30. Στο νοσοκομείο.

524 51 1
                                    


   Μόλις το ασθενοφόρο έφτασε έξω από το εμπορικό κέντρο όλοι αναρωτήθηκαν τι είχε γίνει. Η Ευρυδίκη είχε σοριαστει κάτω και σφαδαζε από τους πόνους ενώ οι γονείς της μόλις είχαν φτάσει. Ο Αγγελος και η Έλλη βρισκοντουσαν παραδίπλα και είχαν καταλάβει πως κάτι περίεργο συνέβαινε στο κέντρο, ωστόσο δεν βγήκαν να δουν τι.

     Ο οδηγός του ασθενοφόρου μαζί με το φορείο και άλλους 2, γρήγορα έφτασαν πάνω όπου και πήραν την Ευρυδίκη. Οι γονείς της δεν ανέβηκαν γιατί δεν ήθελαν να δουν σε τι κατάσταση βρισκόταν η κόρη τους. Όμως ο Άγγελος μόλις κατάλαβε ποια βρισκόταν στα χέρια των γιατρών με μιας βγήκε έξω από το κατάστημα, τρέχοντας και σπρώχνωντας όποιον βρει μπροστά του φώναζε στους γιατρούς.

Α: Τι έγινε;;; Πείτε μου!
Γ: Είστε συγγενής της;;
Α: Όχι.
Γ: Συγνώμη κύριε δεν γίνεται.
Α: Θέλω να έρθω μαζί της.
Γ: Σας παρακαλώ κύριε, μόνο οι κοντινοί συγγενείς.
Α: Ρε! Με ακούς που σου μιλάω! Θέλω να μάθω! Αυτή η γυναίκα κουβαλάει το παιδί μου στα σπλάχνα της!

     Ξαφνικά από ένα σημείο εμφανίζεται η αδερφή της Ευρυδίκης, Ανδριάνα η οποία άκουσε ό, τι ειπώθηκε.

Αν: Όπα τι;;;
Γ: Υπάρχει αιμορραγία. Ίσως....
Α: Ίσως τι; Μίλα!!
Γ: Ίσως υπάρχει αποβολή.
Αν: Άγγελε τι λες; Τι έχεις με την αδερφή μου;; Πως, πότε!?
Α: Ανδριάνα άλλη φορά αυτά. Θα την σώσετε έτσι δεν είναι;
Γ: Τίποτα δεν είναι σίγουρο.
Α: Με άκουσες; Εάν έστω και ένας τους πάθει κάτι θα το μετανιώσεις πάρα πολυ ακριβά! Το κατάλαβες;
Γ: Πρέπει να φύγω.
Α: Το κατάλαβες;;;
Γ: Πρεπει να φύγω συγνώμη.

    Ο Άγγελος απογοητεύτηκε και μετάνιωσε πίκρα για την απιστία του. Είδε την Ευρυδίκη σε αυτήν την κατάσταση και λύγισε. Έπεσε στα γόνατα και με τα βαριά χέρια του έπιασε το κεφάλι του.

Α: Γιατί;; Γιατί χριστέ μου!
Αν: Σήκω να πάμε στο νοσοκομείο.
Α: Τι;
Αν: Σηκω πριν το μετανιώσω.

   Έτσι και έγινε. Ο Άγγελος μαζί με την Ανδριάνα κατευθυνθηκαν για το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν η Ευρυδίκη.

Αν: Για πες λοιπόν. Τι ήταν αυτό που άκουσα;
Α: Με την Ευρυδίκη... Με την Ευρυδίκη είχαμε μια μικρή σχέση. Δεν κράτησε πολύ.
Αν: Δηλαδη πόσο κράτησε;
Α: Δεν μετράω και τις ημέρες. Θα ήταν 4 μήνες.
Αν: Και το μωρό; Πως συναντήθηκατε; Α: Ήταν ασκούμενη στο πλοίο που δούλευα ως καπετάνιος.
Αν: Από τον Μάιο να φανταστώ. Άρα εσύ είσαι ο πατέρας.
Α: Περίπου.
Αν: Τι εννοείς περίπου;

    Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κινητό του. Ήταν η Έλλη. Την είχε ξεχάσει εντελώς. Την είχε αφήσει στο εμπορικό κέντρο και ούτε καν που την ενημέρωσε πως θα φύγει. Της το έκλεισε αλλά εκείνη επέμενε. Και μια και δυο και εφτά κλήσεις μέχρι που βαρέθηκε και το έκλεισε τελείως.

Α: Στους γονείς σου δεν θα πεις ότι εγώ είμαι ο πατέρας συννενοηθηκαμε; Αν: Δεν θα το έλεγα έτσι και αλλιώς.
Α: Θα τους πω ότι ειμαι ο ανώτερος της οπότε ήρθα να δω τι γίνεται. Αυτό. Αν: Και πότε θα τους το πείτε;
Α: Όταν θελήσει η ίδια θα τους το πει.
Αν: Μάλιστα.

   Μέτα από λίγο έφτασαν στο νοσοκομείο και πήγαν να ζητήσουν τον όροφο από την υποδοχή. Βρισκόταν στο χειρουργείο. Ανέβηκαν στον 3ο όροφο που βρισκοντουσαν και οι γονείς της.

Αν: Μαμά μπαμπά! Τι γινεται; Κανένα νέο;
Πη: Όχι Ανδριάνα μου τίποτα. Δεν βγαίνει κανένας να μας πει. Μα Παύλο βλέπω καλά; Ο φίλος σου ο Άγγελος δεν είναι αυτός;
Παυ: Ναι. Τι κάνει εδώ;
....
Παυ: Άγγελε εσύ;
Α: Ο ο Παύλος! Τι κάνετε;
Παυ: Ε για να είμαστε εδώ μάλλον όχι καλά; Εσύ; Γιατί είσαι εδώ;
Α: Είχα μια μαθητευόμενη, Ευρυδίκη λεγόταν αλλά έφυγε λόγω άδειας και μου είπαν πως νοσηλεύεται, ήρθα να την δω.
Παυ: Μπα σε καλο σου! Πηνελόπη!
Πη: Τι είναι βρε Παύλο;
Παυ: Ο φίλος μου ο Άγγελος από δω είναι ο καπετάνιος του πλοίου που ήταν η Ευρυδίκη.
Α: Α! Κόρη σας είναι! Ποπό σύμπτωση! Πη: Ήρθες να την δεις;
Α: Ναι. Την συμπαθούσα αρκετά, πέρα από την δουλειά ήταν και καλή συντροφιά για να λέμε τα προβλήματα μας, τις ανησυχίες μας.
Αν: Ναι είμαι σίγουρη.
Α: Σας είπε τίποτα ο γιατρός; Μιλήσατε;
Πη: Δυστυχώς όχι. Κανένας μέχρι στιγμής!
Παυ: Ανησυχώ πολύ!
Αν: Μπαμπα θα σου ανέβει η πίεση ηρέμησε!
Πη: Φοβάμαι για την κόρη μου!
Α: Ησυχάστε όλα καλά θα πάνε.

     Μετά από 3 ώρες αναμονής, ο γιατρος επιτέλους βγήκε από το χειρουργείο για να ενημερώσει την οικογένεια.

Γ: Η οικογένεια Βασιλακάκη;
Παυ: Μάλιστα!
Α: Μιλήστε γιατρέ!

  Γειαααα! Τι λέτε να έγινε με την Ευρυδίκη; Εσείς τι θα θέλατε να γίνει; Πείτε μου στα σχόλια κι πατήστε το αστεράκι κάτω αριστερά! Σμουτςςς😘😘😘

"Θάλασσα ξελογιάστρα" Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon