İYİ OKUMALAR.....💜🙆
Duyduğum şeyle adeta dona kalmıştım. Bir an Yoongi şaka yapıyor sansam da yüz ifadesinden öyle olmadığını çok rahat anlayabiliyordum. Okula gelene kadar ağzımı açıp bu konu hakkında hiçbir şey söylememiştim,zaten Yoongi'de cevap bekliyor gibi değildi.
Okula yaklaştığımızı fark ettiğim de bir anda aklıma Yoongi araba ile okula girerse Min Jee'nin bizi görebilme ihtimali geldi. Hızla olduğum yerde doğrulup elimi kapıya yönelttim.
''Ben burada ineyim.''
Dediğimi umursamadan arabayı okula doğru sürmeye devam ettiğin de ellerimi birbirine vurup ses çıkarttım.
''Hey kime diyorum ben.''
''Çok konuşuyorsun Eun Mi''
Tabi çok konuşacağım sonuçta olan bana olacak sana değil. Okulun bahçesine girdiğimiz de Yoongi'yi durdurmak için çok geç olduğunu anladım. Bakışlarımı Yoongi'ye çevirip dik dik bakmaya başladım.
Bir kerede burnunun dikine gitmeyip yanında ki insanı dinlemeyi denese keşke. Dönüp bana bakmadığı için daha çok sinirlendim bu yüzden bakışlarımı etrafta gezdirdim.
''Kahretsin.''
Min Jee'yi bize bakarken gördüğüm için bir anda bağırmıştım. Yoongi bir şeyler olduğunu anlamış olacak ki bana bakmaya başladı ama konuşmasına fırsat vermeden Yu Jin'in peşinden bizim okula giren Min Jee'yi görünce arabadan inip koşmaya başladım.
Bu sefer kesin bir şeyleri anlatacaktı Yu Jin'e ama fırsatım varken engellemem lazım. İkisini kantinde konuşurken görünce onları duyabileceğim mesafeye gelip dinlemeye başladım.
''Yu Jin, doğum günün falan mı var? Yoongi ve Eun Mi sürekli yan yanalar az önce de olduğu gibi, yani sana sürpriz mi hazırlıyorlar acaba?''
Yu Jin anlamaz bakışlarla Min Jee'ye bakıyordu. Bunu fırsat bilip aralarına girdim.
''Sürprizle alakası yok. Sadece Jimin ve Yoongi'nin sabah dersi olduğu için beni de okula bırakmak istediler, hem bizim ev yollarının üstünde.''
Yu Jin konuşmak için ağzını araladı ama Min Jee buna tabi ki de izin vermedi ve konuşmaya başladı.
'' 'İstediler' derken ben Jimin'i göremedim arabada, hem Yu Jin'in evi de onların yolunun üstü.''
Yu Jin'in yüzüne baktığım da sinirli olmasından ziyade üzgün olduğunu gördüm. Bir şeyler söyleyeceğini beklerken, hiçbir şey söylemedi ve arkasını dönüp gitti. Tekrar Min Jee'ye döndüğüm de iki elimle omuzlarından tutup ittirdim.
''Yeter artık! Git kime ne anlatıyorsan anlat. Sana kimse inanmaz zaten niye ciddiye alıyorsam.''
Yanımda beliren bedeni fark edince başımı o tarafa çevirip baktım. Tabi ki de Yoongi'ydi.
''Yine ne oluyor? Senin burada ne işin var Min Jee? Şimdi de liseli erkeklere mi sardın.''
Min jee, Yoongi'ye cevap vermeyip elinde ki telefona bir şeyler yazdı. Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonu cebimden çıkarıp mesaja baktım.
'Ses kaydını Yoongi'ye ve diğerlerine dinlettiğimde inanmayacaklarını sanmıyorum.'
Başımı telefondan kaldırıp dik dik Min Jee'ye bakmaya başladım. Ne ses kaydından bahsediyordu bu şimdi?
'Neyin ses kaydı?''
Mesajı gönderip cevabın gelmesini bekledim.
'Seninle bütün konuşmalarımızı ses kaydına aldım Eun Mi. Hadi şimdi Yoongi'yi buradan gönder ya da sen git.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanfictionSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"