Final Bölümü

5.1K 426 247
                                    


(SON) İYİ OKUMALAR....💜🙆

Şaşkınlığımızdan dolayı Jimin'le bir Tae ve kıza, birde birbirimize bakıp duruyorduk. Tae kızla beraber arkamızda, çaprazımızda kalan masaya oturduğunda bizi elbet göreceğini bildiğimden yavaşça ayağa kalkıp yanlarına yaklaştım.

Hem anlamadığım şey Tae çocukların yanına gitmiyor muydu? Bu kız nereden çıktı? Yanlarına iyice yaklaştığımda Tae gözleri kocaman açılmış şekilde bana bakmaya başladı.

''Eun Mi senin burada ne işin var?''

Zoraki bir tebessüm atıp sorusuna cevap verdim.

''Ben Yoongi'lerle beraber burada bir şeyler içiyorum da, asıl senin ne işin var? Çocukların yanına gideceğini söylemiştin.''

Kız şaşırmış olmalı ki Tae'ye imalı bakışlar attı.

''Bu kız kim?''

Tae'nin cevap vermesini beklemeden kendimi tanıtmaya başladım.

''Ben Eun Mi, Tae'nin kardeşiyim.''

Kız bana elini uzatıp sıkmam için beklediğinde gülümseyerek sıktım ama hala bir şey anlamamıştım. Kısa bir süre sonra arkamda birini fark ettiğimde hızla döndüm ve bu tabi ki de Jimin'di.

Kız Jimin'i görünce şaşkınlıktan eliyle ağzını kapatıp bakmaya başladı.

''Bu gün markette karşılaşmıştık öyle değil mi?''

Jimin şaşkınlıktan sadece onaylar şekilde başını salladı. Kız yanında ki boş iki sandalyeyi gösterip oturmamız için işaret etti.

''Tae'nin ilişkinizden haberi var dimi?''

Tae'ye baktığımda içtiği suyu püskürtüp bize bakmaya başladı.

''Sen Jimin'i Yoongi ile karıştırdın sanırım, bak şurada ki çocuğumu diyorsun?''

Tae'nin işaret parmağı ile gösterdiği yere baktığımızda Yoongi'yi gösterdiğini anlamıştım, kız ise hızla Yoongi'ye bakıp başını olumsuz anlamda salladı.

''Hayır o değil, bu gün markette Eun Mi Jimin'in yanına gelip 'Aşkım' dedi.''

Hızla Jimin'e dönüp yanaklarını sıktım ve zoraki bir kahkaha attım.

''Ahah yok canım ne sevgilisi, biz öyle arada deriz birbirimize.''

Tae inanmamış olmalı ki tek kaşını kaldırıp sorgular şekilde bakmaya başladı.

''Ben niye duymadım bu zamana kadar.''

Sıcak bastığı için tişörtümü çekiştirip duruyordum. Tam cevap vereceğim sırada yanağımdan öpülmesiyle hemen arkamı döndüm.

''Yoongi sen miydin? Ödüm koptu.''

''Başka kim olacak? yoksa Jimin'mi?''

Dalga geçercesine güldüğünde karnına bir tane geçirmemek için kendimi zor tutuyordum. Yoongi önce Tae'ye sonrada kıza bakıp gülümsedi.

''Bu gün bir yanlış anlaşılma oldu sanırım, Eun Mi'nin sevgilisi benim.''

Kız başını sallayarak gülümsediğinde Yoongi bakışlarını bize çevirip ikimizinde kolundan tutup kaldırdı.

''Hadi sizde bu iki sevgiliyi baş başa bırakıp masanıza dönün.''

Ne sevgilisi? benim niye haberim yok? Tae'ye baktığımda eliyle git anlamında işaret etti. Başımı sallayıp kendi masamıza geldiğimde telefonuma mesaj gelmişti. Hızla mesajı açıp okumaya başladım.

Side School  /Min Yoongi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin