5. Bölüm

5K 504 288
                                    


İYİ OKUMALAR...💜

"Benim Jimin."

Jimin'in sesini duymamla adeta rahatlamıştım. Elimde ki tavayı yere doğru indirerek kapıyı açtım. Jimin elinde tuttuğu ceketimle bir bana birde tavaya baktı.

"O tavayı yavaşça yere bırak."

Söylediğine karşı kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Elimle bir dakika anlamında işaret ederek mutfağa gittim ve tavayı bıraktım. Tekrar Jimin'in yanına geldiğimde gülümseyerek konuştu.

"Kafede ceketini unutmuşsun. Kafe sahibi tanıdık olduğu için beni aradılar."

Bana uzattığı ceketi alıp gülümsedim.

"Teşekkür ederim Jimin. Bu günlerde biraz dalgınım."

"Farkındayım."

Otuz iki diş gülerek söylemişti. Aynı şekilde bende ona gülümsedim. Evet şuan güzel güzel gülüyordum ama Jimin gittikten sonra korkudan ne yapacaktım içten içe onu düşünüyordum. Jimin'in düşünceli olduğumu fark etmesi uzun sürmedi.

"Bir şey mi oldu?"

"Iıı hayır."

Dudaklarını büzerek bana bakıyordu.

"Evde kimse yok mu Eun Mi?"

"Hayır kimse yok. Bugün ne yazık ki tek kalacağım evde."

Jimin tek kaşını kaldırmış şekilde bana baktı.

"Korkuyor musun? Çığlık atmanı duydum artı kapıyı tava ile açtın."

O kadar bağırırsan herkes duyar tabi Eun Mi. Aferin sana. Aslında korktuğumu belli etmek istemiyordum.

"Bir anda ses duyunca öyle çığlık attım ya korktuğumdan değil yani."

Son zamanlarda yalan kotamı fazlasıyla dolduruyordum. Jimin "Tamam" anlamında onayladı ve el salladı.

"O zaman iyi geceler Eun Mi."

Bende ona el salladım ama içten içe gitmese keşke diyordum. Jimin arkasını dönüp merdivenlerden ineceği sırada arkasından seslendim.

"Jimin.."

Arkasını dönüp bana baktı.

"Efendim."

Bunu söylemek benim için ne kadar zor olsa da söyleyecektim. Yoksa evde kalp krizi geçirebilirim.

"Ben uyuyana kadar yanımda kalsan?"

Jimin haklı çıkmanın vermiş olduğu mutlulukla tebessüm etti.

"Korktuğunu itiraf mı etmiş oluyorsun şimdi."

"Hey dalga geçeyim deme sakın."

Ağzını fermuar kapatır gibi yapıp içeri girdi. Şuan tipimin ne halde olduğunu çok merak ediyorum açıkçası. Ev halim tam bir fiyasko. Jimin'e elimle salonu göstererek oturmasını sağladım. Bense ayakta durmuş Jimin'e bakıyordum.

"Bir şey içmek ister misin?"

"Hayır. Sağol. "

Yavaşça Jimin'le aramda biraz mesafe kalacak şekilde yanına oturdum. Şuan gerçekten çok utanıyordum. Jimin'den rica ettiğim şey beynimde tekrar ediyordu. Ellerimi yüzüme götürüp yüzümü kapattım. Parmaklarımın arasından Jimin'in bana baktığını fark ettim.

"Utanmana gerek yok Eun Mi."

"Eve gidecektin dimi? Senin de rahatını bozdum."

Gülümseyerek bana baktı.

Side School  /Min Yoongi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin