Οι μέρες περνούσαν και η Ευρυδίκη συνέχιζε να ζει επάνω στο πλοίο χαρούμενη ανάμεσα σε 2 άντρες. Άγγελος και Θοδωρής. Η σχέση της με τον Θοδωρή προς μεγάλη της έκπληξη ήταν ακόμα κρυφή. Δηλαδή για τον Άγγελο. Κανένας δεν τολμούσε να του το πει. Τον φοβόντουσαν. Όλοι τον φοβόντουσαν. Μπορεί να μην το έδειχναν αλλά ήθελαν να τα έχουν όλοι καλά μαζί του. Ήταν άγριος και νευρικός. Από τα παιδικά του χρονια δεν είχε καλές σχέσεις με την ηρεμία και με τον ετεροθαλή αδερφό του επίσης, αλλά ούτε και με τους γονείς του.
Η Ευρυδίκη ωστόσο προσπαθούσε να αποφύγει τους δικούς της γονείς. Ήξερε πως έπρεπε να τους πει για την σχέση της με τον Θοδωρή αλλά πως μπορούσε να πει στον καρδιακό πατέρα της ότι είχε σχέση με έναν άντρα περίπου 15 χρόνια μεγαλύτερο της; Πως θα το έλεγε στην μητερα της που η ίδια είχε τέτοια μεγάλη συμπάθεια στον, πρώην, πλέον γαμπρό της; Η αδερφή της δεν είχε πρόβλημα, όμως αυτός που πραγματικά θα είχε πρόβλημα ήταν ο Αγγελος και θα ερχόταν η μέρα που θα το μάθαινε. Δεν θα μάθαινε μόνο ο Αγγελος για ένα τέτοιο μυστικό αλλά και η Ευρυδίκη θα μάθαινε κάτι που ίσως να ειναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές της ζωής της.
........................................................................Ήταν Δευτέρα και το πλοίο μόλις είχε πιάσει Ίο για διανυκτέρευση. Ο Θοδωρής είχε κατέβει για κάποιες εξωτερικές δουλειές στο λιμεναρχείο της περιοχής και ο Άγγελος ήταν απασχολημένος μετρώντας τα συνολικά μίλια του πλοίου για τον μήνα εκείνο. Η Ευρυδίκη είχε λίγο ελεύθερο χρόνο και τηλεφώνησε στην κολλητή της Αναστασία για να της πει τα τελευταία καυτά νέα της.
Α: Ναι;
Ε: Αναστασία η Ευρυδίκη είμαι.
Α: Έλα βρε κοπέλα μου, έχουμε να τα πούμε ένα μήνα. Τι έγινε χάθηκες τελείως, πως περνάς, πες μου τα νέα σου.
Ε: Πες μου εσύ τα δικά σου και θα σου πω και εγώ τα δικά μου.
Α: Ο Γιώργος μου έκανε πρόταση γάμου! Κλείσαμε ημερομηνία στις 10 Σεπτεμβρίου! Θα έρθεις έτσι;
Ε: Συγχαρητήρια φιλενάδα μου! Πολύ χαίρομαι! Θα προσπαθήσω να πάρω μια άδεια για τρεις τέσσερεις μέρες αλλά δεν το υπόσχομαι κιόλας.
Α: Έλα πεισε τους λίγο μωρέ! Να δεις και τους γονείς σου, την Ανδριάνα, τον Στέφανο.
Ε: Έχω βρεθεί με τον Στέφανο. Μιλήσαμε και αποφασίσαμε να χωρίσουμε. Δηλαδή εγώ το αποφάσισα.
Α: Σοβαρά; και ο γάμος;
Ε: Δεν υπάρχει γάμος. Του έδωσα το δαχτυλίδι πίσω. Έτσι και αλλιώς για ποιον λόγο να μέναμε μαζί; Εγώ δουλεύω εδώ, αυτός εκεί, χάθηκε η φλόγα, ο έρωτας, χάθηκαν όλα.
Α: Έχεις δίκιο. Όμως χωρίς εσένα ο Στέφανος είναι ένα τίποτα. Τον είδες φαντάζομαι πόσο είχε αδυνατίσει. Άφησε μούσια, μαλλιά, παραμεληθηκε τελείως.
Ε: Κάποια θα βρει, είμαι σίγουρη. Εξάλλου δεν είναι και κανένας χάλιας. Βοηθήστε τον λίγο να πάρει τα πάνω του. Όλο και κάτι θα καταφέρετε.
Α: Τέλος πάντων. Πες μου τα νέα σου. Τι γίνεται εκεί πάνω;
Ε: Λοιπόν.......
YOU ARE READING
"Θάλασσα ξελογιάστρα"
Romance" Ίσως είναι η αγάπη μου για την θάλασσα, ίσως ενα αποθημένο, ίσως κάτι ανώτερο που με κάνει να ονειρεύομαι και να γράφω αυτό το βιβλίο " Μια γυναίκα της θάλασσας που περιπλανιέται στα βαθιά νερά του Αιγαίου ερωτεύεται τον ανώτερο της ενώ είναι...