פרק 12-
*טס*-
כמה מטומטמת אני מאחת עד עשר לנהוג בשתיים בלילה עד פאקינג בוסטון כדי לעזור לאויב המושבע שלי??. יודעים מה אפילו אל תגידו לי אני יודעת שאני טיפשה אבל משום מה הוא באמת נשמע לא משהו ואני לא יכלתי להתעלם מהתחינה שלו, לא אחרי שראיתי את הצד הרגיש שלו ביום ההולדת של אבא שלו. אז הנה אני בבוסטון לבושה בטייץ וחולצה מהוה עם הלוגו של הקבוצה מחוץ למועדון לילה. נפלא... הוא בתוך פאקינג מועדון לילה ואין סיכוי שאני יכולה להכנס לבושה ככה.
בדיוק שהתכוונתי להתקשר אליו שמעתי מישהו קורא בשמי ועייני עפו מיד ללוק שיצא מהדלת קצת מתנדנד. הוא היה לבוש בג'ינס כהה וחולצה שחורה מכופתרת עם נקודות לבנות שהדגישה את שרירי הזרוע הענקיים שלו. לא... בחיים לא לחשוב או להסתכל על השרירים של הזרועות שלו.
״זה מקרה החירום החשוב שלך?״ הזעפתי פנים לעבר המועדון שממנו בקעה מוזיקה רועשת ומלא אנשים עמדו בתור להכנס אליו.
״יאפ... אני לגמריי נטוש... לגמריי...״ הוא קצת התנדנד ואז התיישב על המדרכה המלוכלכת.
״אני בטוחה שיכלת למצוא בחורה נחמדה שתטפל בך ותיקח אותך הביתה״ גלגלתי עייינים.
״לא... זה מסוכן ללכת עם זרים״ הוא חצי ציחקק, חצי שיהק.
פאק... הוא היה ממש גמור. הוא באמת היה זקוק לעזרה והחברים השמוקים שלו בטח נטשו אותו או מצאו משהו יוצר מעניין.
״אולי כשאתה בן 8... בוא נלך הביתה, אני עייפה״ בלעתי רוק ונסיתי להלחם בדחף להעביר יד בשערו ולסדר את הבלאגן החום כהה שעל ראשו.
ידו של לוק לפתע עטפה את השוק שלי ומגעו תפס אותי לא מוכנה בכלל. הבטתי עליו והוא חייך ונעזר ברגל שלי כדי לעמוד על הרגליים. אלוהים ישמור... הערה לעצמי- לא לתת ללוק פרקינס לגעת בי, אף פעם.
״הביתה״ לוק הנהן.
נכנסנו למכונית שלי ואני נאלצתי לעזור לו עם החגורה כשהוא הסתבך איתה. רכנתי מעל מושב הנהג ומעל הגוף שלו שהיה נוקשה והפיץ חום ונסיתי להתעלם מכל זה בזמן שחגרתי אותו.
הנסיעה הייתה שקטה עד שלוק החליט להדליק רדיו ולהצטרף לבריטני ספירס בגרסה רוקיסטית ל- toxic וכמובן לשחוט את השיר. זה היה דיי משעשע אז בשיר הבא של twenty one pilots הצטרפתי אליו וכל הדרך הייתה שירים, צרחות, זיופים וצחוק רועם.
לשעה קלה שכחתי שמי שיושב לצידי הוא האויב הוא שהוא העיר אותי באמצע הלילה להביא אותו ממועדון בבוסטון במקום להתקשר למונית מפגרת או משהו.
״הו, הגענו!!!״ לוק צעק בהתרגשות והצביע לכיוון הדירה שלו כאילו ראה מינימום את סנטה קלאוס.
״כמה מרגש״ גיחכתי ולוק לפתע הפנה אליי את ראשו.
״אמרו לך פעם שאת הנהגת הכי טובה בעולם?״ הוא שאל ועיניו הכחולות היו גדולות ויפות.
״המממ... לא״ הנדתי בראשי.
״כי את לא... אבל אני חושב שאני רוצה שתהיי הנהגת שלי״ הוא חייך חצי חיוך ממיס תחתונים.
״לא אני עסוקה מידי, מפונק... עכשיו צא לי מהמכונית ולך הביתה״ גלגלתי עיינים רק כדי לא להסתכל על הפנים שלו.
אלוהים... כמה פתאטית אני יכולה להיות? הוא רק גבר.
״לא... נוח לי מידי כאן״ הוא נשען לאחור במושב ועצם עיינים.
״לוק! מה אתה עושה?!״ אין מצב שהוא נשאר במכונית שלי, אין פאקינג מצב.
״ישן״ הוא פיהק ואני מיד הורדתי מעצמי את חגורת הבטיחות.
״אני לוקחת אותך הביתה״ הכרזתי בנחישות.
יצאתי מהמכונית ופתחתי את הדלת שלו. זה לקח כמה דקות של מאבק אבל בסופו של דבר שכנעתי את לוק לתת לי להוציא אותו מהמכונית ולהכנס לתוך הבניין שלו.
הגענו לדירה שלו והוא חיטט בכיסים דקה ארוכה עד שמצא את המפתח לדלת. חטפתי אותו מהיד שלו ופתחתי את הדלת.
״קדימה, פנימה״ דחפתי את גבו מאלצת את הגבר הזה ששקל כמעט כפול ממני והיה עשוי שריר טהור להכנס לתוך הדירה שחלק עם התאום נפש הלא פחות אידיוט שלו- ג׳ייס קולדוול.
״הו שיט! שששש...״ הרגל של לוק נתקעה ברגל של שולחן קטן שעמד ליד הדלת מתחת למתלה קטן.
״אתה מנסה להשתיק רהיט?״ הרמתי גבה ולוק צחקק.
״שיט... אני ממש שיכור, אה?״ הוא חייך חיוך מתנצל.
״יאפ... בוא ניקח אותך למיטה״ הדלקתי את האור במבואה ולוק הוביל אותי לחדרו.
ראיתי את החדר שלו מידי פעם בפעם מרחוק מהחלון של החדר שלי אבל להיות בפנים היה שונה לחלוטין. החדר היה באותו גודל של החדר שלי ועל הקירות הלבנים היו תלויים פוסטרים של להקות וכוכבי הוקי שהכרתי את השמות של כולם. היה לו מדף עם כל התארים שגרף בשנים האחרונות ב׳פנוויל׳, שולחן קטן עם מחשב נייד וצמוד אליו כיסא עם ערימה של בגדים מלוכלכים. חדר של גבר במלוא מובן המילה.
״פאק... למה כל כך חם כאן?״ לוק תהה בקול לפני שתלש מעצמו את החולצה שלו.
העיינים שלי לא יכלו שלא לבהות בו. הבטן שלו הייתה שטוחה והריבועים שלו היו שישיה מושלמת ויפיפה. לוק היה גבר יפה בכל מובן והיה קשה להתעלם מהעובדה שפיזית הוא היה פאקינג מושלם.
״לוק...״ ניסיתי לעצור אותו אבל ההתנגדות שלי הייתה רפה עד לא קיימת.
הוא התפשט עד לבוקסר שחור צמוד מידי לטובתו שחשף הרבה יותר מה מתאר של הזין שלו... שיט...
״מה?״ הוא ענה רק אחרי שהתפשט והפה שלי הפך ליבש מידי.
״לך לישון״ מלמלתי לבסוף והסטתי את מבטי מהקוביות שלו.
״אני לא עייף״ לפתע הקול שלו הפך למחוספס ומלא סקס.
״אתה שיכור, אתה צריך ללכת לישון״ הנדתי בראשי.
״למה את תמיד כל כך פאקינג בוסית?״ הוא צחק ואני מיד שלחתי אליו מבט חד.
״ככה״ גיחכתי בהעדר תשובה קוהרנטית כשהשישיה שלו ממש מול העיינים שלי.
״טס... את צריכה מפית?״ הוא שאל.
״מפית? בשביל מה?״ לרגע הייתי בטוחה שהאלכוהול הרג לו סופית את תאי המוח שיש לו.
״לנקות את הריר שנוזל לך״ הוא חייך חיוך ניצחון והעביר יד על שרירי הבטן שלו.
״לך להזדיין, פרקינס!״ ירקתי לעברו בזעם.
״את יכולה ללקק אותם, אני יודע שאת רוצה״ הוא חייך חיוך שחצני וממיס תחתונים.
״בחלומות שלך, אידיוט!״ נהמתי וידעתי שאני חייבת לצאת מכאן לפני שזה יהפוך למרחץ דמים או משהו אחר שעליו אני ידעתי שאתחרט.
״שיט... אני פאקינג שיכור ואני אומר דברים מטומטמים, סליחה״ הוא הניד בראשו ולפתע כל האויר יצא לו מהמפרשים.
הוא התיישב על המיטה ואז אחז בידי והפיל את שנינו לתוך המיטה הרכה והחמימה. לפני שהצלחתי לומר משהו הוא כיסה את שנינו והריח שלו שהיה נעים וגברי עטף אותנו.
״תודה, טס... לילה טוב״ הוא פיהק ונישק את מצחי.
זרעותיו היו גדולות וחמות והייתי כל כך עייפה פתאום... בלי לחשוב על זה יותר מידי עצמתי עיינים ולקחתי את ההזדמנות היחידה שתהיה לי להתכרבל במיטה עם גבר כמו לוק פרקינס.*לוק*
תחת. זו בדרך כלל הייתה יותר המומחיות של קלרמן אבל הבוקר זו לגמריי נהפכה למומחיות שלי. התחת הקטן והעגול היה צמוד לזין שלי שהציג זיקפת בוקר מרשימה וכואבת ואני באופן מידי הנחתי את ידי על המותניים הצרות וחיככתי את הזין שלי בין לחיי הישבן המופלא הזה. ידעתי שזה לא אחד מהחברים המזוינים שלי כי המותניים האלה היו צרות מידי ובפעם האחרונה שג׳ייס בטעות נרדם במיטה שלי כשהיה שיכור הוא פשוט העיף אותי מהמיטה עם הגוף הגדול שלו שהוא בקושי שלט עליו בזמן השינה.
זו הייתה אישה... אישה עם מותניים הדוקים, תחת מופלא וריח של שדה פרחים באביב. ואל פאקינג תשאלו אותי איך אני יודע מה הריח של שדה פרחים באביב.
״המממ״ הקול העדין גנח בשעה שהזין שלי התחכך דרך הבוקסר בין פלחי ישבנה.
פאק... הזין שלי רק התעבה משניה לשניה ועיני נפקחו מעט בכוח כי האלכוהול של אתמול בהחלט גבה ממני מחיר. שיער זהוב וגב חצי חשוף עם עור לבן ובוהק ורך למראה. שיט... רציתי ללקק את העור הזה ולטעום אותה. לטעום את טס.
טס?! הו פאק, הו פאק!!!.
אירועי הלילה התחילו להכות בי בגלים והבנתי שאני שוכב במיטה שלי עם טס. אני מחכך בה את הזין שלי. אני מחכך בה את הזין שלי והיא אוהבת את זה.
הידיים שלי מיד נגעו בבטנה השטוחה ונשלחו אל מתחת לחולצה הרחבה שלה. ידעתי שאני חייב לפעול מהר לפני שהיא תעיף אותי שוב ואני אצטרך ללטף את הזין שלי במקלחת.
״המממ... כן...״ היא מלמלה כשידיי חפנו את שדיה מעל לגוזיית הספורט שלה.
פאק... מתאימים בדיוק לכף היד שלי. מתאימים בדיוק ואני בטוח שהם יפים וטעימים... אלוהים אני רוצה לטעום אותם.
כשהמחשבה חלפה במוחי טס הסתובבה אליי ועיניה הכחולות נפקחו באימה.
״לוק?״ הקול שלה היה מלא בפאניקה ואני הנדתי בראשי.
״רק ישנו, הכל בסדר״ נסיתי להרגיע את טס לפני שהיא תכנס למצב פאניקה מלא.
״אני ממש חייבת ללכת״ פניה הבהירות האדימו והיא פשוט זרקה מעליה את השמיכה וזינקה מהמיטה שלי.
הכפכפים שלה היו על רגליה מהר מידי ולפני שהמוח האיטי ושטוף האלכוהול שלי הספיק להבין מה פאקינג קורה היא הייתה מחוץ לדלת.
נהדר... עכשיו הזין שלי קשה כמו אבן והבחורה היחידה שיכלה לעזור לי עם זה ברחה מכאן כאילו הייתי מינימום פרדי קרוגר. מה לעזעזאל לא בסדר בי? מה לעזעזאל לא בסדר בה?.
הזין שלי הציק לי וידעתי שהוא לא יעזוב עד שאני אקל עליו אז ליטפתי אותו ובכוונה השתדלתי לא לחשוב עליה, בכלל. אבל זה היה לשב ולזין שלי היו רעיונות אחרים והוא הסכים לגמור רק כשהעליתי בראשי פנטזיה מפורטת עליי ועל טס במלתחות של הזירה.
״אתה פשוט נדפקת, פרקינס״ מלמלתי לעצמי כששכבתי במיטה ונתתי להאנגאובר שלי להתעלל בי.
הייתי חייב להוציא אותה מהראש שלי... לא רדפתי אף פעם אחרי אף אחת ולא התכוונתי להתחיל עכשיו, לא אחרי טס ולא אחרי אף אחת אחרת לא משנה עד כמה אני פאקינג רוצה אותה.
YOU ARE READING
On the ice
Romanceטס דאונס תלמידת שנה ג׳ באחד מהקולג׳ים הכי טובים במדינה ושחקנית הוקי נשים מבטן ולידה נמצאת בבעיה. קבוצת ההוקי שהיא הקפטנית שלה עומדת לאבד את כל התקציב שלה ולהסגר... אחרי עונה מחורבנת, שחקניות שלא מוכנות להשקיע באמת והמטרה שלהן היא בעיקר ליצור קשרים ע...