ένα θέμα δουλειάς και να συζητήσουν.

Λ: Με ζητήσατε;
Α: Ναι.
Λ: Πείτε μου.
Α: Σου είχα αναθέσει μια εργασία για τις μηχανές τις τριαντάρες. Που ειναι;
Λ: Κύριε είμαι μαθητευόμενος και με την δουλειά...
Α: Προκοπιάδη εκτός απο δουλειά έχεις και εργασίες. Είσαι ακόμα στο δεύτερο έτος σου. Μην νομίζεις οτι τελείωσες.
Λ: Δεν το ξεχνώ και προς θεού εννοείται πως δεν τελείωσα.
Α: Σου δίνω διορία μέχρι την επόμενη Τρίτη. Την Τέταρτη θα την παραδώσεις στην κ. Βασιλακάκη γιατί εγώ δεν θα είμαι εδω μιας που θα φτάσουμε Σούδα.
Λ: Μάλιστα.
Α: Αα. Το κλιματιστικό στο μπαρ το εφτιαξες;
Λ: Πήγα σήμερα το πρωί αλλά βρισκόταν εκεί ο κ. Ζωγράφος και η κ. Βασιλακάκη, δεν ήθελα να τους διακόψω,  θα έκανα φασαρία.
Α: Τι; Η Ευρυδίκη και ο Θοδωρής;
Λ: Ναι.
Α: Ενταξει ενταξει βγες εξω τωρα.

    Ο Άγγελος εξεπλαγειν με αυτό που άκουσε. Ο Θοδωρής, που για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν ήθελε να δουλεύει μαζί του, και η Ευρυδίκη, που για αυτόν ήταν κάτι που ουτε ο ίδιος δεν μπορούσε να εξηγήσει, είχαν βγεί στο πλοίο μαζί. Η Ευρυδίκη του είπε ψέματα πως ήταν στην τουαλέτα και τώρα ο Άγγελος ήταν πολύ εξοργισμένος. Για να δεί τι παίζει ακριβώς πήρε τηλέφωνο τον Λυκούργο για να πει στην Ευρυδίκη να ανέβει στην γέφυρα για να μιλήσουν.

Α: Προκοπιάδη ανέβασε μου πάνω την Ευρυδίκη ΤΩΡΑ!
Λ: Μάλιστα.

........................................................................
   Στο μεταξύ η Ευρυδίκη καθόταν στην ρεσεψιον και τύπωνε κάποια χαρτιά ενώ χτύπησε το τηλέφωνο της.

Ε: Ναι;
Α: Αναστασία εδώ. Τι κάνεις;
Ε: Α γεια σου Αναστασια μου. Πως είσαστε;
Α: Καλά καλά. Να σου πω μιλησες καθόλου με τον Στέφανο;
Ε: Εχω να μιλήσω πολυ καιρό γιατι ρωτας;
Α: Χτες βγηκαμε μαζί με τον Πέτρο και πήραμε και τον Στέφανο μαζι μας. Ήπιε λίγο παραπάνω και παραμιλούσε.
Ε: Και τι έλεγε δηλαδή;
Α: Ε να οτι του λείπεις, οτι σε θέλει πίσω, και οτι μετάνιωσε που σε άφησε να φύγεις και να μην δουλέψεις κοντά του.
Ε: Αναστασία δεν μπορώ να κανω κατι γιαυτό. Τώρα δεν μπορω να αφήσω την δουλειά μου. Εχω κλείσει συμβόλαιο για δυο εξάμηνα.
Α: Και ο Στέφανος τι θα απογινει; Το ξέρεις πως εχει να παει στο γραφείο τρεις μέρες; Μένει μόνος του και δεν θέλει να βλέπει κανεναν. Αν δεν ημασταν εγω και ο Πέτρος θα ειχε λιώσει.
Ε: Εχω κλείσει ραντεβού μαζι του για μεθαύριο. Ερχομαι στην Σούδα. Απορώ γιατί κανει έτσι αφου έχουμε κλείσει ραντεβού.
Α: Ευρυδίκη μην ξεχνάς πως είστε αρραβωνιασμενοι ακόμα. Αρραβωνιάστηκες μικρή γιατι το ηθελες. Μπορει να μην με έβρισκε σύμφωνη αυτη σου η απόφαση αλλά ο Στέφανος είναι καλο παιδί.
Ε: Αναστασία το θυμάμαι πως ειμαι αρραβωνιασμένη αλλα φοβάμαι πως αυτη η φορα που θα βρεθώ με τον Στεφανο θα ειναι και η τελευταια μας.
Α: Ευρυδίκη μην το κάνεις, ξανασκεψου το! Ο Στέφανος είναι ένα τίποτα χωρίς εσένα. Είναι δυστυχισμένος μόνος του.

Λ: Ευρυδίκη σε θελει ο μεγαλος πάνω.

Ε: Αναστασία,  θα συζητησουμε αλλη φορα αυτο το θεμα. Σε παρακαλω μην με πιεζεις. Πρεπει να φυγω, γεια.

    Η Ευρυδίκη ένιωθε πολυ περίεργα μετα την συζήτηση της με την κολλητή της. Τύψεις, θυμό, αγανάκτηση; Δεν ήξερε, μονάχα ένιωθε πως ολα τα συναισθηματα της θα φανερωθούν την στιγμή που θα μιλήσει με τον Στέφανο απο κοντά.
     Μετα την συζήτηση η Ευρυδίκη ανεβηκε πανω και χτύπησε διστακτικά την πόρτα.

........................................................................

Ε: Με ζητήσατε;
Α: Γιατι μου ειπες ψέματα;
Ε: Ορίστε;
Α: ΕΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΨΕΜΑΤΑ ;
Ε: Καταρχας μην φωνάζεις, χαμήλωσε τον τονο σου.
Α: Ευρυδίκη μην παίζεις με τα νευρα μου! Πες μου για ποιον λογο μου ειπες πως ήσουν δήθεν τουαλέτα.
Ε: Εσένα τι σε νοιαζει; Ήρθα δεν ήρθα; Ποιο ειναι το προβλημα σου;
Α: Οτι μου ειπες ψέματα!
Ε: Δεν ειμαι υποχρεωμένη να σου πω την αληθεια. Ουτε μπαμπας μου είσαι ουτε γκομενος μου.
Α: Πρόσεχε πως μου μιλας! Προϊστάμενος σου είμαι αν θυμασαι.
Ε: Και τι με αυτο; Πρεπει δηλαδή να σου λεω ανα πάσα στιγμη που ειμαι και τι κανω;
Α: ΝΑΙ!
Ε: Ωραια λοιπον με τον κ. Ζωγράφο ήμουν. Και περασα πολυ καλα.
Α: Σου ειπα να μην ασχολείσαι μαζι του; Ε;
Ε: Άγγελε δεν ειμαι δούλα σου να κανω οτι θες.
Α: Με ακουσες τι ειπα;
Ε: Με πονάς, ασε το χερι μου.
Α: Εμενα θα με ακούς. Και θα με υπακους.
Ε: Ενταξει ασε με.
Α: Δεν θελω.
Ε: Άγγελε σε παρακαλω.
Α: Γιατι τι θα παθω;
Ε: Εχω δουλειά.
Α: Ελα μεσα.
Ε: Αγγελε δεν θελω.
Α: Ειπα ελα.

Χαιιι!  Τι κάνετε; Πειτε μου την γνώμη σας ρε παιδια!  Τι θα κανει η Ευρυδίκη ; Θα περάσει αλλη μια μέρα μαζι με τον Άγγελο ; Πειτε μου στα σχολια και πατήστε το αστερακιιουυυμμμ. Σμουτςς 😘😘😘

    

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Onde histórias criam vida. Descubra agora