İYİ OKUMALAR.... 💜 OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. 💜Ne konuştuklarını anlamak için yanlarına gidip Tae'nin tekrar buraya gelme ihtimaline karşı Yoongi ile aramda bir sandalye boş kalacak şekilde oturdum. Yu Jin'in yüz ifadesinden anladığım kadarıyla bir şey olmamıştı gayet güler yüzlüydü. Yoongi ise iki elini masaya koymuş bana bakıyordu.
"Tae senin abin mi?"
Direk abin mi diye sorduğuna göre ben gittikten sonra Yu Jin ona söylemişti. Arkadaşlarının tartıştığı kişinin kardeşi olmam her ne kadar onu memnun etmeyecek olsa da yalan söyleyemezdim.
"Evet"
"Neden Tae gelince saklandın?"
Bu söyleyeceklerim Jimin ve Haseok'un kulağına giderse ki Yoongi büyük ihtimal söyleyecektir. İkisinin de bana mesafe koyacağını düşünüyorum. Tae ile aram bozulmasın diye ama dediğim gibi yalan konuşmayacaktım.
"Dün Tae'nin Jimin ve Haseok'la aralarının iyi olmadığını fark ettim. Beni de onlarla aynı masada otururken görünce sorun çıkarmasın diye saklandım.
Yoongi söylediğim şeye karşı hafif bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Derin bir iç çekerek tekrar bana baktı.
"Abinin tartıştığı kişilerle görünmekten çekiniyorsun ama asıl kavga ettiği kişinin göğsüne yatıp saklanıyorsun ilginç."
"Nasıl yani Tae'nin kavga ettim diye bahsettiği o uyuz herif sen misin?"
Ahh gerçekten şu ağzımı koli bandı ile bantlamak istiyorum. Kavga çıkmasın diye utanç vericide olsa Yoongi'nin göğsünde saklandım şimdi kendi ellerimle kavgaya sebep olacaktım. Bu olanların üstüne daha kötüsü olamaz demiştim ben dimi? Lafımı geri alıyorum.
Eun Ji'ye baktığımda oda şok içindeydi. Tae'nin kavga ettiği kişinin Yoongi çıkacağını tahmin etmiyorduk. Bana kim büyü yaptıysa onu bulup mahvedeceğim. Bu kadar şanssızlığın ve olayın üst üste gelmesi hiç normal değil. Yoongi yine alaycı bir gülüş atıyordu.
"Olabilir"
Yoongi oturduğu yerden kalkıp hiçbir şey söylemeden yanımızdan gitti. Bense merak içinde Yu Jin ve Yoongi'nin ben yokken ne konuştuklarını merak ediyordum.
"Yoongi ile ne konuşuyordunuz?"
Yu Jin içtiği kahveyi masaya bırakıp bana baktı.
"Okul hakkında konuşuyorduk. Birde basketbol takımında oynadığını söyledi. Hatta her çıkışta antrenman yapıyormuş. Bana da öğretmesi için ricada bulundum. Biraz düşündü ama sonunda kabul etti."
Her gün antrenman yaptığını yeni mi fark ediyorsun Yu Jin? Ayrıca Yu Jin basketboldan pek haz eden bir kız değil bir anda ilgi duyması içimde saçma sapan düşüncelerin belirmesine neden oluyordu. Yine de bunu Yu Jin'e sormadan kendi kendime saçma şeyler düşünmeyecektim.
"Ne zamandan beri spora merak saldın özellikle basketbola. Sonuçta Tae'de basketbol takımında ondan öğretmesi için hiç ricada bulunduğunu hatırlamıyorum."
"Maksat Yoongi ile tanışmak. Hem beni beğenmiş tanımaktan zarar gelmez."
Seni beğendiğini söylediğim günü kara gün olarak ilan ediyorum Yu jin. Bir anda bu Yoongi'yi tanıma isteği de nereden çıktı. Yinede fazla tepkiler verip Yu Jin'e yakalanmak istemiyordum.
"Ne kadar sürer? Ona göre eve giderim ya da seni beklerim"
Bu soruyu nezaketen sormuştum ama içimden sende bizimle gel demesi için adeta yalvarıyordum. Çünkü onları yalnız başlarına bırakmak beni mahveder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
Fiksi PenggemarSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"