İYİ OKUMALAR.....💜🙆
Bir elimle Yoongi'yi dürterken diğer elimle de yataktan kalkmak için destek alıyordum. Hızla yataktan kalktığımda Yoongi'nin de gözlerini açtığını fark etmiştim ama hala Tae'yi fark etmediği için tekrar dürtmek zorunda kaldım.
''Yoongi kalk, Tae burada.''
Tae'ye çaktırmadan yarım ağızla Yoongi'ye mırıldandım. Söylediğim şeyi ilk idrak edemese de bir anda yataktan fırlayıp ayağa kalktı. Şaşkınlık içinde kapıda dikilmiş, bize bakan Tae'yi izliyordu. Dirseğiyle koluma dokunup mırıldanmaya başladı.
''Ne yapacağız şimdi.''
''Bilmiyorum.''
Tae yavaşça kapıyı kapatıp yanımıza yaklaştı.
''Rüya falan görmüyorum dimi? Lan manyak mısınız siz? Yoongi senin sevgilin yok mu?''
Yoongi önce bana sonra Tae'ye baktı.
''Hayır yok. Yani varda Yu Jin değil.''
Tae bakışlarını Yoongi'den çekip bu sefer bana dikti.
''Ne kaçırdım ben bir günde?''
''Özet geçecek olursam Yoongi ve Yu Jin sevgili değilmiş, Yoongi'de başından beri benim onu sevdiğimi biliyormuş ama yalan söyledim diye bana oyun oynamış. Dün bizim evde hep beraber oturup konuştuk, tabi Yu Jin biraz kırıldı ama benim ondan önce Yoongi'yi sevdiğimi duyunca bir şey diyemedi.''
Tae bir elini ağzına götürmüş şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Sanırım kimse olayların içeriğinin böyle olduğunu tahmin etmiyordu.
''Bu konuyu akşam konuşacağız artı az önce ki manzarayı da, şimdi bizim çocuklar aşağıda diye ses etmiyorum. Biraz evde takılacağız sizde okula gidin.''
Başımı 'Tamam' anlamında sallayınca Tae arkasını dönüp odadan çıktı. Bakışlarım direk Yoongi'yi bulmuştu.
''Akşama eğlence var. Neyse banyoya git yüzünü falan yıka bende üzerimi değiştireyim.''
Yoongi'nin beline ellerimi yerleştirip odadan çıkması için ittirdim. Kapıyı kapatıp hemen üzerime biraz kısa bir elbise geçirdim. Yani buna da bir şey demez umarım o kadar da kısa değil. Zaten benim genel olarak bütün kıyafetlerim kısa ve bu sıcakta pantolon giymek istemiyorum. Ben saçımı tararken Yoongi'de kapıyı tık tıklayıp odaya girdi.
''Hadi gidelim.''
Başımı sallayıp ayağa kalktığımda bakışları her zaman ki gibi giydiğim kıyafeti bulmuştu.
''Tamam şimdi şöyle yapıyoruz ben odadan çıkıyorum sende daha uzun bir elbise giyiyorsun.''
''Hayır.''
Hızla Yoongi'nin yanından geçip merdivenlerden aşağı indim. Arkamdan geldiğini ve bağırdığını net bir şekilde duyabiliyordum.
''Eun Mi cidden katil edeceksin beni çıkar şunu.''
Salona geldiğim de direk ayakta duran Namjoon'un arkasına geçtim. Sanırım aşağıdakilerin evde Yoongi'nin olduğundan haberi yoktu çünkü far görmüş tavşan gibi bakıyorlardı. (Özellikle Jungkook :D)
''Bu sıcakta uzun şeyler giyeceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun.''
Tae yayıldığı koltukta Yoongi'ye bakıp dudaklarını büzdü.
''Kaç senedir söylesem de laf dinletemiyorum, sana kolay gelsin.''
Yoongi derin bir iç çekip bana bakmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanficSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"