İYİ OKUMALAR.....💜🙆
Min Jee ve Yu Jin duygularımın karşılıksız olduğunu düşündükleri için karşılarında Yoongi'yi görmek onları fazlasıyla şaşırtmış olmalı. Neredeyse on beş saniye hiçbir şey demeden baktılar. Kendilerine geldiklerinde tabi ki de ilk konuşan Min Jee oldu.
''Yoongi çıkar mısın? Yu Jin'in Eun Mi ile konuşacakları var.''
Buradan gitmesi için arkadan Yoongi'yi çaktırmadan itiyordum ama bir eliyle elimi tutup durmamı sağladı. Yoongi'nin cevap vermeyip hala beklemesine karşı Yu Jin sessizliğini daha fazla koruyamadı.
''Eun Mi'nin bana kazık attığından haberin yok mu? Nasıl hala onun önünde durup korursun.''
Sesini o kadar çok yükseltmişti ki birazdan komşular cinayet işlendiğini sanıp buraya toplanabilirdi. Yoongi'nin arkasından çıkıp Yu Jin'in önünde durdum. O kadar öfkeli bakıyordu ki durumu nasıl anlatacağımı bile bilmiyordum.
''Ben sana kazık atmadım Yu Jin.''
''Ses kaydında dolaylı yoldan da olsa Yoongi'ye hislerinin olduğunu söylüyorsun artı kıskanıp evini basıyorsun ve hesap soruyorsun. Sence bu benim yapmam gereken bir şey değil mi?''
Yoongi'nin sesini yükseltmesiyle resmen irkilmiştim.
''Senin yapman gereken bir şey değil Yu Jin. Doğru düzgün konuşacaksanız geçin içeri yoksa kapıyı yüzünüze kapatıcam.''
Min Jee başını 'Tamam' anlamında sallayıp Yu Jin'in kolundan tuttu ve salona geçmesini sağladı. Bizde Yoongi ile salona geçince ikisinin oturduğu koltuğun karşısında ki koltuğa oturduk. Sadece bana kitlenmiş bakıyorlardı, tabi normal bakmaktan bahsetmiyorum birazdan öldürecekmiş gibi bakmaktı bu. Yoongi bir anda ayağa kalkıp dikkati kendi üzerine çekti.
''Şimdi bağırmadan düzgün şekilde bu konuyu burada konuşup bitiriyoruz. Sana gelince Min Jee ağzını bile açmayacaksın.''
Min Jee oturduğu koltuğa iyice gömülüp başını salladı. Konuşmaya ben mi başlasam acaba? başlasam bile ne diyeceğim. Of hiçbir şey düşünemiyorum şuan resmen beynim durdu. Zorlandığımı anlamış olacak ki konuya Yoongi giriş yaptı.
''Ben sana bu zamana kadar sevgiliyiz dedim mi Yu Jin.''
Bakışlarını önce bana sonra Yoongi'ye çevirdi. Cevap vermeye çekinir gibi bir hali vardı ama zorda olsa konuştu.
''Hayır ama nasıl adlandırmak istiyorsan öyle adlandır demişt...''
Yu Jin cümlesini tamamlamadan Yoongi tekrar konuşmaya başladı.
''Biz seninle hiç öpüştük mü? Hani Eun Mi'ye öyle söylemiştin ya hatırlıyorsun değil mi?''
Yu Jin iki eliyle yüzünü kapatıp başını iki yana salladı. Bana öpüşme olayını inkar ettiğinde Yoongi'ye inanmadığım için kendimi kötü hissetmiştim ama sonuçta diğeri de arkadaşımdı yalan söylemez diye düşündüm.
Bir anda Yu Jin'in ağlamasını duyunca hepimiz ona dönüp bakmaya başladık.
''Herkesin aramızın iyi olduğunu düşünmesini istedim. Bana o kadar soğuk davranıyordun ki bunu dışarıya belli etmek zoruma giderdi. Seni kaç sefer Eun Mi'yi izlerken ve ona gülümserken yakaladım ama sadece arkadaş olarak sevdiğini düşünmüştüm ta ki şu kapı açıldığında seni görene kadar.''
Hıçkırarak ağlıyordu ve benimde ağlamama ramak kalmıştı. Her ne kadar bana yalan söylemiş olsa da benim ondan önce Yoongi'yi sevdiğimi bilmiyordu. Niye yalan söyledin diye hesap sormam da mantıksız olur sonuçta baş yalancı benim öyle değil mi? Yoongi'ye baktığımda bakışlarını benden kaçırıyordu ve sanırım utanmıştı, kızarmasından belli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Side School /Min Yoongi (Tamamlandı)
FanfictionSonunu düşünmeden söylenilen bir yalan insanın hayatını nasıl etkiler? "Iyi mi ? kötü mü ?"